Το διαδικτυακό μάρκετινγκ είναι το μέλλον, μας έλεγαν πριν από 20 χρόνια. Όχι όλοι βέβαια. Οι πιο διορατικοί. Και όντως, αποδείχτηκε πως είχαν απόλυτο δίκιο. Έφτασε πολύ γρήγορα η στιγμή στην οποία δεν υπήρχε επιχείρηση που να μη διαθέτει δικό της site. Αν δεν έχει, είναι απλά… ανύπαρκτη.
Τα πλεονεκτήματα της ψηφιακής παρουσίας, και κατ’ επέκταση του ψηφιακού μάρκετινγκ, είναι πολλά και σημαντικά. Πιο οικονομικό σε σχέση με το παραδοσιακό και βέβαια πιο αποδοτικό, καθώς δίνει τη μοναδική δυνατότητα να απευθύνεις το μήνυμά σου με ακρίβεια στο κοινό που σε ενδιαφέρει. Να επιλέξεις με βάση τα χαρακτηριστικά των καταναλωτών που θέλεις να προσεγγίσεις, όπως ηλικία, φύλο, επάγγελμα, χόμπι, την περιοχή διαμονής.
Επιπλέον, η διαδραστικότητα του Internet δίνει την ευκαιρία σε κάθε επιχείρηση να αλληλεπιδράσει με το κοινό της. Να επικοινωνεί με τους πελάτες και τους συνεργάτες της σε πραγματικό χρόνο, δημιουργώντας μια ισχυρή αίσθηση εμπιστοσύνης στο εμπορικό σήμα. Κι όχι μόνο αυτό. Συλλέγεις δεδομένα πελατών με τρόπους που το παραδοσιακό μάρκετινγκ απλά δεν μπορεί.
Ωστόσο, κάθε επαγγελματική δραστηριότητα έχει τα «μυστικά» της. Για να εκμεταλλευθείτε σωστά τα πλεονεκτήματα του μοντέρνου ψηφιακού μάρκετινγκ, χρειάζεται οργάνωση, στρατηγική και τεχνογνωσία, προκειμένου να επιτύχετε τους στόχους σας. Είτε προσλαμβάνοντας κάποιον ειδικό για να αναλάβει την εργασία, είτε ακόμα καλύτερα, να γίνεται ειδικός στο ψηφιακό μάρκετινγκ εσείς ο ίδιος.
Πού; Σε μια σχολή που διδάσκει ψηφιακό μάρκετινγκ. Μια από αυτές είναι το Ινστιτούτο Ψηφιακής Οικονομίας. Με τη διαφορά πως το Ινστιτούτο Ψηφιακής Οικονομίας το πάει ένα τεράστιο βήμα παραπέρα.
Εκτός από αυτά που διδάσκουν όλοι οι άλλοι, εξειδικεύεται στον νέο τύπο ψηφιακής προβολής: τα NFTs, το Metaverse και την Τεχνητή Νοημοσύνη. Στην νέα σύγχρονη εποχή που αναβαθμίζει τα ψηφιακά εργαλεία μάρκετινγκ με τρόπο που δεν μπορούσαμε να φανταστούμε στο παρελθόν.
Στο Ινστιτούτο Ψηφιακής Οικονομίας θα βρεθείτε στην αιχμή της καινοτομίας, μαθαίνοντας από τους πρωτοπόρους πώς να φτιάχνετε και πώς να προβάλλετε με επιτυχία από καλλιτεχνικές δημιουργίες μέχρι ολόκληρη επιχείρηση μέσα από τα NFTs και το Metaverse. Πανίσχυρα εργαλεία, τα οποία έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν γνωστές εταιρίες όπως οι Nike, Samsung, Hyundai, McDonald’s, Gucci, όπως και άλλες μικρότερες αλλά ανήσυχες και φιλόδοξες επιχειρήσεις.
Το νέο ψηφιακό επιχειρηματικό περιβάλλον βρίσκεται σε πρώιμο στάδια, αλλά εδώ βρίσκεται η μεγάλη ευκαιρία να διαφοροποιηθείς. Στα επόμενα χρόνια κάθε αντικείμενο που έχει ανταλλακτική αξία θα συνοδεύεται με ένα ψηφιακό πιστοποιητικό αυθεντικότητας και ιδιοκτησίας. Αυτή ακριβώς θα είναι η χρησιμότητα των NFTs. Όταν πουλήσω κάτι που συνοδεύεται με κάποιο NFT, είναι σαν να το πουλάω με ένα πιστοποιητικό γνησιότητας που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί, να χαθεί, να αλλοιωθεί.
Το επόμενο στάδιο είναι να ενταχθεί μια επιχείρηση μέσα στον εικονικό κόσμο του Metaverse. Σε λίγο όπως δεν υπάρχει σήμερα επιχείρηση που να μην διαθέτει site, δεν θα υπάρχει κανείς που να μην διαθέτει χώρο και να δραστηριοποιείται στο Metaverse, την εξέλιξη του σημερινού Διαδικτύου.
Πρόκειται για την επόμενη γενιά του Internet. Έναν νέος διαδικτυακός κόσμος, όπου οι χρήστες δεν θα μένουν απλοί παρατηρητές αλλά θα ζουν μέσα του! Σε αυτό το οικοσύστημα, οι χρήστες μπορούν να ψωνίζουν, να εργάζονται, να κοινωνικοποιούνται, να παίζουν παιχνίδια, να κάνουν ταξίδια και να σχηματίζουν κοινότητες.
Όπως κάθε επιχείρηση ή εργαζόμενος έπρεπε να καταστρώσει μια στρατηγική εισόδου στο Διαδίκτυο τη δεκαετία του 2000, έτσι θα πρέπει να εκπονήσει μια στρατηγική εισόδου στον νέο ψηφιακό κόσμο που αναδύεται με ορμή από τον χώρο του Blockchain και της Τεχνητής Νοημοσύνης.
Σε τι θα χρησιμεύσουν τα μαθήματα σε όποιον τα παρακολουθήσει; Εκτός από ότι μπορεί να το προσθέσει στο βιογραφικό του μια επιπλέον δεξιότητα και ένα επιπλέον πτυχίο αναγνωρισμένο από το κράτος, θα μπορεί όντως, στην πράξη, να βοηθήσει μια μικρομεσαία επιχείρηση να αναδείξει τα προιόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχει, με έναν μοναδικά επαγγελματικό τρόπο.
Εσείς θα μείνετε… στα παλιά ή θα γίνετε οι πρωτοπόροι του ψηφιακού χώρου;
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Institute of Digital Finance (indifi.gr), σε συνεργασία με το Euro2day.gr, διαρκεί ένα ακαδημαϊκό έτος (18 Οκτωβρίου – 5 Ιουλίου) και περιλαμβάνει τις εξής 5 ενότητες (δίνεται η δυνατότητα παρακολούθησης και πιστοποίησης στην κάθε ενότητα ξεχωριστά).
- Εισαγωγή στο Bitcoin, το Blockhain και την Τεχνητή Νοημοσύνη (46 ώρες)
- Διασφάλιση Ιδιωτικότητας και Προστασία Ψηφιακών Δεδομένων (46 ώρες)
- Διαδικτυακό Mάρκετινγκ, NFTs και Metaverse (46 ώρες)
- Ξεκλειδώστε τον Κόσμο των Altcoins (60 ώρες)
- Ολοκληρωμένος Επενδυτικός Οδηγός για Κρυπτονομίσματα (64 ώρες)
Τα μαθήματα διεξάγονται απογευματινές ώρες, 3 φορές την εβδομάδα. Διά ζώσης στις σύγχρονες αίθουσες διδασκαλίας, οι οποίες είναι εξοπλισμένες με οπτικοακουστικά μέσα τελευταίας τεχνολογίας στην έδρα της σχολής (Αμπελόκηποι) είτε εξ αποστάσεως από τον χώρο σας με απευθείας σύνδεση σε ηλεκτρονικό υπολογιστή, laptop ή ακόμα και κινητό τηλέφωνο (live streaming), με τη διαδραστική συμμετοχή του εκπαιδευόμενου. Στην περίπτωση που χαθεί κάποιο μάθημα, θα αποστέλλεται μαγνητοσκοπημένη η διάλεξη.
Επενδύστε στο μέλλον, αξιοποιήστε σε μια ανατρεπτική τεχνολογία αιχμής. Την εξέλιξη του ίδιου του χρήματος. Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας www.indifi.gr για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφή. Μην περιμένετε τελευταία στιγμή, κλείστε τη συμμετοχή σας τώρα, επειδή το ενδιαφέρον είναι πιο μεγάλο φέτος από πλευράς σπουδαστών και οι θέσεις είναι περιορισμένες.