Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Φουντώνει η μάχη της... μπάλας στη συνδρομητική ΤV - Σφηνάκια για Netflix και Voucher

Μάχη για τις αθλητικές διοργανώσεις θα δώσουν οι εταιρείες συνδρομητικής τηλεόρασης. Τα νέα προβλήματα με τα Voucher και η άνοδος του Netflix στην Ελλάδα.

Δημοσιεύθηκε: 9 Απριλίου 2021 - 08:00

Load more

ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΗ ΤV: Κανονική μάχη φαίνεται ότι διεξάγεται ήδη ανάμεσα στους πρωταγωνιστές της συνδρομητικής TV στην Ελλάδα, για τα δικαιώματα των δημοφιλών αθλητικών διοργανώσεων, με βασικότερο βεβαίως άξονα το ποδόσφαιρο.

Παρά την προσπάθεια που έκανε η Forthnet, δεν κατάφερε να αποσπάσει την κορωνίδα του αθλητικού περιεχομένου, το UEFA Champions League, από τον ΟΤΕ, ώστε να μπορέσει να ανταγωνιστεί με μεγαλύτερες αξιώσεις στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης.

Μάλιστα, διατυπώνονται πολλά ερωτήματα για το αν η εταιρεία ήθελε πραγματικά να επικρατήσει στην ανταγωνιστική διαγωνιστική διαδικασία που ολοκληρώθηκε πριν από λίγους μήνες, ή απλά συμμετείχε στον διαγωνισμό με στόχο να αυξήσει το κόστος διατήρησης του εν λόγω περιεχομένου από τον ΟΤE. Γεγονός, που ακούγεται ότι έχει ενοχλήσει -αν όχι εξοργίσει- τους επιτελείς του ΟTΕ, δεδομένης και της οικονομικής επιφάνειας που φαίνεται να διαθέτουν οι νέοι μέτοχοι της Forthnet.

Αυτό οδηγεί παράγοντες της αγοράς στο συμπέρασμα-πρόβλεψη ότι το ερχόμενο καλοκαίρι, σε λίγους μήνες δηλαδή, η Nova θα δώσει μεγάλη μάχη για να διατηρήσει την αποκλειστικότητα του ελληνικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου της Super League. Καθότι, οι πληροφορίες φέρουν τον ΟΤE να εξετάζει το ενδεχόμενο να «πληρώσει» τη Nova με το ίδιο νόμισμα!

Εκτός όμως από τον προφανή λόγο της αναζωπύρωσης του έντονου ανταγωνισμού με τον ΟΤE για την απόκτηση αποκλειστικών αθλητικών δικαιωμάτων, το κόστος διατήρησης της Super League από τη Nova εκτιμάται ότι θα αυξηθεί ούτως ή άλλως σε δυσθεώρητα επίπεδα, λόγω των προσδοκιών που φέρεται να έχουν δημιουργηθεί στους ποδοσφαιρικούς παράγοντες από τη μέχρι τώρα παρουσία της «νέας» Forthnet.

To ερώτημα όμως δεν είναι μόνο πόσες δεκάδες εκατομμύρια «αξίζουν» τα δικαιώματα της κορυφαίας ελληνικής διοργάνωσης ποδοσφαίρου, σε σχέση με τα έσοδα που φέρνουν. Είναι κι αν «αντέχει» η εταιρεία να απολέσει τη Super League, γεγονός που θα την απογυμνώσει στη θεματική ενότητα που παραδοσιακά «πουλάει» κατά προτεραιότητα στους Ελληνες συνδρομητές της.

 

VOUCHER: Πονοκέφαλο προκάλεσε σε πολλούς δικαιούχους το πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα». Μετά την πρώτη ημέρα που δεν κατάφεραν να υποβάλουν την αίτησή τους, καθώς η πλατφόρμα έπεφτε συνεχώς σχεδόν όλη μέρα, οι πονοκέφαλοι συνεχίζονται καθώς πολλές αιτήσεις απορρίπτονται από το σύστημα.

Στην πλατφόρμα δεν υπήρχαν σαφείς οδηγίες για τη δυνατότητα κατάθεσης αιτήματος επανεξέτασης, με αποτέλεσμα πολλοί πολίτες, αν και εμφανίζονται να πληρούν τα κριτήρια και δικαιούνταν το voucher των 200 ευρώ για αγορά laptop ή tablet, φαίνονται ως οριστικά απορριπτέοι.

Το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης αποφάσισε ότι σήμερα μετά τις 12:00 η πλατφόρμα θα ανοίξει για να μπορούν όσοι θέλουν να κάνουν διορθώσεις. Έτσι όλοι όσοι έχουν απορριφθεί αλλά και όσοι είναι μερικώς εγκεκριμένοι, θα μπορούν να μπουν στην πλατφόρμα και να διορθώσουν τα λάθη ή τις παραλείψεις.

Υπενθυμίζεται ότι αρχικά καταθέτουν αίτηση οικογένειες οι οποίες έλαβαν το επίδομα παιδιού του ΟΠΕΚΑ στην πρώτη εισοδηματική κατηγορία για το 2020. Σε αυτή την κατηγορία εμπίπτει η μεγάλη πλειονότητα των δικαιούχων του προγράμματος, που ωστόσο είδαν πως η αρχική αίτησή τους έπεσε στο... κενό!

Ας ελπίσουμε ότι αυτό θα ήταν το τελευταίο πρόβλημα του προγράμματος, ώστε να υλοποιηθεί πριν να ανοίξουν τα σχολεία…

NETFLIX: Και όμως οι συνδέσεις του Netflix είναι πολύ περισσότερες από αυτές που έως τώρα πιστεύαμε. Οι 500 χιλιάδες συνδέσεις είναι πολύ λίγες ακόμα και αν υποθέσουμε ότι γίνονται «παρασπονδίες» και οι γραμμές μοιράζονται σε δύο νοικοκυριά (δηλ. συνολικά 1 εκατ. συνδεδεμένα σπίτια).

Αυτό προκύπτει από έρευνα της ΕΕΤΤ που δείχνει ότι τo Netflix κυριαρχεί ως πλατφόρμα για παρακολούθηση τηλεοπτικού περιεχομένου μέσω Ιnternet, µε πάνω από 8 στους 10 χρήστες τέτοιων ΟΤΤ υπηρεσιών να την έχουν χρησιμοποιήσει.

Η άνοδός του πάντως φαίνεται να μην έχει μειώσει το μερίδιο των συνδρομητικών τηλεοράσεων στη χώρα μας. Έτσι η «μάχη» συνεχίζεται και το 2021, ενώ παράλληλα η τάση είναι οι Ελληνες να εγκαταλείπουν σταδιακά τη λύση του δορυφορικού πιάτου...

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων