Με ένα «κλικ» άνοιγμα οικογενειακής μερίδας και μεταδημότευση στο Δήμο Αθηναίων

Έφτασαν τις 150 οι ψηφιακές υπηρεσίες του Δήμου της Αθήνας. Για πλήρη ψηφιοποίηση έως το τέλος του 2022 κάνει λόγο ο Κώστας Μπακογιάννης.

Δημοσιεύθηκε: 19 Σεπτεμβρίου 2022 - 10:20

Load more

Τη δυνατότητα να ανοίξουν οικογενειακή μερίδα και να κάνουν εγγραφή των παιδιών, να υποβάλουν αίτηση για μεταδημότευση, αλλά και να ρυθμίσουν τις οφειλές τους προς τον δήμο ηλεκτρονικά, έχουν -πλέον- οι δημότες της Αθήνας. Πρόκειται για 4 από τις συνολικά 33 νέες, χρήσιμες, υπηρεσίες που προστέθηκαν το τελευταίο διάστημα στην ψηφιακή ατζέντα του Δήμου Αθηναίων, φθάνοντας πλέον τις 150 -αριθμός που αντιστοιχεί περίπου στο 80% του συνόλου των υπηρεσιών. Στόχος, έως το τέλος του 2022, είναι να έχουν ψηφιοποιηθεί όλες οι υπηρεσίες που παρέχονται από τον δήμο σε κατοίκους και επαγγελματίες της πόλης, ώστε με αυτόν τον τρόπο να περιοριστεί ουσιαστικά το πρόβλημα της γραφειοκρατίας.

«Στην εποχή της ταχύτητας, οφείλουμε κι εμείς να ακολουθούμε τους γρήγορους ρυθμούς. Από την πρώτη στιγμή, εργαστήκαμε για να αλλάξουμε τον τρόπο συνδιαλλαγής με τον δημότη, να καταργήσουμε τις χρονοβόρες διαδικασίες και να διευκολύνουμε την καθημερινότητά του. Η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών μας, που ως το τέλος του χρόνου θα έχει ολοκληρωθεί, συνιστά το τέλος της γραφειοκρατίας και ένα σημαντικό επίτευγμα του Δήμου Αθηναίων προς όφελος των δημοτών του», αναφέρει σε δήλωσή του ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης.

Η πλατφόρμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών του δήμου (https://eservices.cityofathens.gr) που δημιουργήθηκε από την Αναπτυξιακή Εταιρεία Μηχανογράφησης (ΔΑΕΜ Α.Ε.) και αναβαθμίζεται συνεχώς, εξυπηρετεί καθημερινά εκατοντάδες πολίτες που προστρέχουν σε αυτήν για να αναζητήσουν πιστοποιητικά, βεβαιώσεις και έγγραφα, αποφεύγοντας την ταλαιπωρία και τον χαμένο χρόνο στις ουρές.

Ήδη, η ανταπόκριση που καταγράφεται είναι πολύ μεγάλη, καθώς καθημερινά, περισσότερες από 400 αιτήσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά. Μάλιστα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΔΑΕΜ, σε διάστημα 2,5 ετών έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα περισσότεροι από 175.000 πολίτες και επιχειρήσεις, ενώ περισσότερες από 215.000 αιτήσεις έχουν εξυπηρετηθεί, μέχρι σήμερα, ηλεκτρονικά.

Ποιες είναι οι 33 νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες

Στη σελίδα https://eservices.cityofathens.gr, οι Αθηναίοι έχουν, πλέον, στη διάθεσή τους τις παρακάτω νέες υπηρεσίες:

Σημειώνεται ότι η είσοδος στην πλατφόρμα γίνεται με χρήση των κωδικών taxisnet. Με λίγα «κλικ» οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν την αίτησή τους, να «ανεβάσουν» τα απαραίτητα δικαιολογητικά και να ενημερωθούν ηλεκτρονικά -μέσω της ψηφιακής θυρίδας- όταν το αίτημά τους δρομολογηθεί από την αρμόδια διεύθυνση του δήμου. Αντίστοιχα, παραλαμβάνουν το έγγραφο ή το πιστοποιητικό τους ηλεκτρονικά, χωρίς να χρειαστεί -σε οποιαδήποτε φάση- να προσέλθουν σε κάποια από τις υπηρεσίες του δήμου.



Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων