Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Η Αθηνά (Λινού) και ο κλοιός που σφίγγει-Τριών ειδών... ανατιμήσεις από τη Skroutz-Το ισοζύγιο στη Μύλοι Κεπενού

Αμεσες και... έμμεσες αυξήσεις για την υπηρεσία Skroutz Plus. Οι απαντήσεις που καλείται να δώσει η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και η ώρα της αλήθειας για την «Αυγή».

Δημοσιεύθηκε: 22 Αυγούστου 2024 - 07:27

Load more

ΛΙΝΟΥ: Ο κλοιός φαίνεται ότι σφίγγει γύρω από τη βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, γνωστή καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας Αθηνά Λινού, οπότε η Κουμουνδούρου ετοιμάζεται για τα… δέοντα.

Πρόκειται για τη γνωστή υπόθεση της κρατικής επιχορήγησης με εκατομμύρια ευρώ στο Ινστιτούτο της «Πρόληψη», παρότι υπάρχει συνταγματική απαγόρευση λόγω της βουλευτικής της ιδιότητας.

Όπως επιβεβαιώνουν κομματικές πηγές, ο Στέφανος Κασσελάκης συνομίλησε τηλεφωνικά με την κα Λινού, η οποία βρίσκεται στην Αμερική για διακοπές, με την ίδια να δηλώνει πρόθυμη να παράσχει όποια στοιχεία τής ζητηθούν όταν επιστρέψει (την επόμενη εβδομάδα).

Οι ίδιες πηγές διαψεύδουν δημοσίευμα σύμφωνα με το οποίο ζητήθηκε από ανεξάρτητη εταιρεία να διερευνήσει την υπόθεση, σημειώνοντας ότι τα ποσά και οι ημερομηνίες καταβολής τους προκύπτουν από επίσημα στοιχεία και, συνεπώς, δεν χρήζουν ειδικής έρευνας.

Εάν πάντως δεν δοθούν επαρκείς απαντήσεις, η κα Λινού κινδυνεύει ακόμα και με έκπτωση από το βουλευτικό αξίωμα, καθώς η παραβίαση αφορά συνταγματικό άρθρο.

Θα δείξει…

 

ΣΥΡΙΖΑ: Σήμερα… κληρώνει η Κουμουνδούρου για την τύχη της «Αυγής» και του ραδιοφωνικού σταθμού «Στο Κόκκινο».

Μετά από «παραλυσία» ενός μήνα, και με τους εργαζόμενους απλήρωτους για τον Ιούλιο και χωρίς το επίδομα αδείας, συνεδριάζει η Πολιτική Γραμματεία με μοναδικό θέμα «τα μέσα ενημέρωσης του κόμματος».

Όπως είναι γνωστό, η κυκλοφορία της καθημερινής “Αυγής” ανεστάλη λόγω οικονομικής δυσπραγίας (και εξαιρετικά χαμηλής κυκλοφορίας του φύλλου), ενώ η κυριακάτικη έκδοση κοντεύει να ξεχαστεί από τις επαναλαμβανόμενες απεργίες του προσωπικού.

Το ερώτημα πλέον είναι τι θα εισηγηθούν σήμερα στην Π.Γ. οι υπεύθυνοι για τα δύο μέσα, δεδομένης της πρόσφατης απόφασης του κόμματος να κατευθύνεται σ' αυτά το 45% της κρατικής χρηματοδότησης και όχι το σύνολο, όπως είχε καταλήξει να ισχύει στην πράξη.

Ως γνωστόν, το 17,8% που πήρε ο ΣΥΡΙΖΑ στις περσινές εθνικές εκλογές οδήγησε στην κατακόρυφη μείωση (και) της εν λόγω χρηματοδότησης, η οποία έπεσε στα 4,3 εκατ. ευρώ, όταν οι λειτουργικές ανάγκες εφημερίδας-ραδιοσταθμού ανήλθαν στα 4,1 εκατ. ευρώ. Πλέον, το ποσό που θα διατίθεται δεν θα ξεπερνά τα 2 εκατ. ευρώ ετησίως.

Ουδείς αμφιβάλλει, άρα, ότι η λύση που θα αποφασιστεί θα είναι επώδυνη. Κυρίως για τους εργαζόμενους στην «Αυγή» αφού η αναστολή έκδοσης του καθημερινού φύλου αναμένεται να οδηγήσει σε απολύσεις σχεδόν του 50% του προσωπικού της.

 

SKROUTZ: Η γνωστή φιγούρα του Σκρουτζ Μακ Ντακ ήρθε αυτόματα στο μυαλό της στήλης όταν διάβασε τους όρους ανανέωσης της συνδρομής για την υπηρεσία Skroutz Plus.

Δεν είναι μόνο η μεγάλη αύξηση στην ετήσια χρέωση, αλλά και οι αλλαγές στα «παρελκόμενα», δηλαδή η μείωση του βάρους για κάθε δωρεάν αποστολή και η αύξηση της αξίας της.

Εχουμε και λέμε: το κόστος από τα 17 ευρώ ανεβαίνει στα 25 ευρώ ή 47% υψηλότερα. Για τη δωρεάν αποστολή το βάρος από τα 8 κιλά πέφτει στα 5 (μείωση 37%), ενώ η μίνιμουμ αξία για κάθε μεμονωμένη αποστολή παραγγελίας από το Skroutz ανεβαίνει στα 25 ευρώ από τα 20, αύξηση 25%.

Επιβάρυνση επί τρία, δηλαδή. Βάλτε τώρα κατά νου ότι τα τελευταία στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ (Ιουλίου) δίνουν τον μέσο πληθωρισμό 12μηνου στο 2,8% και κάντε τις συγκρίσεις…

  

ΑΚΡΙΒΕΙΑ: Πάνω από 30.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, θα στοιχίσει διαφημιστική καμπάνια του Υπουργείου Ανάπτυξης για την προστασία του καταναλωτή.

Ο στόχος είναι η ενημέρωση των πολιτών ως προς τη χρήση της πλατφόρμας «e-καταναλωτής». Προς τον σκοπό αυτό, διαβάζουμε, η επικοινωνία θα περιλαμβάνει προώθηση της δράσης με ανάπτυξη περιεχομένου σε τηλεοπτική ταινία, ραδιοφωνικό μήνυμα, καταχωρίσεις σε ημερήσιο και κυριακάτικο τύπο, υπαίθρια διαφήμιση-αφίσες και banner διαδικτύου.

Μια μικρή σημείωση: Παρά τις καλές προθέσεις, το e-καταναλωτής είναι ένα δύσχρηστο εργαλείο που αντί να διευκολύνει τους καταναλωτές μάλλον τους μπερδεύει, ενώ η ποικιλία των προϊόντων που έχει είναι περιορισμένη.

 

ΔΕH ΟΠΤΙΚΕΣ ΙΝΕΣ: Ολοκληρώθηκε η εισφορά του κλάδου χονδρικής τηλεπικοινωνιών από τη ΔΕΗ στη 100% θυγατρική της ΔΕH Οπτικές Ινες.

Το μετοχικό της κεφάλαιο αυξήθηκε κατά το ποσό των 33,6 εκατ. ευρώ.

 

ΜΥΛΟΙ ΚΕΠΕΝΟΥ: Χαμηλό δωδεκαμήνου σημείωσε χθες η εισηγμένη. Η μετοχή έκλεισε στο 1,60 ευρώ, όταν στην αρχή της χρονιάς ο τίτλος διαπραγματευόταν στα 2,20 ευρώ και τον περυσινό Αύγουστο στα 2,52 ευρώ (προ πενταετίας στο 1,70 ευρώ).

Μπορεί ο τίτλος να καταγράφει πτωτική πορεία αυτή την περίοδο, ωστόσο κατά την τελευταία πενταετία (και κυρίως κατά τη διετία 2020-2021) έχει μοιράσει πολύ υψηλά μερίσματα στους μετόχους της (όπως προκύπτει και από τα στοιχεία του παρατιθέμενου πίνακα), με αποτέλεσμα το «ισοζύγιο» να είναι θετικό για τους μακροπρόθεσμους κατόχους της.

Πάντως, με βάση το χθεσινό κλείσιμο (1,60 ευρώ), η μετοχή διαπραγματεύεται με P/E 17,2, 40% κάτω από τη λογιστική της αξία και με μερισματική απόδοση 2,93%, έχοντας μοιράσει φέτος το 50% των περυσινών της καθαρών κερδών.

Βέβαια, στα αξιοσημείωτα περιλαμβάνεται το χαμηλό free float της μετοχής (λίγο πάνω από το 10%), με αποτέλεσμα η οικογένεια Κεπενού να καλείται να προχωρήσει σε σημαντική διεύρυνση της ελεύθερης διασποράς αν θέλει να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του νέου κανονισμού του ΧΑ.

Και μάλιστα, καλό είναι να δημοσιοποιήσει τις όποιες προθέσεις της.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων