Τζίρο 12,66 δισ. (από 7,1 δισ.) και καθαρά κέρδη 1,007 δισ. (από 205,2 εκατ.) κατέγραψε στο 9μηνο της Motor Oil. Εντυπωσιακά ομολογουμένως μεγέθη -ενισχυμένα και λόγω της ανόδου των τιμών διεθνώς συνδυαστικά με τη διεύρυνση του καθαρού περιθωρίου απόδοσης στη διύλιση-, αλλά και την εν γένει περαιτέρω μεγέθυνση του ομίλου.
Για αυτό και σημαντικό ενδιαφέρον (και όχι μόνο κλαδικά) παρουσιάζει η σημερινή ενημέρωση της διοίκησης προς τους αναλυτές, διαχειριστές για το πώς βλέπουν τη συνέχεια σε θέματα που αφορούν ευρύτερα την οικονομία, την παραγωγή (κόστη ενέργειας, χρήματος, επενδύσεις κ.λπ).
Πάντως ανατρέχοντας στην ενημέρωση που είχε κάνει ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Οικονομικός Διευθυντής Πέτρος Τζαννετάκης στις αρχές του έτους, πως «το 2022 θα είναι χρονιά-σταθμός για τον όμιλο Motor Oil», ο σχεδιασμός ανάπτυξης σε τέσσερις πυλώνες επιβεβαιώνεται και με το παραπάνω.
Θυμίζω: Η συνεχής ενίσχυση της αποδοτικότητας του διυλιστηρίου και του εύρους των προϊόντων που παράγονται σε αυτό, η κινητικότητα και οι νέες τεχνολογίες, ο ηλεκτρισμός, το φυσικό αέριο, οι ΑΠΕ και τα ανανεώσιμα και εναλλακτικά καύσιμα.
Σχεδιασμός και επίτευξη στόχων, που αποτυπώθηκε και επενδυτικά/χρηματιστηριακά με τη μετοχή στα 18,06 ευρώ να ενισχύεται 31,35% για το 2022 (έναντι 2,51% του FTSE25 και 10,77% της Helleniq Energy), με την αποτίμηση να (ξανα)φτάνει τα 2 δισ.
Προφανές πως ένα από τα στοιχήματα της διοίκησης για το 2023 είναι η επαναφορά της Motοr Oil στον MSCI Standard Greece (μετά την έξοδο/ Νοέμβριος 2020).