Σχέδιο για κοινό τουριστικό προϊόν από τρεις περιφέρειες της Βόρειας Ελλάδας

Κρουαζιέρα, γιώτινγκ και καταδυτικός τουρισμός ήταν οι τρεις άξονες γύρω από τους οποίους κινήθηκαν οι παρουσιάσεις των τριών θεματικών περιφερειαρχών Τουρισμού. Η ενοποίηση του παράκτιου μετώπου και η θαλάσσια συνένωση.

Δημοσιεύθηκε: 20 Απριλίου 2021 - 20:08

Load more

Ένα ενιαίο τουριστικό προϊόν σχεδιάζουν να δημιουργήσουν οι Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Θεσσαλίας, όπως ανακοινώθηκε στο πλαίσιο της 1ης Δια-περιφερειακής ημερίδας με θέμα «Θαλάσσιος τουρισμός-Κρουαζιέρα-Γιώτινγκ-Κατάδυση».

Όπως άλλωστε είπε και ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, με τη σημερινή 1η Δια-περιφερειακή ημερίδα του Περιφερειακού Συμβουλίου Τουρισμού υλοποιείται η νέα στρατηγική προσέγγιση της κυβέρνησης στην ανάπτυξη του Ελληνικού Τουρισμού και ξεκινά η γόνιμη επεξεργασία ζητημάτων που αφορούν στον θαλάσσιο τουρισμό -με ιδιαίτερη έμφαση στην κρουαζιέρα, το γιώτινγκ και την κατάδυση.

Στόχος είναι η συνεργασία για τη δημιουργία ενός ενιαίου τουριστικού προϊόντος με θέμα τη θαλάσσια Εγνατία οδό και το οποίο, όπως ανέφερε ο τομεάρχης Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος, θα μπορεί να παρουσιαστεί από κοινού ως ένα κοινό προϊόν για τη Βόρεια Ελλάδα. Με αυτόν τον τρόπο είπε, γίνεται η αρχή, «να ενισχύσουμε ως περιφέρειες την εξωστρέφεια και να προσελκύσουμε ακόμη περισσότερους τουρίστες».

Από την Αλεξανδρούπολη, τη Σαμοθράκη, τη Θάσο ως τη Χαλκιδική και τις Σποράδες, οι δυνατότητες να ταξιδέψει κανείς μέσω της θάλασσας είναι πολλές. Όπως τόνισε ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Θανάσης Τσώνης, αναφερόμενος στην ενοποίηση του παράκτιου μετώπου έκανε λόγο για θαλάσσια συνένωση, η οποία μπορεί να γίνει μέσω της καθιέρωσης παράκτιων δρομολογίων με επαγγελματικά πλοιάρια και ημερόπλοια που θα συνδέουν μεταξύ τους τις τουριστικές συμβαλλόμενες επιχειρήσεις. Σε αυτό μπορεί να προστεθεί η πραγματοποίηση καθημερινών σύντομων προκαθορισμένων δρομολογίων από λιμένα σε λιμένα, από γειτονικό καταφύγιο/αγκυροβόλιο σε καταφύγιο/αγκυροβόλιο, επιβιβάζοντας και αποβιβάζοντας κόσμο.

Κρουαζιέρα, γιώτινγκ και καταδυτικός τουρισμός ήταν οι τρεις άξονες γύρω από τους οποίους κινήθηκαν οι παρουσιάσεις των τριών θεματικών περιφερειαρχών Τουρισμού, με τον αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλίας Γιάννη Μπουτίνα να προτείνει τη δημιουργία δικτύου υποβρύχιων μουσείων και καταδυτικών πάρκων. Ο κ.Μπουτίνας εξέφρασε μεταξύ άλλων την ικανοποίηση του για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες που ανακοίνωσε σήμερα από τη Θεσσαλονίκη ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης και θα λειτουργήσει από 1η Ιουνίου.

Η κρουαζιέρα έχει μεγάλη δυναμική και παρά το πλήγμα που υπέστη, δείχνει να αντέχει, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Γιώργος Κουμπενάς, Πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ) & Αντιπρόεδρος Επιχειρησιακής Λειτουργίας, Celestyal Cruises. Μεταξύ άλλων υπογράμμισε ότι το 74% των επιβατών κρουαζιέρας είναι πιθανόν να ταξιδέψουν ξανά τα επόμενα χρόνια ενώ 2 στους 3 επιβάτες επιθυμούν να ταξιδέψουν μέσα σε ένα χρόνο. Ήδη για το 2021 θα είναι σε λειτουργία 270 κρουαζιερόπλοια, όπως ανέφερε ο κ. Κουμπενάς.

Την ίδια ώρα, με βάση τα στοιχεία από την ετήσια μελέτη της Διεθνούς Ένωσης Κρουαζιέρας προ-κορονοϊού, που παρουσίασε η διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας, Δημοσίων Σχέσεων & Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του ΟΛΘ Θεοδώρα Ρήγα, ο επιβάτης που θα έρθει για την ημέρα, (transit) θα ξοδέψει κατά μέσο όρο 100 ευρώ την ημέρα της επίσκεψης ενώ ο επιβάτης homeporting ξοδεύει σχεδόν 4 φορές περισσότερα, διότι συνήθως έρχεται πριν από την ημέρα του ταξιδιού και γνωρίζει την ευρύτερη περιοχή. Για αυτό και στόχος είναι να εδραιωθεί το λιμάνι της Θεσσαλονίκης ως homeport.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων