Οι εταιρείες σε όλο τον κόσμο συνεχίζουν να προσπαθούν να βρουν πώς θα ενσωματώσουν την τεχνητή νοημοσύνη στα επιχειρηματικά τους μοντέλα.
Για ορισμένες βιομηχανίες, όπως η μουσική και τα κόμικς, η έκρηξη της τεχνητής νοημοσύνης αποτελεί ήδη απειλή για τις επιχειρήσεις, χάρη σε ζητήματα παραβίασης πνευματικών δικαιωμάτων. Υπάρχει όμως ένας τομέας όπου τα οφέλη από την έκρηξη της τεχνητής νοημοσύνης φαίνονται ξεκάθαρα: το gaming.
Η τεχνητή νοημοσύνη έπαιζε ρόλο στη βιομηχανία gaming πολύ πριν από τη φρενίτιδα των τελευταίων ετών. Στις αρχές του 2020, η τεχνολογία της Sony είχε ήδη χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία ενός παράγοντα AI που μπορούσε να νικήσει τους καλύτερους οδηγούς στον κόσμο στο παιχνίδι Gran Turismo του PlayStation.
Αλλά η τεχνητή νοημοσύνη που προστίθεται σήμερα στα τελευταία παιχνίδια θα έχει πολύ πιο άμεσο αντίκτυπο στα αποτελέσματα των εταιρειών παιχνιδιών, μειώνοντας τους παχυλούς προϋπολογισμούς που ιστορικά απαιτούνταν για την ανάπτυξη κάθε νέου παιχνιδιού. Οι παίκτες θέλουν υψηλής ποιότητας, υπέρ-ρεαλιστικά γραφικά και συναρπαστικές εμπειρίες παιχνιδιού. Αυτό απαιτεί εκτεταμένο χρόνο και πόρους και προϋπολογισμούς πολλών εκατομμυρίων δολαρίων για τους προγραμματιστές και τους δημιουργούς παιχνιδιών.
Δηλαδή, αυτό ίσχυε μέχρι τώρα. Οι κινεζικές εταιρείες τυχερών παιχνιδιών είναι πρωτοπόρες σε παγκόσμιο επίπεδο στη χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης που διευκολύνουν σημαντικά την ανάπτυξη παιχνιδιών.
Η Tencent, ο μεγαλύτερος όμιλος gaming της Κίνας, έχει χρησιμοποιήσει την τεχνολογία generative AI, η οποία βοηθά τους προγραμματιστές παιχνιδιών να παράγουν γρήγορα κινούμενα σχέδια και να δημιουργούν ρεαλιστικά τρισδιάστατα φόντα και σκηνικά για παιχνίδια. Άλλα εργαλεία AI λήψης αποφάσεων χρησιμοποιούνται για δοκιμές ανάπτυξης παιχνιδιών, προσομοίωση παιχνιδιού και για τη δημιουργία αποστολών και σεναρίων παιχνιδιών.
Ο δεύτερος μεγαλύτερος όμιλος της χώρας, η NetEase, έχει επίσης αρχίσει να χρησιμοποιεί generative AI για να βελτιώσει την ανάπτυξη παιχνιδιών σε όλες τις λειτουργίες σχεδιασμού, σχεδίασης και κωδικοποίησης.
Αυτό σημαίνει ότι απομένει περισσότερος χρόνος στους συγγραφείς παιχνιδιών για να επικεντρωθούν στην ιστορία των βιντεοπαιχνιδιών, αναπτύσσοντας τους χαρακτήρες του παιχνιδιού, τους διαλόγους και τις λεπτομέρειες του σκηνικού και της ιστορίας του σύμπαντος του παιχνιδιού - όλα αυτά δεν μπορούν ακόμη να γίνουν σε επαγγελματικό επίπεδο από την τεχνητή νοημοσύνη.
Θα δώσει επίσης τη δυνατότητα για ταχύτερες και οικονομικότερες κυκλοφορίες παιχνιδιών. Αυτό με τη σειρά του σημαίνει περισσότερες κυκλοφορίες παιχνιδιών ανά έτος, μειώνοντας τον κίνδυνο ζημιών από μία και μόνο αποτυχία, αλλά και την ανάγκη να βασιστεί κανείς στα έσοδα μερικών παλαιών τίτλων.
Ο ύψους 40 δισ. δολαρίων τομέας gaming της Κίνας έχει μια καλή χρονιά μέχρι στιγμής. Η Tencent συνεχίζει να αποκομίζει κέρδη από το παιχνίδι Dungeon & Fighter Mobile, το οποίο διατηρεί τη θέση του ως το παιχνίδι με τα υψηλότερα έσοδα στην Κίνα.
Οι εισηγμένες στο Χονγκ Κονγκ μετοχές της Tencent έχουν αυξηθεί περισσότερο από ένα τέταρτο φέτος, ξεπερνώντας εύκολα τον δείκτη αναφοράς Hang Seng. Μια ώθηση που τροφοδοτείται από την τεχνητή νοημοσύνη θα είναι ευπρόσδεκτη είδηση τόσο για τους επενδυτές, όσο και για τα παιχνίδια.