Κ. Καραμανλής: Το φράγμα Πλατύ ποταμού θα δημοπρατηθεί εντός του 2022

Εγκρίθηκε ο διαγωνισμός ΣΔΙΤ για το φράγμα στον Ταυρωνίτη. Σχετικά με το φράγμα Γερακαρίου, ο υπ. Μεταφορών σημείωσε ότι η μελέτη θα διερευνήσει -με βάση τα σωστά στοιχεία- την ανάλυση κόστους-οφέλους, ώστε στη συνέχεια να ωριμάσει το έργο.

Δημοσιεύθηκε: 11 Ιουλίου 2022 - 21:29

Load more

Στόχος είναι το φράγμα του Πλατύ ποταμού να δημοπρατηθεί εντός του 2022 και επανέλαβε ότι προχωράει ο ευρύτερος σχεδιασμός αντιπλημμυρικών έργων στην Κρήτη, είπε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή.

Τόνισε μάλιστα ότι πριν από λίγες ημέρες εγκρίθηκε ο διαγωνισμός ΣΔΙΤ για το φράγμα στον Ταυρωνίτη και ανάλογα θα προχωρήσει και η κατασκευή του Μπραμιανού.

Συγκεκριμένα, για το φράγμα του Πλατύ ποταμού η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων θα στείλει εντός του μηνός τις παρατηρήσεις της, με στόχο του Υπουργείου να δημοπρατηθεί το έργο εντός του 2022. «Εμείς δεν δημοπρατούμε έργα χωρίς εξασφαλισμένη χρηματοδότηση. Είμαστε στο τελικό στάδιο της διαπραγμάτευσης με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων» δήλωσε ο κ. Καραμανλής

Σημείωσε μάλιστα ότι μέχρι στιγμής έχει προχωρήσει η επικαιροποίηση των υφιστάμενων μελετών, η σύνταξη μελέτης συστήματος αυτοματισμού και παρακολούθησης, η σύνταξη των Τευχών Δημοπράτησης του έργου, η επικαιροποίηση της μελέτης Κτηματογράφησης και η επικαιροποίηση της Μελέτης σκοπιμότητας και Ανάλυσης Κόστους-Οφέλους.

Αντίθετα, όπως υπενθύμισε ο κ. Καραμανλής, η προηγούμενη Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ από το 2015 μέχρι το 2019 είχε απλώς ανακηρύξει το φράγμα στο Πλατύ ως έργο εθνικού ενδιαφέροντος. «Σιγά τα ωά. Συγνώμη που το λέω έτσι. Αυτό ήταν μία απλή υπουργική απόφαση τριών λεπτών. Μετά όμως δεν έγινε τίποτα», τόνισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, υπενθυμίζοντας πως όλη η διαδικασία ωρίμανσης του συγκεκριμένου έργου έγινε τα τελευταία τρία χρόνια. «Η απόλυτη κυβερνητική αδράνεια υπήρξε την περίοδο 2015- 2019», τόνισε.

Τέλος, σχετικά με το φράγμα Γερακαρίου, σημείωσε ότι στην ΑΕΠΟ του 2016 περιγράφονται λανθασμένα γεωμετρικά στοιχεία και για αυτό το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει δεσμευθεί ότι θα προβεί σε οριστικοποίηση του αντικειμένου της νέας μελέτης. Γνωστοποίησε ότι η εν λόγω μελέτη θα διερευνήσει -με βάση πλέον όλα τα σωστά στοιχεία- τη σκοπιμότητα και την ανάλυση κόστους – οφέλους του έργου, ώστε στη συνέχεια να ωριμάσει το έργο.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων