ΚΡΙ-ΚΡΙ Α.Ε.: Σχολιασμός Αποτελεσμάτων 3μήνου 2024

Δημοσιεύθηκε: 29 Μαΐου 2024 - 19:09

Load more

ΚΡΙ ΚΡΙ – Διψήφια ανάπτυξη πωλήσεων στο α' τρίμηνο

 

H βιομηχανία γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ δημοσίευσε τις οικονομικές καταστάσεις α' τριμήνου 2024. Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε €52,48 εκ. έναντι €45,90 εκ. το 2023 (αυξημένος +14,4%). Τα βασικά μεγέθη της κερδοφορίας διαμορφώνονται ως εξής:

 

 

Στον κλάδο γιαουρτιού συνολικά οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά +15,9% σε αξία και +21,6% σε όγκο. Στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις παρουσιάζουν ισχυρή διψήφια ανάπτυξη +27,2%, ξεπερνώντας τα €29,2 εκ. Πλέον αποτελούν το 62% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών. Σημαντική ώθηση υπάρχει από τις βασικές αγορές της Ιταλίας και του Ηνωμένου Βασιλείου, καθώς και από την είσοδο σε νέες αγορές όπως η Γαλλία.

Στην εγχώρια αγορά γιαουρτιού οι πωλήσεις άγγιξαν τα €17,7εκ, παρουσιάζοντας αύξηση +1,1% σε αξία και +9,4% σε όγκο. Στην τρέχουσα περίοδο, οι τιμές των προϊόντων μας βρίσκονται σε χαμηλότερο επίπεδο, και αυτό επηρεάζει αρνητικά την αξία των πωλήσεων και πιέζει τα περιθώρια κερδοφορίας. Σε σχέση με την κατάσταση στην αγορά, συνεχίζεται η στροφή των καταναλωτών στα γιαούρτια ιδιωτικής ετικέτας, ως αποτέλεσμα των επιλογών τους για οικονομικότερα προϊόντα. Οι ανακατατάξεις που συμβαίνουν δείχνουν το μερίδιο αγοράς σε όγκο των γιαουρτιών ιδιωτικής ετικέτας ενισχυμένο κατά +1,8 ποσοστιαίες μονάδες, ασκώντας πίεση στα branded γιαούρτια. Η συνεχιζόμενη πίεση από την ανάπτυξη των γιαουρτιών ιδιωτικής ετικέτας, οδηγεί τα branded γιαούρτια της ΚΡΙ-ΚΡΙ σε περιορισμένη μεριδιακή απώλεια (-0,6 ποσοστιαίες μονάδες σε αξία), με το μερίδιο να διαμορφώνεται στο 15,8%, διατηρώντας τη 2η θέση της αγοράς [στοιχεία Circana (προηγ. IRI) σε αξία, Ιαν.-Μαρ. 2024]. Γενικότερα, από τις εξελίξεις στην αγορά φαίνεται να προκύπτει όφελος για την ΚΡΙ-ΚΡΙ, μιας και αποτελεί τον μεγαλύτερο παραγωγό για την εγχώρια αγορά γιαουρτιών ιδιωτικής ετικέτας.

Στον κλάδο του παγωτού, όπου το α' τρίμηνο δεν είναι αντιπροσωπευτικό των ετήσιων αποτελεσμάτων λόγω της μεγάλης εποχικότητας, οι πωλήσεις εσωτερικού διαμορφώθηκαν σε €3,66εκ. έναντι €3,49εκ. της προηγούμενης αντίστοιχης περιόδου (αύξηση +5,1%). Στο προσεχές διάστημα όμως, η πορεία των πωλήσεων βελτιώθηκε, με αποτέλεσμα στο πεντάμηνο οι πωλήσεις παγωτού εσωτερικού να εμφανίζονται αυξημένες κατά +22% περίπου.

Αναφορικά με την επενδυτική δραστηριότητα, η εταιρεία έχει εκπονήσει και υλοποιεί επενδυτικά σχέδια, με σκοπό την αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας, αλλά και την τεχνολογική αναβάθμιση των εργοστασίων γιαουρτιού και παγωτού. Για τη χρήση 2024, αναμένεται να υλοποιηθούν επενδύσεις συνολικού ύψους μεταξύ €21εκ - €25εκ.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων