ΟΑΣΑ: Ανακάμπτει στα προ πανδημίας επίπεδα η επιβατική κίνηση στις αστικές συγκοινωνίες

Με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, που ανακτούν την αξιοπιστία τους, εξυπηρετούνται 1 εκατομμύριο επιβάτες κάθε μέρα στην Αθήνα. Δημοφιλέστερο μέσο το μετρό, δείχνει έρευνα του Οργανισμού. Νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες.

Δημοσιεύθηκε: 9 Ιουλίου 2023 - 16:57

Load more

Σε ρυθμούς προ πανδημίας κινείται η επιβατική κίνηση στα μέσα μαζικής μεταφοράς του ομίλου ΟΑΣΑ, καθώς οι πολίτες τα επιλέγουν και πάλι για τις μετακινήσεις τους. Σύμφωνα με στοιχεία του Οργανισμού από την αρχή του έτους, η επιβατική κίνηση προσεγγίζει το 90% των προ πανδημίας επιπέδων, σημειώνοντας συνεχή ανοδική τάση και ξεπερνώντας το 1 εκατομμύριο επιβάτες ημερησίως. Επιπρόσθετα, άνοδο της εμπιστοσύνης στα μέσα μαζικής μεταφοράς δείχνει η τελευταία έρευνα ικανοποίησης επιβατών.

Με βάση τα ευρήματα της έρευνας, το Μετρό κατά την κρίση των επιβατών παραμένει το δημοφιλέστερο και πιο αξιόπιστο μέσο, παρουσιάζοντας αύξηση στο ποσοστό ικανοποίησης. Βελτίωση παρατηρείται και στις οδικές συγκοινωνίες με τα μπλε λεωφορεία και τα τρόλεϊ, που αξιολογούνται σημαντικά καλύτερα σε σχέση με το 2021. Αναφορικά με τον ηλεκτρικό (Γραμμή 1), η έρευνα κατέδειξε ότι υπάρχει οριακή βελτίωση στην ικανοποίηση των επιβατών, ενώ για το τραμ, παρότι καταγράφεται μια σχετική πτώση στον βαθμό ικανοποίησης, η γνώμη του επιβατικού κοινού παραμένει θετική.

Τόσο οι πιστοί χρήστες των μέσων μαζικής μεταφοράς όσο και οι επιβάτες που στρέφονται στις αστικές συγκοινωνίες, όπως σημειώνουν στελέχη του ΟΑΣΑ, βρίσκουν σημαντικά πλεονεκτήματα, αλλά και βελτιωμένες υπηρεσίες:

Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ Γιώργος Σπηλιόπουλος: «Οι Συγκοινωνίες Αθηνών εργάζονται καθημερινά για την αναβάθμιση των υπηρεσιών, ενώ παράλληλα σχεδιάζουν σημαντικές πρωτοβουλίες για την εξυπηρέτηση του πολίτη και τη βελτίωση των συνθηκών μετακίνησης. Στο πλαίσιο αυτό, ανακαινίζονται σταδιακά συρμοί της Γραμμής 1 του μετρό, βελτιώνονται οι υποδομές και υπηρεσίες ΑμεΑ και εμποδιζόμενων ατόμων, και προετοιμάζονται μελέτες και έρευνες για την αναδιάρθρωση του δικτύου και υπηρεσιών λεωφορείων και τρόλεϊ».

Αύξηση συναλλαγών στα αυτόματα μηχανήματα - Ενίσχυση online αγορών από την ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ

Σημαντική αύξηση παρουσιάζεται στις συναλλαγές του επιβατικού κοινού στα Αυτόματα Μηχανήματα Έκδοσης Καρτών (ΑΜΕΚ) με τραπεζικές κάρτες. Το επιβατικό κοινό εξοικειώνεται με τη χρήση των τραπεζικών καρτών στις αστικές συγκοινωνίες, αφού το 2022 καταγράφεται αύξηση 43% από 34% το 2021. Σχεδόν δηλαδή μια στις δύο συναλλαγές πραγματοποιούνται με τραπεζικές κάρτες στα αυτόματα μηχανήματα.

Επίσης, αξιοσημείωτη αύξηση αποτυπώνεται και στην αγορά προϊόντων μετακίνησης μέσω διαδικτύου. Το νέο, φιλικό προς τον χρήστη, περιβάλλον της ιστοσελίδας του ΟΑΣΑ κερδίζει την αποδοχή του επιβατικού κοινού, με τις διευρυμένες δυνατότητες ενημέρωσης και on-line αγοράς προϊόντων.

Συγκεκριμένα, το διαδίκτυο παρουσιάζει τη μεγαλύτερη άνοδο στις εισπράξεις από όλα τα υπόλοιπα κανάλια πώλησης, με αύξηση 92,6% το 2022 έναντι του 2021.

Τα κυρίαρχα προϊόντα στις συναλλαγές μέσω διαδικτύου είναι η ATH.ENA card 30 ημερών με 23,9% και ακολουθεί το πολλαπλό εισιτήριο 10+1 διαδρομών με 20,8%.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ 

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων