Πως έκλεισε η συμφωνία United Group-Wind, παρουσιάζει η Μαρία Μόσχου. Εκτενές το ρεπορτάζ, για τους λόγους που έκλεισε...κατακαλόκαιρο, για τις νέες ισορροπίες και τα δεδομένα στον ευρύτερο κλάδο των τηλεπικοινωνιών.
Ο ίδιος ο επικεφαλής του BC Partners, ξεκαθάρισε πως στόχος είναι η ανάδειξη του United Group σε ολιστικό πάροχο στις τηλεπικοινωνίες, αλλά και ηγέτιδα δύναμη στον ψηφιακό μετασχηματισμό της αγοράς. Οπερ σημαίνει, για μερίδα διορατικών αναλυτών πως θα ακολουθήσουν και άλλες κινήσεις του Νίκου Σταθόπουλου στον ίδιο ή και παρεμφερείς κλάδους/δραστηριότητες.
Δεδομένου, ότι φιλοσοφία του UG είναι η αξία υπηρεσιών και όχι η επιθετική μείωση τιμών, η αγορά προεξοφλεί -ήδη- ενέργειες και προς αυτή την κατεύθυνση.
Το σημαντικό πως, πέραν των κύριων δραστηριοτήτων ο όμιλος θα διαφοροποιηθεί και μέσω της ανάπτυξης νέων υπηρεσιών. Και αυτή η παράμετρος, είναι ένα από τα "κλειδιά" -κατά την άποψη μου- ικανού να προσδώσει προστιθέμενη (υπέρ) αξία στο σχήμα.
Αλλωστε ο επικεφαλής του BC Partners- ειδικά στον κλάδο των telecoms και πιο συγκεκριμένα όσον αφορά στην Wind- έχει ...προϊστορία στην ελληνική αγορά. Από το 2004, όταν ως ΤΙΜ Hellas την εξαγόραζε μέσω του fund Apax Partners μέχρι το 2019, όταν επιχείρησε να "χτυπήσει" την Wind.
Εξαγορά, που επιτυγχάνεται σήμερα, και αφού έχει προηγηθεί η επικερδής συμφωνία πώλησης (αποεπένδυσης) από την Pharmathen.
Εδώ να είμαστε- πρώτα ο Θεός- The Show Must Go On, που τραγουδούσε o πολύς Mercury (το 1991)
θυμίζοντας τους δύο πρώτους στίχους...
Empty spaces, what are we living for?
Abandoned places, I guess we know the score, on and on.
Στον Νίκο Σταθόπουλο, εκτός από την ενασχόληση του με το ποδόσφαιρο, αρέσει και το μπάσκετ,
για αυτό και θα περίμενα το επόμενο 3ποντο.