ΠΛΑΙΣΙΟ. Στα 8,35 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις λευκών ηλεκτρικών συσκευών και μικροσυσκευών από το δίκτυο και το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας στο α’ εξάμηνο του 2020, επίδοση που πλησιάζει τον ετήσιο στόχο για πωλήσεις της τάξης των 10-15 εκατ. ευρώ από τη συγκεκριμένη υποκατηγορία. Η εταιρεία εισήλθε στη συγκεκριμένη αγορά μόλις τον Ιούνιο του 2019 και χτίζει ένα συμπληρωματικό portfolio για τους πελάτες της, παρά το γεγονός του ότι το μερίδιο αγοράς στον συγκεκριμένο υποκλάδο δεν μπορεί να ανταγωνιστεί εκείνον της Κωτσόβολος και της Public-MediaMarkt.
Στο β’ εξάμηνο της χρονιάς έχει μπροστά της τόσο την Black Friday όσο και την εορταστική περίοδο, με όποιες καταναλωτικές «δυνάμεις» υπάρχουν διαθέσιμες.
ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ. Όλες οι προβλέψεις για την πορεία της λιανικής θεωρούνται αβέβαιες, ωστόσο, η λογική επαγωγή που ακολουθούν οι σοβαρότεροι εκ των λιανεμπόρων οδηγεί σε εκτίμηση για απώλεια τζίρου κατά 30%, τόσο τους τελευταίους μήνες του 2020 όσο και τους πρώτους του 2021.
Δεδομένου ότι εκτός από τη διατήρηση μεριδίων και πωλήσεων, η λιανική αγωνιά για τη διαχείριση του στοκ της, οι νέες παραγγελίες για τις επόμενες σεζόν (που εν πολλοίς ήδη έχουν κατατεθεί) είναι μειωμένες κατά 30% σε σχέση με το 2019.
Εξ αυτού και μόνο, το εμπόριο αυτοπεριορίζεται, προκειμένου να προστατευθεί, ελπίζοντας να διαψευστεί από μια καλύτερη του αναμενομένου ζήτηση ή από την πραγματική επανεκκίνηση του τουρισμού.