Εξαιρετικά ενδιαφέρον το ρεπορτάζ του Χρήστου Κολώνα για τη Motor Oil, καθώς δεν αφορά μόνο στον συγκεκριμένο όμιλο αλλά σε ευρύτερη κατάσταση που έχει διαμορφωθεί -λόγω πανδημίας-, πλήττοντας και το χρηματιστήριο, τις εισηγμένες.
Το ότι δεν θα διανεμηθεί ενδιάμεσο μέρισμα ήταν λίγο ως πολύ αναμενόμενο, η δε διανομή για τη χρήση του 2020 θα καθορισθεί από την έκβαση της κερδοφορίας.
Δεδομένου ότι η Mοtοr Oil είναι από τους λιγοστούς ομίλους με διαχρονικά γενναιόδωρη μερισματική πολιτική (στη διάρκεια μνημονίων και μνημονίων), η εξέλιξη αυτή χρήζει προσοχής -και δεν αναφέρομαι μόνο στην επιχειρηματική/επενδυτική κοινότητα. Αλλά κυρίως σε αυτήν την πολιτείας, που -τώρα- θα πρέπει να δει ενεργότερα -και στην πράξη- την επίσπευση υλοποίησης προτάσεων, προκειμένου να καταστεί ελκυστικότερο το περιβάλλον για τις εισηγμένες.
Ειδικότερα προτάσεις φορολογικού χαρακτήρα θα πρέπει να προωθηθούν... χθες. Πρακτικά, μείωση της φορολογίας για εισηγμένες (υπάρχει πρόταση για μείωση στο 20% ή και λίγο χαμηλότερα). Πρόταση, που θα μπορούσε να συνδυαστεί με ανάλογη για μη εισηγμένες, για όσες θα θελήσουν να περάσουν τη Λεωφόρο Αθηνών. Δίνοντας έτσι κίνητρο για την είσοδο εταιρειών.
Αναμφίβολα (και) η επιχειρηματικότητα βιώνει πρωτόγνωρες καταστάσεις. Ωστόσο, ας σταθεί αφορμή και ευκαιρία να προωθηθούν δραστικές και ουσιαστικές ενέργειες, που θα μπορούσαν να συμβάλουν στην αναβάθμιση (και) της κεφαλαιαγοράς.