Το μπλόκο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που έπειτα από σχεδόν ένα χρόνο δεν έχει δώσει τη σχετική έγκριση, στη σύμβαση παραχώρησης για το Εμπορευματικό Κέντρο στο Θριάσιο, οδήγησε σε ναυάγιο τον δεύτερο διαγωνισμό (για το λεγόμενο «Θριάσιο ΙΙ») που αφορούσε τη διαχείριση του Εμπορευματικού Σιδηροδρομικού Σταθμού και Σταθμού Διαλογής (ΕΣΣΣΔΙ) για 25 χρόνια, δηλαδή της υπόλοιπης έκτασης, που προκηρύχθηκε προ μηνών όπως-όπως, εξαρτάται από τον πρώτο.
Ο διαγωνισμός για το «Θριάσιο ΙΙ» κηρύχθηκε άγονος, καθώς κανένας από τους τρεις ομίλους που είχαν περάσει στο τελικό στάδιο (Goldair, PEARL και Damco – FDL Group) δεν κατέθεσε προσφορά.
Στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ετοιμάζουν ήδη τον νέο διαγωνισμό, με την ελπίδα πως μέχρι τότε θα έχει εγκριθεί από την Κομισιόν η σύμβαση παραχώρησης του Εμπορευματικού Κέντρου στο Θριάσιο στην ΘΕΚ ΑΕ, στην οποία συμμετέχουν η ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ και η Goldair.
Ο διαγωνισμός για το «Θριάσιο ΙΙ» αφορούσε τη διαχείριση του διαχείριση του Εμπορευματικού Σιδηροδρομικού Σταθμού και Σταθμού Διαλογής (ΕΣΣΣΔΙ) για 25 χρόνια. Ο ανάδοχος στην ουσία θα αναλάβει να ολοκληρώσει τα έργα για τον Εμπορευματικό Σιδηροδρομικό Σταθμό και Σταθμό Διαλογής, τους χώρους εναπόθεσης φορτίων, χώρους τελωνείου και γραφείων, καθώς και πρόσθετους χώρους αποθήκευσης.
Πρόκειται να αναλάβει την προμήθεια και εγκατάσταση των απαραίτητων γερανογεφυρών για τη φορτοεκφόρτωση των συρμών, επένδυση που υπολογίζεται στα 20 έως 25 εκατ. ευρώ. Επίσης, θα αναλάβει να ολοκληρώσει σειρά έργων υποστηρικτικών λειτουργιών όπως τα κτίρια του χώρου μεταφόρτωσης συνδυασμένων μεταφορών, φόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων, μεταφόρτωσης φορτίου βαγονιών, πρατήριο υγρών καυσίμων και την προμήθεια του απαραίτητου μηχανολογικού εξοπλισμού (περονοφόρα κ.ά.).