ATTICA BANK: Νέο διευθύνοντα σύμβουλο έχει από χθες η Αttica Bank, με τον εκ Καβάλας ορμώμενο Μιχάλη Ανδρεάδη να καταλαμβάνει τελικώς τη θέση μόνος του.
Και λέμε τελικώς, επειδή ως το απόγευμα της Δευτέρας, η τράπεζα πήγαινε για εκλογή δύο μεταβατικών διευθύνοντων συμβούλων. Του Μιχάλη Ανδρεάδη, επιλογή του ΤΧΣ και του Μάρκου Κούτη, επιλογή της Ellington.
Η Επιτροπή ανάδειξης υποψήφιων μελών του Δ.Σ είχε προχωρήσει τη σχετική διαδικασία, αλλά αναγκάστηκε να τραβήξει… χειρόφρενο για τον Κούτη, όταν ετέθη θέμα συσχέτισης με την Ellington καθώς, εδώ και μερικούς μήνες, ο τελευταίος συμμετέχει, ως ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος, στο Δ.Σ. της «Θεά Άρτεμις».
Η εταιρεία διαχείρισης απαιτήσεων «Θέα Άρτεμις» ελέγχεται από την Ellington και διαχειρίζεται προς επανατιτλοποίηση απαιτήσεις της Attica Bank.
Έτσι, ο Μάρκος Κούτης, που εργάζεται και διαμένει στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (Abu Dhabi Investment), εξελέγη στο Δ.Σ. ως μη εκτελεστικό μέλος.
ΕΧΑΕ: Προφανώς, ο νέος CEO της Attica Bank Μιχάλης Ανδρεάδης θα παραιτηθεί από τη θέση του επιτελικού διευθυντή λειτουργίας και ανάπτυξης αγορών του ομίλου Χρηματιστηρίου Αθηνών.
Και ο Γιάννος Κοντόπουλος, νέος διευθύνων σύμβουλος της ΕΧΑΕ, θα έχει την ευχέρεια να διαλέξει ένα δικό του, στενό επιτελείο από την έναρξη της θητείας του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΣΟΥΤΗΣ: Είναι κάτω από τα ραντάρ και σιγά σιγά χτίζει το δικό του marketplace. Ο Γιάννης Μασούτης, ο γνωστός από τη βορειοελλαδίτικη αλυσίδα σούπερ μάρκετ, μπήκε και στα καλλυντικά. Μπορεί το ηλεκτρονικό του κατάστημα να μη διαθέτει την ποικιλία των Hondos, Notos Com, Attica και λοιπών… συγγενών αλλά τη... δουλίτσα του την κάνει.
Ήδη έχει «φορτώσει» στο ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας του οκτώ συνεργάτες, μεταξύ αυτών το you.gr, Βιοκαρπέτ, petshop.gr, κ.λπ., που πωλούν ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά προϊόντα, είδη σπιτιού και προϊόντα για κατοικίδια.
ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ: Μιας και ξεκινήσαμε από Μασούτη, με αφορμή και την πρόσφατη αποχώρηση του Β. Σταύρου από το τιμόνι της ΑΒ Βασιλόπουλος, στο μυαλό έρχονται τα αρραβωνιάσματα της βορειοελλαδίτικης αλυσίδας με την ΑΒ που ποτέ δεν έφτασαν στον… γάμο.
Ο πρώτος αρραβώνας, που διαλύθηκε με το καλημέρα, είχε γίνει γύρω στα μέσα της δεκαετίας του 1990. Ήταν λίγο μετά την είσοδο της Delhaize στην Ελλάδα. Εκείνο το προξενιό δεν ευοδώθηκε, ο Διαμαντής Μασούτης όμως δεν βγήκε χαμένος. Είχε μάθει πράγματα και, όπως έλεγαν τότε στην αγορά, κέρδισε πάνω από 1 δισ. δραχμές από τις συμφωνίες που έκανε με τους προμηθευτές, αξιοποιώντας τις νέες γνώσεις του.
Ο δεύτερος αρραβώνας που ναυάγησε, είχε γίνει στις αρχές του millennium και το τρίτο προξενιό ήταν το 2016, τότε που κατέρρεε η Μαρινόπουλος και η Delhaize συνασπιζόταν με την Ahold. Τα ξένα αφεντικά είχαν έρθει στην Ελλάδα, τα δύο μέρη είχαν δώσει τα χέρια, όμως τελευταία στιγμή ο Γιάννης και ο Διαμαντής Μασούτης έκαναν πίσω.
Γιατί όλη αυτή η ιστορική αναδρομή; Διότι μια εκ των υστέρων ανάγνωση δείχνει ότι μέχρι τώρα από τα ναυάγια περισσότερο χαμένη βγαίνει η ΑΒ Βασιλόπουλος, που τα τελευταία χρόνια έχει χάσει τον βηματισμό της. Οι Ολλανδο-Βέλγοι ιδιοκτήτες της δεν έκαναν κίνηση όταν εξελίχθηκε το μεγαλύτερο consolidation στον κλάδο και τώρα πρέπει να τρέξουν.
Κάποιοι στην αγορά λένε ότι θα πρέπει να βγάλουν κάποιον άσο από το μανίκι. Δίνουν δε 1,5 χρόνο το πολύ προκειμένου να κινηθεί, αν θέλει να μπει στο... μάτι του Σκλαβενίτη.
Γι’ αυτό δεν θα προκαλούσε έκπληξη μια νέα προσέγγιση των δύο. Ακόμη και αν αυτή τη φορά άλλαζαν οι ρόλοι. Σενάριο που έπαιξε δυνατά προ μηνών και δεν ήταν στον αέρα, όπως επιμένουν οι πηγές της στήλης, που λένε ότι ο Βορειοαλλαδίτης επιχειρηματίας είχε βρει και τον κουμπάρο που θα έβαζε τα χρήματα.
Με ή χωρίς deal Μασούτη με ΑΒ, η φετινή χρονιά προμηνύεται άκρως ενδιαφέρουσα για τον κλάδο. Το ενεργειακό κόστος έχει χτυπήσει κόκκινο, οι αναπροσαρμογές των ενοικίων πονοκεφαλιάζουν, ενώ η πτώση της κατανάλωσης αυξάνει την πίεση.
Οπότε προσδεθείτε.
ΣΑΡΑΝΤΗΣ: Κατά τας γραφάς, την πόρτα των Τρικαλινών Σαράντηδων, αυτών με τα γαλακτοκομικά και τα εργοστάσια σε Ελλάδα, Βουλγαρία και Ρουμανία, την έχουν κτυπήσει αρκετοί φιλόδοξοι μνηστήρες. Κάποιοι, όπως είναι σε θέση να γνωρίζει η στήλη, κατ’ επανάληψη.
Οι ιδιοκτήτες της Όλυμπος, όμως, παρά τις σειρήνες δεν έχουν πουλήσει. Όχι γιατί κάνουν τους δύσκολους, όπως ακούει η στήλη και λένε στην αγορά, αλλά γιατί τα λεφτά που τους έχουν προσφέρει κατά καιρούς δεν ήταν ικανά να τους «σηκώσουν από την καρέκλα», όπως χαρακτηριστικά μας ανέφερε πρόσωπο που τους γνωρίζει καλά.
Την καρέκλα τους πάντως την τελευταία διετία τη μοιράζονται με την επόμενη γενιά.