Ποιες ψηφιακές υπηρεσίες ετοιμάζει τώρα η ΑΑΔΕ

Πάνω από τέσσερα εκατομμύρια ψηφιακές απαντήσεις της Εφορίας σε αιτήματα φορολογουμένων, μείον 1,8 εκατομμύριο επισκέψεις στα γκισέ. Ποιες ηλεκτρονικές υπηρεσίες της ΑΑΔΕ συγκέντρωσαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.

Δημοσιεύθηκε: 13 Απριλίου 2021 - 12:42

Load more

Προσεγγίζουν τα 2 εκατομμύρια τα πηγαινέλα στις εφορίες που γλίτωσαν οι φορολογούμενοι εν μέσω πανδημίας, με φόντο ένα πλέγμα ψηφιακών υπηρεσιών της ΑΑΔΕ.

«Δώσαμε μια πολύ δύσκολη μάχη για την εξυπηρέτηση των πολιτών εν μέσω πανδημίας, ό,τι καταφέραμε βασίστηκε στην ψηφιοποίηση που υπήρχε ήδη πριν το ξέσπασμα της κρίσης», δήλωσε ο Διοικητής της ΑΑΔΕ Γιώργος Πιτσιλής, κάνοντας έναν απολογισμό πεπραγμένων και σημειώνοντας πως στόχος είναι να κεφαλαιοποιηθούν τα επιτεύγματα της περασμένης χρονιάς και να εξελιχθούν ώστε η εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων να γίνεται εύκολα, χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς.

Για το 2021, σύμφωνα με τον Διοικητή της ΑΑΔΕ, προγραμματίζονται σειρά έργων αναβάθμισης των ψηφιακών έργων της ΑΑΔΕ με «όχημα» τους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης. Μέσα στο επόμενο δίμηνο, αναμένεται να τεθεί σε πρακτική εφαρμογή για όλες τις επιχειρήσεις η ψηφιακή έκδοση παραστατικών τιμολογίων και αποδείξεων με ταυτόχρονη ενημέρωση των ηλεκτρονικών βιβλίων ενώ μέσα από τα δεδομένα του Mydata θα προσυμπληρώνονται οι δηλώσεις ΦΠΑ. Παράλληλα προωθείται και η ψηφιακή έκδοση ΑΦΜ ενώ έρχεται και εφαρμογή μεταβολής ΚΑΔ και δημιουργίας υποκαταστήματος μέσω Taxisnet.

Με το ήμισυ των εργαζομένων στην υπηρεσία λόγω των περιορισμών, η ΑΑΔΕ κατάφερε μέσα στο 2020 να ανταποκριθεί ψηφιακά σε πάνω από 4 εκατ. πολίτες και επιχειρήσεις, με 850.000 ψηφιακά έγγραφα, ενώ όπως είπε ο κ. Πιτσιλής, «γλιτώσαμε πάνω από 1,8 εκατομμύριο επισκέψεις στην εφορία». Παράλληλα, η ΑΑΔΕ έκανε ένα μεγάλο «ταμείο» σε IBAN τραπεζικών λογαριασμών καθώς μέσα στο 2020 συγκεντρώθηκαν 2,7 λογαριασμοί IBAN, φτάνοντας στα 4 εκατομμύρια.

Στον απολογισμό των περίπου 80 ψηφιακών υπηρεσιών της ΑΑΔΕ ξεχωρίζουν μεταξύ άλλων:

  1. Το MybusinessSupport, μέσω του οποίου καταβλήθηκαν σε 737.000 επιχειρήσεις 7,8 δισ. ευρώ.
  2. Η εφαρμογή για το επίδομα θέρμανσης με 690.000 αιτήσεις από το Myθέρμανση.
  3. Η εφαρμογή για τις δηλώσεις Covid για την αποζημίωση ιδιοκτητών ακινήτων όπου 232.000 ΑΦΜ έχουν λάβει 44,5 εκατ. ευρώ μέσω συμψηφισμών και είναι έτοιμες για συμψηφισμό άλλες 15.000 αιτήσεις. Συνολικά 365.000 δικαιούχοι έχουν λάβει πάνω από 187 εκατ. ευρώ, είτε μέσω συμψηφισμών είτε με πίστωση του τραπεζικού τους λογαριασμού.
  4. Η πλατφόρμα MyCar με 135.000 ψηφιακές ακινησίες οχημάτων και έκδοση 685.000 αποδεικτικών μη οφειλής τελών κυκλοφορίας.
  5. Η χορήγηση 125.000 κλειδάριθμων με ταυτοποίηση μέσω τηλεφώνου και 12.500 μέσω βιντεοκλήσης.
Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων