Πώς νέες γραμμές και επεκτάσεις του μετρό βελτιώνουν το κυκλοφοριακό

«Θα μετακινούνται 340.000 επιβάτες καθημερινά με τη Γραμμή 4. Η επιφάνεια του σταθμού Εξαρχείων θα καλύπτει λιγότερο από το 10% της πλατείας. Κλειδί η επέκταση προς Πειραιά και Ίλιον». Τι είπε ο υφ. Υποδομών Γ. Καραγιάννης για το θέμα της όχλησης.

Δημοσιεύθηκε: 16 Σεπτεμβρίου 2022 - 13:11

Load more

Στη σημασία της ανάπτυξης της Γραμμής 4 του Μετρό και του σταθμού στην πλατεία Εξαρχείων αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης μιλώντας στον ΣΚΑΪ 100,3.

Απαντώντας στην «παραφιλολογία που έχει αναπτυχθεί για την κατασκευή του σταθμού στα Εξάρχεια» ο κ. Καραγιάννης ξεκαθάρισε ότι «η πλατεία Εξαρχείων έχει έκταση 2.984 τ.μ. και ο χώρος που θα χρησιμοποιηθεί, αφού κατασκευαστεί ο σταθμός, είναι 243 τ.μ.».

Ο Υφυπουργός Υποδομών υπογράμμισε ότι «για πρώτη φορά το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών συνεργάζεται με την Τοπική Αυτοδιοίκηση σε ένα μεγάλο έργο και συγκεκριμένα, υπέγραψε Μνημόνιο Συνεργασίας με το Δήμο Αθηναίων σύμφωνα με το οποίο θα φυτευθούν 2000 δέντρα επιπλέον αυτών που προβλέπονταν». Επιπλέον, όπως έκανε γνωστό ο κ. Καραγιάννης «θα υλοποιηθούν αρχιτεκτονικοί Διαγωνισμοί για την αισθητική αναβάθμιση όλων των πλατειών στις οποίες θα κατασκευαστούν σταθμοί μετρό».

«Ακόμα μία πρωτοτυπία της Γραμμής 4 είναι ότι οι σταθμοί γίνονται μικρότεροι, ενώ ένα σημαντικό μέρος της εκσκαφής θα γίνει υπόγεια προκειμένου να εξασφαλίσουμε τη μικρότερη δυνατή όχληση των περίοικων και των επαγγελματιών» πρόσθεσε ο κ. Καραγιάννης.

Συμφώνησε με το σχετικό σχόλιο ότι η νέα γραμμή μετρό θα είναι μία «παριζιάνικη γραμμή», καθώς θα βρίσκεται μέσα στον αστικό ιστό, ωστόσο, όπως είπε «στο Παρίσι υπάρχουν 4 σταθμοί Μετρό ανά 1 τ.χλμ., ενώ την ίδια ώρα στην Αθήνα ανά 1 τ.χλμ. δεν έχουμε φτάσει να διαθέτουμε έναν σταθμό μετρό».

Δίνοντας την ευρύτερη εικόνα για τη σημασία του έργου, ο Υφυπουργός Υποδομών ανέφερε ότι με τη Γραμμή 4 του Μετρό «θα μετακινούνται καθημερινά 340.000 άνθρωποι, ενώ 55.000 οχήματα θα αποσυρθούν από τους δρόμους».

Εξήγησε ότι «η χωροθέτηση των σταθμών του Μετρό γίνεται με επιστημονικό τρόπο και μετά από εκπόνηση μελετών που λαμβάνουν υπόψη ένα σύνολο παραμέτρων».

Συνολικά, ο στόχος, κατά τον κ. Καραγιάννη είναι «να ανατρέψουμε την εικόνα του κυκλοφοριακού προβλήματος της Αθήνας με τη νέα γραμμή του Μετρό και τις επεκτάσεις προς Πειραιά που παραδίδουμε στην κυκλοφορία το επόμενο διάστημα και την επέκταση προς Ίλιον που θα προκηρύξουμε μέσα στο 2022».

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων