Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Προς νέες εξαγορές η Ideal - Tips από το conference call της Cenergy - Δύο μέτρα και δύο σταθμά στις αυξήσεις τιμών

Καθημερινό φαινόμενο οι διαγωνισμοί για δημόσια έργα πληροφορικής. Τι πλήγωσε τα έσοδα της Πλαίσιο. Δύσκολο το πέρασμα ανατιμήσεων στους ξένους πελάτες. Οι εκτιμήσεις της διοίκησης της Cenergy για την επόμενη ημέρα.

Δημοσιεύθηκε: 23 Σεπτεμβρίου 2022 - 07:56

Load more

ΠΛΑΙΣΙΟ: «Κόστισε» σε επίπεδο εσόδων το χρονοδιάγραμμα του προγράμματος «Ψηφιακή Μέριμνα». Το πρώτο εξάμηνο, ο συνολικός τζίρος μειώθηκε κατά 3,5% και σύμφωνα με τη διοίκηση αυτό οφείλεται στο ότι το «Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ» ξεκίνησε τον Μάιο του 2022 ενώ το «Ψηφιακή Μέριμνα Ι» τον Απρίλιο του 2021 και μάλιστα με σημαντικά υψηλότερο προϋπολογισμό.

Αν αφαιρεθούν τα έσοδα από τα δύο προγράμματα, η Πλαίσιο καταγράφει οριακή μεν (1,42%), άνοδο δε, στα έσοδα εξαμήνου.

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ: Σε… καθημερινή ρουτίνα έχουν εξελιχθεί οι αναθέσεις δημόσιων έργων στον κλάδο της πληροφορικής. Ενδεικτικό πρόσφατο παράδειγμα το υποέργο 3 του HRMS από την Κοινωνία της Πληροφορίας.

Πρόκειται για μια σύμβαση ύψους 4 εκατ. ευρώ, από την οποία κομμάτι της πίτας θα υλοποιήσουν πέντε σχήματα και μεταξύ αυτών οι εισηγμένες Profile, Q&R και Unisystems (μέσω της μητρικής Quest Holdings).

Μπορεί το έργο αυτό, όπως και αρκετά άλλα, να μην είναι μεγάλο σε μέγεθος, ωστόσο μήνα με τον μήνα το ανεκτέλεστο υπόλοιπο συμβάσεων των εταιρειών ανεβαίνει.

 

IDEAL: Με θερμά λόγια μιλά για τις προοπτικές του τομέα πληροφορικής της Ideal ο Σπύρος Βυζάντιος στον περίγυρό του. Εκτός από την Byte Computer που ο ίδιος δημιούργησε και ανέπτυξε, στο σχήμα εντάσσονται δύο εταιρείες που αθροιστικά κατέχουν ηγετική θέση στον καυτό χώρο του cyber security, ενώ στην αγορά ακούγονται πολλά πράγματα περί νέων εξαγορών που είναι έτοιμη να δρομολογήσει η Ideal στον ευρύτερο κλάδο της πληροφορικής.

 

CENERGY: Αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα προέκυψαν από το χθεσινό conference call της εισηγμένης προς τους αναλυτές, μερικά εκ των οποίων είναι τα παρακάτω:

 

ΑΝΑΤΙΜΗΣΕΙΣ: Νερό στο κρασί τους, για να μη χάσουν διεθνείς αγορές, βάζουν οι Έλληνες εξαγωγείς. Μια τιμολογιακή πολιτική που δεν φαίνεται να ακολουθούν εντός των ελληνικών τειχών.

Και εξηγούμαστε. Οι νέοι τιμοκατάλογοι που στέλνουν αυτές τις ημέρες οι παραγωγοί στα εγχώρια σούπερ μάρκετ περιλαμβάνουν διψήφια ποσοστά ανατιμήσεων. Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο με τις εξαγωγές. Οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν πάρει μήνυμα από έξω ότι οι μεγάλες ανατιμήσεις δεν είναι αποδεκτές. Όπως λέει στη στήλη ιδιοκτήτης γνωστής βιομηχανίας, που εξάγει στη Φινλανδία, οι εκεί συνεργάτες της δεν δέχονται ανατιμήσεις πάνω από 5%.

Και αυτό είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Γιατί εκτός από τα επώνυμα προϊόντα που δυσκολεύονται να περάσουν αυξήσεις στο εξωτερικό υπάρχουν και οι «φασονατζήδες», αυτοί δηλαδή που παράγουν για λογαριασμό διεθνών αλυσίδων.

Εκεί θα χαθεί η μπάλα…

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων