Σκαρφάλωσε το Brent στα 80 δολ. το βαρέλι

Τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης του αμερικανικού WTI Crude ενισχύθηκαν 0,8% κοντά στα 74,5 δολάρια το βαρέλι. Σε ταραγμένα νερά η αγορά λόγω των γεγονότων στην Ερυθρά Θάλασσα και των ενδείξεων για διαφωνίες και ρήγματα στους κόλπους του ΟΠΕΚ.

Δημοσιεύθηκε: 22 Δεκεμβρίου 2023 - 14:21

Load more

Σε ταραγμένα νερά κινούνται οι συναλλαγές στην παγκόσμια αγορά προθεσμιακών συμβολαίων πετρελαίου, λόγω των ανησυχιών για την ασφάλεια της ναυτιλίας στην Ερυθρά Θάλασσα.

Στα χρηματιστήρια εμπορευμάτων οι τιμές του «μαύρου χρυσού» ανέκαμψαν από τις βραδινές πρόσκαιρες απώλειες που προκλήθηκαν από τη δήλωση της Αγκόλας ότι θα αποχωρήσει από τον ΟΠΕΚ.

Οι διαφωνίες για τις ποσοστώσεις στην παραγωγή πετρελαίου οδήγησαν σε ρήξη, γεγονός που έχει εγείρει ερωτήματα σχετικά με την ενότητα μεταξύ της ομάδας των πετρελαιοπαραγωγών του ΟΠΕΚ σχετικά με τις προσπάθειες να περιορίσει την παγκόσμια προσφορά.

Τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης του αργού Brent αυξήθηκαν 0,7% κοντά στα 80 δολάρια το βαρέλι, ενώ του αμερικανικού WTI Crude ενισχύθηκαν 0,8% κοντά στα 74,5 δολάρια το βαρέλι.

Οι διεθνείς μεταφορείς πετρελαίου και καυσίμων παλεύουν με μια απότομη αύξηση στο κόστος κρατήσεων για ορισμένα δεξαμενόπλοια που κάνουν μεγάλες εκτροπές για να αποφύγουν τα κανάλια του Σουέζ και του Παναμά.

Οπως μεταδίδει το Bloomberg, τα έξοδα ναύλωσης για το αποκαλούμενο Suezmax, τη μεγαλύτερη κατηγορία πετρελαιοφόρων που μπορούν να περάσουν από τη Διώρυγα του Σουέζ με τις δεξαμενές γεμάτες, αυξήθηκαν καθώς περισσότερα πλοία επέλεξαν να πλεύσουν γύρω από την Αφρική για να αποφύγουν τις επιθέσεις στην Ερυθρά Θάλασσα.

Μπορούν να μεταφέρουν 1 εκατομμύριο βαρέλια πετρελαίου όταν είναι πλήρως φορτωμένα και συχνά χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά αργού από τη Ρωσία ή τη Μεσόγειο Θάλασσα στην Ασία ή από τη Μέση Ανατολή στην Ευρώπη.

Οι τιμές για μια άλλη κατηγορία πλοίων που είναι γνωστά ως δεξαμενόπλοια μεγάλης εμβέλειας αυξήθηκαν επίσης. Μπορούν να μεταφέρουν περίπου 600.000 βαρέλια πετρελαίου και χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά αργού και καυσίμων όπως το ντίζελ και η νάφθα μέσω των καναλιών του Σουέζ και του Παναμά.

Τα δεξαμενόπλοια LR, που μερικές φορές αναφέρονται ως Panamaxes, έχουν επίσης επηρεαστεί από τις εκτροπές από τη Διώρυγα του Παναμά, με τα επίπεδα-ρεκόρ χαμηλών υδάτων να έχουν φέρει μποτιλιάρισμα.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων