Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Στο μικροσκόπιο της Κομισιόν Αττικός Ηλιος και ΛΕΠΕΤΕ

Οι διεκδικήσεις του ομίλου Μαντωνανάκη, η εκκρεμότητα του ΛΕΠΕΤΕ και πώς μπορούν να εκτροχιάσουν τα δημοσιονομικά. Τα Ελληνικά Πετρέλαια ψάχνουν νέες εξαγορές στις ΑΠΕ.

Δημοσιεύθηκε: 27 Φεβρουαρίου 2020 - 08:09

Load more

Δεν διέφυγαν της προσοχής των δανειστών τόσο το θέμα των διεκδικήσεων της Αττικός Ηλιος (όμιλος Μαντωνανάκη) από την ΕΤΑΔ όσο και αυτό του ασφαλιστικού ταμείου της ΕΤΕ, του ΛΕΠΕΤΕ.

Και όχι μόνο αυτό, αλλά αμφότερα κατατάσσονται ως δημοσιονομικοί κίνδυνοι για τον προϋπολογισμό στην έκθεση για την πέμπτη μεταμνημονιακή αξιολόγηση.

Όπως επισημαίνεται στην έκθεση, η υπόθεση της Αττικός Ηλιος βρίσκεται στο Εφετείο.

Για την περίπτωση του ΛΕΠΕΤΕ, η τυχόν επιπρόσθετη δημοσιονομική πίεση θα εξαρτηθεί από τη στιγμή που θα αποτυπωθεί στατιστικά η μεταφορά των ασφαλιστικών υποχρεώσεων στη Γενική Κυβέρνηση, καθώς και από τις αποφάσεις του ΣτΕ σε δύο εκκρεμούσες υποθέσεις που αφορούν όλα τα εμπλεκόμενα μέρη (κράτος, τράπεζα και συνταξιούχους).

 

ΕΛΠΕ: Την περαιτέρω ενίσχυση της θέσης του στην αγορά των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ) εξετάζει ο όμιλος ΕΛΠΕ, μετά τη συμφωνία με τη γερμανική εταιρεία JUWI.

Με την παραπάνω συμφωνία, ο όμιλος ΕΛΠΕ θα αποκτήσει χαρτοφυλάκιο φωτοβολταϊκών, συνολικής ισχύος 204 MW, τα οποία βρίσκονται σε τελικό στάδιο αδειοδότησης για να ξεκινήσει η κατασκευή τους.

Την ίδια στιγμή, μέσω συμβούλου, η Ελληνικά Πετρέλαια βολιδοσκοπεί, όπως πληροφορείται ο Χαμαιλέων, εταιρείες με παρουσία στον τομέα των ΑΠΕ, επιδιώκοντας να αποκτήσει αξιοσημείωτο, για τα δεδομένα της εγχώριας αγοράς, χαρτοφυλάκιο αιολικών πάρκων.

Αν οι πληροφορίες ισχύουν, οι κινήσεις των ΕΛΠΕ και Motor Oil (σ.σ. απόκτηση φωτοβολταϊκών πάρκων 47 MW) δείχνουν ότι υπάρχουν λόγοι για τους οποίους ενεργοβόρες βιομηχανίες θέλουν να κτίσουν και να ενισχύσουν το «πράσινο» αποτύπωμά τους.

Ένας προφανής λόγος είναι η δημιουργία εναλλακτικών πηγών εσόδων, λόγω των τεχνολογικών εξελίξεων (ηλεκτροκίνηση).

Θα απαιτηθούν, όμως, αρκετά χρόνια για να υποστούν τα διυλιστήρια σοβαρή απώλεια εσόδων, λόγω της υποκατάστασης ντιζελοκίνητων και βενζινοκίνητων αυτοκινήτων από ηλεκτρικά.


Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων