ΕΚΠΟΙΗΣΗ ΑΚΙΝΗΤΩΝ: «Ξεπάγωσε» η διαδικασία εκποίησης των ακινήτων της Ektasis Development και το τριήμερο 8 με 11 Φεβρουαρίου θα κατατεθούν δεσμευτικές προσφορές.
Μεταξύ των ακινήτων που βγαίνουν στο… σφυρί ξεχωρίζουν το ακίνητο που στέγαζε επί σειρά ετών την Kodak στο Μαρούσι, οικόπεδο 4 στρεμμάτων στη ΒΙΠΕ Κηφισιάς και κάποια καταστήματα μισθωμένα από την ΑΒ Βασιλόπουλος.
Την ειδική διαχειρίστρια συνδράμει στο έργο της η PriceWaterhouseCoopers.
ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ: Μετά και τις τελευταίες απογοητευτικές για την κυβέρνηση εξελίξεις στη διαδικασία πώλησης των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, με τις προσφορές να θεωρούνται χαμηλές ή να χαρακτηρίζονται «μη ανταγωνιστικές», σχέδια και συμμαχίες αναθεωρούνται μέχρι και εγκαταλείπονται.
Νέες ισορροπίες αναζητούνται και σχέσεις στενές του πρόσφατου παρελθόντος δοκιμάζονται, καθώς όλοι φαίνεται να επανατοποθετούνται με το βλέμμα στις επόμενες κινήσεις.
Περισσότερα προσεχώς…
AUTOSTOP INTERIORS: Ποιος είπε ότι το ελληνικό δαιμόνιο δεν λειτουργεί και σε συνθήκες πανδημίας; Μια άγνωστη στο ευρύ κοινό ελληνική εταιρεία, η Autostop Interiors, σχεδιάζει να επεκτείνει την παραγωγή της στη Σερβία και να ανοίξει νέο εργοστάσιο στο Λέσκοβατς, αξιοποιώντας τις επενδυτικές ευκαιρίες στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η εταιρεία εκτός από καταστήματα στην Ιρλανδία, τη Μεγάλη Βρετανία και την Ελλάδα, διαθέτει εγκαταστάσεις στο Leskovac με περίπου 900 υπαλλήλους. Παράγει πατάκια αυτοκινήτων στην πόλη από το 2013. Εχει συνεργάτες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες και εξάγει πατάκια και δερμάτινα καθίσματα κυρίως στην Ευρώπη αλλά και σε τρίτες χώρες ενώ κατασκευάζει με συγκεκριμένες προδιαγραφές για εταιρείες όπως η Ford, η Τoyota κ.ά.
Η δραστηριότητα συνολικά, στη Σερβία και την Ελλάδα, αναπτύσσεται από τους αδελφούς Παναγιώτη και Γιάννη Πίτσικο, που έχουν αντίστοιχα την ευθύνη στις δύο χώρες.
Σημειώνεται ότι η αυτοκινητοβιομηχανία αποτελεί σημαντικό τροφοδότη της σερβικής οικονομίας, αντιπροσωπεύοντας το 10% των εξαγωγών της και το 14% των ξένων επενδύσεων. Ο κλάδος κυριαρχείται από γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες και ο μεγαλύτερος επενδυτής είναι η Fiat Chrysler Automotive, που παράγει 100.000 οχήματα ετησίως.
Αυτό το περιβάλλον φαίνεται να εκμεταλλεύεται η ελληνική εταιρεία, επεκτείνοντας την παραγωγή της με νέα εργοστασιακή μονάδα.