Ν. Σοφιανός (υπ. πρόεδρος ΕΒΕΑ): Τα καθημερινά προβλήματα των μελών στο επίκεντρο

Τη δημιουργία Call center ώστε να αντιμετωπίζονται θέματα των μελών του Επιμελητηρίου εισηγείται ο υποψήφιος για την Προεδρία στις προσεχείς εκλογές. Αναγκαία η αμοιβαιότητα και η ισοτιμία.

Δημοσιεύθηκε: 21 Ιουνίου 2023 - 08:09

Load more

Η επίλυση προβλημάτων της καθημερινότητας των μελών του ΕΒΕΑ τίθεται στο επίκεντρο της στρατηγικής του Νίκου Σοφιανού που ανακοίνωσε την υποψηφιότητά του για την προεδρία του Επιμελητηρίου στις εκλογές του Δεκεμβρίου καθώς και τις πέντε βασικές αρχές του προγράμματος.

Στη σκιά της ελάχιστης (μόλις 5%) συμμετοχής των μελών στις τελευταίες εκλογές επισημαίνει το πόσο σημαντικό είναι να υπάρχει αμοιβαιότητα και ισοτιμία στη σχέση του ΕΒΕΑ με τα μέλη του. «Η νέα διοίκηση που θα προκύψει τον Δεκέμβριο 2023 θα φροντίζει τα μέλη του ΕΒΕΑ στην καθημερινότητά τους, θα αντιληφθούν ότι το επιμελητήριο είναι κοντά τους», τονίζει.

Η δημιουργία Call Center αποτελεί μια πτυχή του προγράμματος. Στις βασικές αρχές, περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων να είναι το Επιμελητήριο αρωγός στην χρηματοδότηση των μελών του από ευρωπαϊκά προγράμματα και η αποκατάσταση σχέσεων με το Διεθνές Εμπορικό Επιμελητήριο (ICC Hellas).

Αναλυτικά η τοποθέτηση του Ν. Σοφιανού για την «Γραμμή Εξυπηρέτησης Μελών ΕΒΕΑ»:

Ο Ανέστης είναι φίλος που διατηρεί επιχείρηση εμπορίας ηλεκτρικών ειδών εδώ και αρκετά χρόνια. Πριν από μερικούς μήνες ο Δήμος της περιοχής του αποφάσισε να τοποθετήσει δύο κάδους απορριμμάτων μπροστά από το μαγαζί του. Δυσάρεστο πολύ για τον Ανέστη, όχι μόνο για το αισθητικό κομμάτι, αλλά και πολλές φορές το καλοκαίρι έρχονται δυσάρεστες οσμές μέσα στο κατάστημά του. Μάταια όλους αυτούς τους μήνες προσπάθησε να βρει άκρη στον Δήμο για να λυθεί το θέμα του.

Μία άλλη φίλη μου είναι η Ελένη. Έχει πρόβλημα με τον νόμο περί επαγγελματικών μισθώσεων. Ο νόμος είναι καλός, φιλικός προς τις επιχειρήσεις, αλλά η περίπτωση της Ελένης είναι διαφορετική. Αφορά λίγους και χρειάζεται κάποιον να συζητήσει με το αρμόδιο υπουργείο γι' αυτό το θέμα, αλλά η Ελένη δεν ξέρει σε ποιον να απευθυνθεί.

Οι παραπάνω δύο περιπτώσεις έχουν τα εξής κοινά χαρακτηριστικά: 1) είναι και οι δύο επιχειρήσεις μέλη του ΕΒΕΑ, και 2) δεν γνωρίζουν τον τρόπο με τον οποίο θα μπορέσουν να λύσουν το πρόβλημά τους. Με μία κουβέντα αισθάνονται μόνοι, όταν άλλοι επαγγελματίες προστατεύονται από τα σωματεία και τους συνδέσμους τους.

Αυτές οι δύο ιστορίες αποτελούν το ερέθισμα του προγράμματος που οι συνεργάτες μου και εγώ επεξεργαζόμαστε για τις εκλογές του ΕΒΕΑ τον προσεχή Δεκέμβριο.

Θέλουμε να υλοποιήσουμε κάτι πολύ απλό: Μία "γραμμή εξυπηρέτησης μελών", ένα call center που θα υποδέχεται τα καθημερινά προβλήματα των επιχειρήσεων που ανήκουν στο ΕΒΕΑ και θα προσπαθεί να τα επιλύει. Ένας επιχειρηματίας μόνος του προφανώς έχει μικρή δύναμη και επιρροή για να αντιμετωπίσει μερικά σημαντικά θέματα της επιχειρηματικής του πραγματικότητας. Αν όμως τα ίδια θέματα τα αναλάβει το ΕΒΕΑ, με το ειδικό βάρος που έχει ως επιμελητήριο, ως ένας δηλαδή δημόσιος οργανισμός με κύρος, τότε πιθανότατα να μπορέσει να τα επιλύσει. Ακόμα κι αν δεν καταφέρει να το κάνει, θα μπορέσει να επιλύσει μελλοντικά κάποιο άλλο, και σίγουρα θα μπορέσει να πείσει τα μέλη του ότι το ΕΒΕΑ είναι εκεί για να τα υποστηρίζει στα καθημερινά τους προβλήματα.

Η ονομασία του ΕΒΕΑ (Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών) περιλαμβάνει την λέξη "επιμελητήριο", που προέρχεται από το ρήμα "επιμελούμαι", δηλαδή "φροντίζω". Κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει ακόμα πραγματικότητα, παρόλο που το έχω εισηγηθεί στο ΔΣ δύο φορές και έχει καταγραφεί.

Έχω επίσης επισημάνει στο ΔΣ ότι αυτός είναι ο κυριότερος λόγος που τα μέλη μας συμμετείχαν στις τελευταίες εκλογές σε ποσοστό λιγότερο του 5%. Γιατί; Απλούστατα γιατί δεν υπάρχει αμοιβαιότητα και ισοτιμία στη σχέση του ΕΒΕΑ με τα μέλη του.

Αυτό θα το αλλάξουμε! Η νέα διοίκηση που θα προκύψει τον Δεκέμβριο 2023 θα φροντίζει τα μέλη του ΕΒΕΑ στην καθημερινότητά τους, τα οποία θα αντιληφθούν ότι το επιμελητήριο είναι κοντά τους και γι' αυτό εφεξής θα συμμετέχουν μαζικά στις εκλογές του!

Προχωράμε όλοι μαζί προς την ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΕΒΕΑ!

Με εκτίμηση,
Νίκος Σοφιανός,
υποψήφιος Πρόεδρος ΕΒΕΑ 2023

Σύντομο βιογραφικό

Ο Νίκος Σοφιανός είναι επιχειρηματίας και δραστηριοποιείται στο χώρο των δομικών υλικών, του τουρισμού, της ανάπτυξης ακινήτων, και της εξυπηρέτησης αυτοκινήτων.

Αποφοίτησε από το London School of Economics – LSE (M.Sc. Economics /European Studies), το Deree College (B.Sc. Marketing), το Ελληνικό Ωδείο (Δίπλωμα Violoncello) και το λύκειο του Κολλεγίου Αθηνών. Εκπλήρωσε τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις στην Πολεμική Αεροπορία.

Ασχολείται με τα κοινά από τα μαθητικά του χρόνια και, μεταξύ άλλων, έχει εκλεγεί:

Έχει εμπειρία στη δημόσια διοίκηση έχοντας θητεύσει στους ακόλουθους οργανισμούς:

Είναι πατέρας του 22χρονου Κωνσταντίνου, του 20χρονου Σπύρου και της 18χρονης Ευγενίας.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων