Η κρίση «χτύπησε» τα είδη τεχνολογίας

Τα είδη τεχνολογίας είναι από τα πρώτα… θύματα της κρίσης καθώς 1 στους 4 Έλληνες σταμάτησε εντελώς να αγοράζει είδη τεχνολογίας. Παράλληλα 4 στους 10 μείωσαν τις αγορές τους, ως αποτέλεσμα της οικονομικής αβεβαιότητας, σύμφωνα με έρευνα της Focus Bari.

Δημοσιεύθηκε: 21 Οκτωβρίου 2022 - 09:05

Load more

Μόλις δύο στους δέκα Έλληνες συνεχίζουν να αγοράζουν ηλεκτρικά είδη και προϊόντα τεχνολογίας, χωρίς περικοπές, λόγω της οικονομικής κρίσης. Η εγχώρια αγορά είδε σημαντικές διαφοροποιήσεις καθώς όπως φαίνεται από τις πρώτες περικοπές των Ελλήνων ήταν τα ηλεκτρικά είδη αλλά και τα  προϊόντα τεχνολογίας. 

Σύμφωνα με έρευνα της Focus Bari: 

Από την πανελλαδική έρευνα της Focus Bari προκύπτει ότι το 67% των Ελλήνων θεωρούν ότι οι τιμές στα ηλεκτρικά και τεχνολογικά προϊόντα έχουν αυξηθεί από πολύ έως υπερβολικά. 

Ειδικότερα: 

Αποτέλεσμα της αύξησης των τιμών είναι το 60% να προχωρά σε περικοπές γιατί δεν έχει αρκετά έσοδα για να καλύψει τις σχετικές αγορές, ενώ το υπόλοιπο 40% κάνει οικονομίες για το μέλλον. 

Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι μέσα σε πέντε μήνες οι αυξήσεις στις τιμές γίνονται αντιληπτές από όλο και περισσότερους πολίτες. Συγκεκριμένα τον φετινό Απρίλιο το ποσοστό των Ελλήνων που δήλωναν ότι οι τιμές των ηλεκτρικών ειδών και των προϊόντων τεχνολογίας έχουν αυξηθεί διαμορφωνόταν στο 50%, ενώ πλέον έχει ξεπεράσει το 67%.

Όσον αφορά  τις περικοπές εξόδων, τον Απρίλιο το 70% των Ελλήνων δήλωνε ότι έχει κάνει περικοπές, ενώ σήμερα το ποσοστό αυτό φτάνει στο 97%. 

Τέλος, τον Απρίλιο, το 49% των Ελλήνων έκανε περικοπές λόγω ανεπαρκούς εισοδήματος, ενώ πλέον το αντίστοιχο ποσοστό είναι 60%.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων