Επτά μέτρα για τη διευκόλυνση των επιβατών στο αεροδρόμιο Ρόδου

Τις επόμενες ώρες θα αναχωρήσουν από το νησί που πλήττεται από τις πυρκαγιές 14 πτήσεις των ΤUI και Jet2 με περίπου 2.700 επιβάτες. Ποια μέτρα αποφασίστηκαν σε σύσκεψη στη Ρόδο με Fraport, Ενωση Ελεγκτών και τις δυο αεροπορικές εταιρίες.

Δημοσιεύθηκε: 23 Ιουλίου 2023 - 19:56

Load more

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας συναντήθηκε στη Ρόδο με τον Γενικό Διευθυντή Επιχειρησιακών Λειτουργιών της Fraport κ. Σπυράτο, τον Πρόεδρο της Ένωσης Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας Ελλάδας κ. Ψαρό και εκπροσώπους ξένων αεροπορικών εταιρειών, με αντικείμενο τη διευκόλυνση των επιβατών και την ομαλή λειτουργία του Αεροδρομίου «Διαγόρας», δεδομένων των συνθηκών που δημιούργησε η πυρκαγιά που ξέσπασε στο νησί τις προηγούμενες ημέρες.

Σημειώνεται ότι το αεροδρόμιο λειτουργεί με αυξημένη επιβατική κίνηση στην κορύφωση της τουριστικής περιόδου, εξυπηρετώντας ταυτόχρονα και πολλές πτήσεις αεροπυρόσβεσης.

Συνολικά χθες, Σάββατο, έγιναν 356 κινήσεις με μετακίνηση 50.000 επιβατών, ενώ σήμερα, Κυριακή, μέχρι τις 16:00, έγιναν 165 κινήσεις με μετακίνηση 20.000 επιβατών. Ο αριθμός αυτός θα υπερδιπλασιαστεί κατά τις επόμενες ώρες, καθώς η επιβατική κίνηση θα αυξηθεί.

Υπάρχουν αρκετοί τουρίστες που προσήλθαν στο αεροδρόμιο για να ταξιδέψουν νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα και ημέρα αναχώρησης.

Σε συνεργασία με τις δύο εταιρείες που διακινούν το μεγαλύτερο όγκο επιβατών στη Ρόδο, την TUI και την Jet2, έχουν προγραμματιστεί οι επόμενες πτήσεις.

Ειδικότερα, τα μέτρα που αποφασίστηκαν στη σύσκεψη με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα, για την διευκόλυνση των επιβατών είναι τα εξής:

1. Τις επόμενες ώρες, και συγκεκριμένα μέχρι τις 03:00 π.μ. θα αναχωρήσουν, από τις δύο εταιρείες, 14 πτήσεις με περίπου 2.700 επιβάτες. Συνολικά, μέχρι τις 00:00 π.μ., θα υπάρξουν 44 πτήσεις, αναχωρήσεις και αφίξεις, με περίπου 14.500 επιβάτες.

2. Πτήσεις Επαναπατρισμού: Όλες οι πτήσεις και των δύο εταιρειών, που καταφθάνουν στο νησί θα έρχονται κενές με σκοπό να παραλάβουν επιβάτες.

3. Δημιουργία “Help Center”: Βοήθεια και διεκπεραιώσεις επιβατών χωρίς τα απαραίτητα ταξιδιωτικά έγγραφα. Το εν λόγω κέντρο το στελεχώνουν εκπρόσωποι των πρεσβειών και της Αστυνομίας.

4. Παροχή κουπονιών σίτισης σε επιβάτες σε αναμονή. Επιπλέον, με τη συνδρομή του Δήμου, παρασχέθηκαν 300 επιπλέον καθίσματα στο αεροδρόμιο για την αντιμετώπιση των αυξημένων και έκτακτων αναγκών.

5. Ενεργοποίηση του Κέντρου Διαχείρισης Κρίσεων, με αντιπροσώπους των αεροπορικών εταιρειών και φορέων επίγειας εξυπηρέτησης για την άμεση και καλύτερη διευκόλυνση όλων των επιβατών.

6. Μετά από επικοινωνία με τους φορείς επίγειας εξυπηρέτησης ενισχύεται το προσωπικό στο αεροδρόμιο για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών.

7. Ο Έλεγχος Εναέριας Κυκλοφορίας έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την εύρυθμη λειτουργία της αυξημένης κίνησης των πτήσεων.

Η υλοποίηση όλων των παραπάνω μέτρων, θα παρακολουθείται από το Κέντρο Διαχείρισης Κρίσεων στο χώρο του αεροδρομίου, στο οποίο θα συμμετέχει με φυσική παρουσία και ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας.

 

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων