ΕΜΠΟΡΙΟ. Η αγορά στο αθηναϊκό κέντρο ξέμεινε από τουρίστες και ντόπιους όλο το καλοκαίρι, και κινδυνεύει να ξεμείνει και το φθινόπωρο. Μετά τα νέα έκτακτα μέτρα για εξ αποστάσεως εργασία σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, η Αθήνα (είτε ως τόπος εργασίας είτε ως κομβικό σημείο διερχομένων) αδειάζει από δυνητικούς καταναλωτές.
Η απουσία τους είχε παρατηρηθεί ήδη από τους προηγούμενους μήνες, καθώς καταστήματα μεγάλων αλυσίδων έβλεπαν τη σταδιακή μείωση επισκέψεων, που τότε αποδίδονταν στα αραιά δρομολόγια των ΜΜΕ, στον «Μεγάλο Περίπατο», αλλά και στην επιφύλαξη των καταναλωτών να βρεθούν σε μεγάλες αγορές προς αποφυγή συγχρωτισμού.
Η τηλεργασία αποτελούσε και τότε έναν παράγοντα, ο οποίος ωστόσο σιγά σιγά περιοριζόταν. Με την έξαρση των κρουσμάτων ωστόσο και τα νέα μέτρα, τα σύννεφα πυκνώνουν πάνω από τη μεγάλη αγορά των αστικών κέντρων.
FLEXOPACK. Ανοδικά αντέδρασε η μετοχή της Flexopack, μετά την πρόσφατη ανακοίνωση των εξαμηνιαίων αποτελεσμάτων του εισηγμένου oμίλου. Ακόμη όμως και σήμερα, κανείς δεν μπορεί να μιλήσει για υπερτιμημένα επίπεδα.
Με τρέχουσα κεφαλαιοποίηση στα 83,4 εκατ. ευρώ (λίγο πάνω από το ύψος των ιδίων κεφαλαίων, που διαμορφώθηκαν στις 30/6/2020 στα 79,1 εκατ. ευρώ) και καθαρά κέρδη εξαμήνου 5,6 εκατ. ευρώ, πολύ πιθανόν να μιλάμε για πολυεθνικό βιομηχανικό όμιλο με μονοψήφιο δείκτη P/E. Και παράλληλα με θετικό καθαρό ταμείο (net cash), όπως φάνηκε και στις λογιστικές καταστάσεις του πρώτου εξαμήνου.
ΥΓ: Με τον τίτλο να κλείνει χθες στα 7,2 ευρώ, τι να λέει άραγε εκείνος o επενδυτής που εμφανίστηκε να πουλάει στα τέλη Ιουλίου το 0,82% της εισηγμένης προς 4 ευρώ ανά μετοχή και το πακέτο αγοράστηκε από την ίδια τη Flexοpack; (ίδιες μετοχές).