Σε μια περίοδο που σπανίζουν οι μεγάλες συμβάσεις δημοσίων έργων, είναι λογικό να οξύνονται οι διαμάχες για την επικράτηση στους ελάχιστους διαγωνισμούς που προχωρούν. Ειδικά, όταν η προκαταβολή είναι κοντά στα 130 εκατ. ευρώ, όπως συμβαίνει με την περίπτωση του διαγωνισμού για το πρώτο τμήμα (Αλσος Βεΐκου - Γουδή) της νέας γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας.
Γι’ αυτό και οι δύο μονομάχοι, οι κοινοπραξίες υπό την ΑΚΤΩΡ και την ΑΒΑΞ, έχουν καταθέσει προσφυγές που θα καθυστερήσουν την ολοκλήρωση του διαγωνισμού.
Δεν παραδίδεις αμαχητί το μεγαλύτερο έργο που έχει προκηρυχθεί στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια...