Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Ασφαλιστικές: Η τελευταία ελπίδα και οι… καταστροφές - Καφές σε πλαστικό με διπλό χαράτσι! - Ο κομμωτής του… Nammos

Ελάχιστα τα οφέλη για τις ασφαλιστικές εταιρείες στο νόμο για την κλιματική αλλαγή. Η αναζήτηση κομμωτή από τα Nammos και το χαράτσι με το περιβαλλοντικό τέλος στο πλαστικό.

Δημοσιεύθηκε: 26 Ιανουαρίου 2022 - 08:01

Load more

ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ: Με την ελπίδα ότι θα υπάρξουν κάποιες βελτιώσεις της «τελευταίας στιγμής» στο σχέδιο νόμου περί κλιματικής αλλαγής, οι ασφαλιστικές εταιρείες περιμένουν το τελικό κείμενο που θα ψηφιστεί από τη Βουλή, προκειμένου να κάνουν τον απολογισμό τους για το αν και τι τελικά κατάφεραν από όλη αυτή τη διαδικασία.

Επί του παρόντος πάντως, φαίνεται να έχουν κερδίσει «ψίχουλα», καθώς προβλέπεται η υποχρεωτική ασφάλιση μόνο των νεόδμητων κατοικιών σε περιοχές υψηλής τρωτότητας.

Οι ενστάσεις του κλάδου είναι προφανείς: Γιατί μόνο στις νέες κατοικίες (οι παλιές δεν κινδυνεύουν;) και γιατί μόνο στις περιοχές υψηλής τρωτότητας; Στην ουσία, οι κατοικίες που θα ασφαλιστούν θα είναι πολύ λίγες σε αριθμό και τα ασφάλιστρα που θα κληθούν να καταβάλουν θα είναι σίγουρα… αλμυρά.

«Αν η υποχρεωτική ασφάλιση είχε γενικευμένο χαρακτήρα και συνοδευόταν και από κάποια κρατική στήριξη ή έστω φορολογική απαλλαγή, τότε θα πλήρωναν μεν περισσότεροι κάτοχοι ακινήτων, αλλά πολύ μικρότερα ποσά. Και επίσης, οι ιδιοκτήτες τους θα ήταν επαρκώς καλυμμένοι, χωρίς κάθε φορά να κρέμονται στα όποια… υπόλοιπα του κρατικού προϋπολογισμού. Οι αποζημιώσεις θα πληρώνονταν από τους αντασφαλιστές του εξωτερικού», αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Το μόνο παρήγορο για τις ασφαλιστικές εταιρείες φαίνεται να είναι πως άνοιξε ένα κανάλι συνεργασίας της Πολιτείας με την ιδιωτική ασφάλιση στο πλαίσιο της αντιμετώπισης του φαινομένου των αυξημένων φυσικών καταστροφών, κανάλι που ελπίζεται να διευρυνθεί σε επόμενη χρονική φάση.

Τελευταία ελπίδα για τον κλάδο, ώστε να έχει καλύτερη συνεργασία με το κράτος...

 

ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ: Η συγκεκριμένη αλυσίδα απλά το... τερμάτισε. Είπαμε ότι έχουμε ελεύθερη αγορά και ο καθένας πουλάει το προϊόν όσο και όπως θέλει. Όμως δεν μπορείς να χρεώνεις τη συσκευασία, δηλαδή το ποτηράκι και το καπάκι, εις διπλούν, επικαλούμενος το περιβαλλοντικό τέλος που επιβλήθηκε από 1η Ιανουαρίου.

Και εξηγούμαστε. Η τιμή για έναν καφέ espresso freddo από τις αρχές του έτους σε κατάστημα franchise γνωστής αλυσίδας, όχι αποκλειστικά καφέ, «πέταξε» στα 2,30 ευρώ. Από αυτά, τα 2,1 ευρώ είναι η αξία του καφέ, 0,05 ευρώ αυτό που πληρώνουμε από 1 Ιανουαρίου για το περιβαλλοντικό τέλος στο καπάκι και 0,05 ευρώ το περιβαλλοντικό τέλος στο ποτήρι. Όμως πάνω σε αυτό το χαράτσι, η συγκεκριμένη αλυσίδα έχει βάλει και ένα ακόμη. Έχει προσθέσει επιπλέον 0,10 ευρώ για το κόστος σε καπάκι και ποτήρι. Δύο χαράτσια για το ίδιο πράγμα δηλαδή.

Το περίεργο είναι ότι σε άλλο κατάστημα franchise της ίδιας αλυσίδας, το επιπλέον χαράτσι του 0,10 ευρώ, για ποτήρι και καπάκι, έχει απλά συμπεριληφθεί στην αξία του καφέ.

Και επειδή όλα έχουν ένα όριο, ας αναρωτηθούμε πόσα ταλιράκια περιβαλλοντικού τέλους ανά την Ελλάδα πηγαίνουν κατευθείαν στην τσέπη του ιδιοκτήτη.

 

NAMMOS: Πρώτη φορά διαβάζουμε αγγελία για εταιρεία που ζητά κομμωτή. To γνωστό Nammos Group λοιπόν ψάχνει επαγγελματίες για την καλοκαιρινή σεζόν για τη θέση της/του Κομμώτριας/Κομμωτή. Εκτός από γνώσεις κουρέματος - χτενίσματος - βαφής, πτυχίο κομμωτικής τέχνης και άδεια ασκήσεως επαγγέλματος, ο υποψήφιος θα πρέπει να έχει προϋπηρεσία τριών ετών σε αντίστοιχη θέση και να γνωρίζει πολύ καλά Αγγλικά. Η γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας θα εκτιμηθεί.

Τι παρέχει ο εργοδότης: ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, το οποίο δεν προσδιορίζεται στην αγγελία, στέγη και σίτιση.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων