Η εμπορική κίνηση που «πάγωσε» ήδη από τον Δεκέμβριο και καθ'όλη τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου, παραμένει εξαιρετικά «ασθενής», μεταφέρουν παράγοντες της αγοράς.
Οι εκπτώσεις τονώνουν εν μέρει τη ζήτηση, η οποία ωστόσο χαρακτηρίζεται εξαιρετικά επιλεκτική. Σύμφωνα με τους εμπόρους, μάλιστα το παλιό σχήμα της «πυραμίδας» (πολλοί αγοραστές σε προϊόντα φθηνής και μεσαίας τιμής, λιγότεροι έως ελάχιστοι στα πολύ ακριβά) έχει αλλάξει.
«Η αγορά έχει σήμερα την εικόνα μιας κλεψύδρας. Οι όποιες αγορές κατευθύνονται πάντα σε value for money προϊόντα αλλά αν δούμε την τιμή, ο μεσαίος χώρος έχει συμπιεστεί. Οι καταναλωτές στρέφονται είτε στα πολύ φθηνά είτε στα πολύ ακριβά, ανά κατηγορία», αναφέρει παλιός έμπειρος εισαγωγέας και λιανέμπορος.
Πέρα από το καταναλωτικό πρότυπο, πολλοί σημειώνουν ότι αν δεν επαναληφθεί το effect του περυσινού τουριστικού κύματος, η αγορά δεν θα πρέπει να έχει μεγάλες προσδοκίες.
Κάποιοι ωστόσο παρατηρούν, ότι όσο αυξάνονται τα «κεσάτια» σε εφορία, δημόσιο και τράπεζες, όλο και κάτι μπαίνει στο ταμείο τους....