Mailo’s The Pasta Project: Λαμπρό παράδειγμα επιχειρηματικότητας που βάζει άμεσο στόχο τα 40 καταστήματα

Για τα χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν την εταιρεία μιλά στο Euro2day.gr ο Founder και CEO Νίκος Μουτσουρούφης. Τα σχέδια επέκτασης στο εξωτερικό και η στήριξη από το πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward.

Mailo’s The Pasta Project: Λαμπρό παράδειγμα επιχειρηματικότητας που βάζει άμεσο στόχο τα 40 καταστήματα

«Παράγουμε τα ζυμαρικά μας καθημερινά μέσα στα καταστήματά μας, μπροστά στα μάτια του καταναλωτή (open kitchen philosophy), από τις καλύτερες πρώτες ύλες και τα πιο αγνά συστατικά, προσφέροντας μια γκάμα προϊόντων που ξεχωρίζουν για τη φρεσκάδα και τη γεύση τους».

Με αυτά τα λόγια περιγράφει ο Νίκος Μουτσουρούφης, Founder & CEO της Mailo’s: The Pasta Project, τα συστατικά που διαφοροποιούν την εξέλιξη της εταιρείας.

Παράλληλα, επισημαίνει τον σημαντικό ρόλο που παίζουν οι ίδιοι οι καταναλωτές στη δημιουργία ενός αυθεντικού concept, το οποίο μένει πιστό στις αξίες του σε ένα πεδίο σκληρού ανταγωνισμού. Μιλά για τις οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας και εξηγεί πόσο βοήθησε η συμμετοχή στο πρόγραμμα ΟΠAΠ Forward για τον σχεδιασμό της επόμενης ημέρας.

Ποιο είναι το σημερινό αποτύπωμα της εταιρείας στην αγορά σε επίπεδο καταστημάτων και οικονομικών μεγεθών;

Οι αρχές του 2024 βρίσκουν τη Mailo’s: The Pasta Project να απασχολεί πάνω από 400 εργαζομένους στο σύνολο του δικτύου σε Ελλάδα και Κύπρο και τα καταστήματα να ανέρχονται στα 35. Με ένα δίκτυο ολοένα αναπτυσσόμενο, το στρατηγικό μας πλάνο προβλέπει ότι τα καταστήματά μας θα έχουν ξεπεράσει τα 40 μέσα στο πρώτο εξάμηνο του έτους, μέσω του μοντέλου franchising, προσφέροντας στους συνεργάτες μας ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα υποστήριξης σε πολλαπλά επίπεδα. Από πλευράς οικονομικών μεγεθών, ο τζίρος του 2022 για το σύνολο των καταστημάτων ξεπέρασε τα 11 εκατ. ευρώ, το 2023 έκλεισε με υπερδιπλασιασμό, ενώ οι προβλέψεις για το 2024 θέλουν τη Mailo’s: The Pasta Project να αγγίζει μέχρι και τα 40 εκατ. ευρώ.

Κινείστε σε μια αγορά με πολύ σκληρό ανταγωνισμό. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν τη Mailo’s: The Pasta Project;

Η αφοσίωσή μας στην ποιότητα, η διαρκής προσπάθεια για καινοτομία και η εστίαση στην ικανοποίηση του κοινού μας είναι τα κύρια χαρακτηριστικά που διακρίνουν τα Mailo’s The Pasta Project, σε μια αγορά πλήρως ανταγωνιστική. Παράγουμε τα ζυμαρικά μας καθημερινά μέσα στα καταστήματά μας, μπροστά στα μάτια του καταναλωτή (open kitchen philosophy), από τις καλύτερες πρώτες ύλες και τα πιο αγνά συστατικά, προσφέροντας μια γκάμα προϊόντων που ξεχωρίζουν για τη φρεσκάδα και τη γεύση τους. Πρόκειται για ένα αυθεντικό concept που μένει πιστό στις αξίες του. Οι αξίες αυτές επικοινωνούνται τόσο μέσα από το ίδιο το προϊόν όσο και μέσω του στησίματος των καταστημάτων και του customer experience που αυτά προσφέρουν, μέσω της συνεχούς εξέλιξης σε επίπεδο operations και μέσω της αυθεντικής επαφής με το κοινό, που επιτυγχάνεται από τις στρατηγικές marketing και επικοινωνίας. Απόδειξη αυτής της διαφοροποίησης είναι πως πλέον ο καταναλωτής δεν αναζητά μια απλή μακαρονάδα, αναζητά συγκεκριμένα Mailo’s.

Πώς σχεδιάζετε τα προϊόντα; Τι ρόλο παίζει η κοινότητα των καταναλωτών;

Ακούμε ενεργά τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των καταναλωτών μας μέσω μιας πληθώρας καναλιών επικοινωνίας, με κύριο άξονα τα social media, όπου έχουμε και τη μεγαλύτερη διάδραση μαζί τους. Έναν ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας και μια αλληλεπίδραση που μας επιτρέπει, λαμβάνοντας σχόλια και προτάσεις, να κατανοούμε καλύτερα τις τάσεις της αγοράς καθώς και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται. Παραδείγματα που αποδεικνύουν τη στενή αυτή σχέση μεταξύ των Mailo’s: The Pasta Project και της κοινότητας των καταναλωτών είναι η προσθήκη νέων συνταγών και πιο fit-oriented επιλογών στο μενού, η δημιουργία ειδικών προσφορών (combos) για συγκεκριμένες ομάδες (π.χ. φοιτητές), η στήριξη εταιρικών συνεδρίων ή πανεπιστημιακών εκδηλώσεων με χορηγία προϊόντος (InKind) κ.ο.κ.

Μετά την ελληνική αγορά επεκταθήκατε στην Κύπρο. Υπάρχουν σχέδια για περαιτέρω ανάπτυξη σε διεθνές επίπεδο; Αν ναι, ποια είναι η στρατηγική;

Πέραν της αγοράς της Κύπρου, όπου έχει συναφθεί συμφωνία master franchise, ναι, υπάρχουν πλάνα και για περαιτέρω διεθνή διεύρυνση. Έχουμε ένα δυνατό concept (Fresh Pasta & Fresh Sauce) και υψηλής ποιότητας προϊόν που μπορεί να σταθεί και σε άλλες αγορές, ενισχύοντας έτσι την αναγνώριση του brand μας και δημιουργώντας νέες ευκαιρίες για ανάπτυξη. Το όραμα είναι, μέσω ενεργού παρουσίας, προσαρμογής στο προφίλ του τοπικού κοινού και ενίσχυσης των συνεργασιών με τοπικούς εταίρους, να διασφαλιστεί ότι οι καταναλωτές παγκοσμίως θα έχουν πρόσβαση στα προϊόντα μας.

Πώς αποφασίσατε τη συμμετοχή στο πρόγραμμα OΠΑΠ Forward; Ποια είναι η εμπειρία που αποκομίσατε από τη συμμετοχή σας σε αυτό;

Πιστεύουμε βαθιά στη σημασία της συνεχούς ανάπτυξης -και το πρόγραμμα ΟΠAΠ Forward υπήρξε μια πύλη συμβουλευτικής καθοδήγησης, δικτύωσης με επιτυχημένους επιχειρηματίες που καινοτομούν εντός και εκτός του κλάδου και χρήσιμων εκπαιδευτικών σεμιναρίων, που συνέβαλαν ενεργά στο να επιταχύνουμε κι εμείς τη δική μας ανάπτυξη. Συμμετέχουμε ήδη δύο χρόνια στο πρόγραμμα και οι συντελεστές που το απαρτίζουν είναι πάντα πρόθυμοι να υποστηρίξουν και να μοιραστούν τεχνογνωσία, εμπειρία και νέες πρακτικές όποτε χρειαστεί.

Πόσο σας βοήθησε η συμμετοχή στο πρόγραμμα για να σχεδιάσετε τα επόμενα βήματα της εταιρείας;

Βασικό πλεονέκτημα ήταν το ότι ήρθαμε σε επαφή με συνοδοιπόρους στον κλάδο της επιχειρηματικότητας που είχαν ήδη κάνει τα δικά τους βήματα και μοιράστηκαν εμπειρίες, ευκαιρίες αλλά και προκλήσεις που κι εμείς μετέπειτα θα αντιμετωπίζαμε στην πορεία μας προς την επίτευξη των στόχων μας. Αυτό, σε συνδυασμό με τη γενικότερη στρατηγική επένδυση των ανθρώπων του ΟΠAΠ στη νέα γενιά, άνοιξαν τον δρόμο στα Mailo’s The Pasta Project για συνέργειες που έδωσαν μια νέα ώθηση προς το επόμενο βήμα ανάπτυξής μας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v