KEP-ePass: Nέα υπηρεσία κράτησης αριθμού προτεραιότητας στα ΚΕΠ

Ποια είναι η διαδικασία κράτησης αριθμού προτεραιότητας, τα βήματα. Η διαχείριση και η κλήση των αριθμών προτεραιότητας από τους υπαλλήλους θα γίνεται μέσα από το περιβάλλον της Πλατφόρμας Επισκέψεων.

Δημοσιεύθηκε: 7 Σεπτεμβρίου 2022 - 13:47

Load more

Τη δυνατότητα να δεσμεύουν αριθμό προτεραιότητας για εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία σε 31 ΚΕΠ της χώρας έχουν πολίτες και επιχειρήσεις. Πρόκειται για το KEP-ePass, το οποίο είναι διαθέσιμο μέσω του rantevou.kep.gov.gr και αποσκοπεί στην ταχύτερη, απλούστερη και καλύτερη εξυπηρέτηση από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών. Με τον τρόπο αυτό, οι πολίτες μπορούν μέσω του υπολογιστή ή του κινητού τους τηλεφώνου:

Το KEP-ePass εντάσσεται στο πλαίσιο του ψηφιακού εκσυγχρονισμού του δικτυού των ΚΕΠ, ξεκινώντας την πιλοτική του λειτουργία από 31 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, ενώ προβλέπεται να επεκταθεί σύντομα και σε άλλα ΚΕΠ. Η δράση υλοποιείται από τη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών και τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημοσίας Διοίκησης. Παράλληλα έχει εγκατασταθεί εξοπλισμός στον χώρο των ΚΕΠ ο οποίος περιλαμβάνει:

Η διαχείριση και η κλήση των αριθμών προτεραιότητας από τους υπαλλήλους των ΚΕΠ θα γίνεται μέσα από το περιβάλλον της Πλατφόρμας Επισκέψεων ΚΕΠ, σε ειδική ενότητα που έχει προστεθεί.

Η διαδικασία κράτησης αριθμού προτεραιότητας είναι ιδιαίτερα απλή:

  1. Αρχικά, ο πολίτης εισέρχεται στο rantevou.kep.gov.gr με τους κωδικούς του στο Taxisnet και επιλέγει «Νέο ραντεβού», προσδιορίζοντας τον νομό και τον δήμο όπου επιθυμεί να εξυπηρετηθεί.
  2. Στη συνέχεια, επιλέγει το κατάστημα που τον εξυπηρετεί από τη λίστα των διαθέσιμων ΚΕΠ. Τα ΚΕΠ που εντάσσονται στη δράση KEP-ePass έχουν την ένδειξη «ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ».
  3. Ακολουθώντας τα βήματα στην πλατφόρμα, στην οθόνη εμφανίζονται ο πρώτος διαθέσιμος αριθμός προτεραιότητας, ο αριθμός που εξυπηρετείται εκείνη τη στιγμή και ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής.
  4. Πατώντας «Επιβεβαίωση» και εισάγοντας τα στοιχεία επικοινωνίας του (ονοματεπώνυμο τηλέφωνο και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), ο πολίτης λαμβάνει email με τα στοιχεία της κράτησής του.

Υπενθυμίζεται ότι η πλατφόρμα επισκέψεων στα ΚΕΠ rantevou.kep.gov.gr είναι διαθέσιμη για περισσότερο από έναν χρόνο. Αρχικά, η πλατφόρμα έδινε τη δυνατότητα στον πολίτη να προγραμματίζει ραντεβού για εξυπηρέτηση από ΚΕΠ σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα. Από το τέλος Ιουνίου η πλατφόρμα αναβαθμίστηκε, παρέχοντας επιπλέον τη δυνατότητα του ePass.

Τα 31 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών που έχουν ενταχθεί στην πιλοτική λειτουργία του KEP-ePass είναι τα εξής:

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων