Ρεκόρ χτύπησαν οι διαδικτυακές αγορές στις ΗΠΑ την Ημέρα των Ευχαριστιών και αναμένεται να αυξηθούν αυτό το Σαββατοκύριακο, καθώς οι πωλήσεις της Black Friday αυξάνουν τις καταναλωτικές δαπάνες στη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου.
Οπως μεταδίδουν οι Financial Times, οι καταναλωτές ξόδεψαν πάνω από 5,5 δισεκατομμύρια δολάρια στο διαδίκτυο την Ημέρα των Ευχαριστιών, ιστορικό υψηλό, σύμφωνα με την Adobe Analytics, έναν πάροχο δεδομένων που παρακολουθεί τις πωλήσεις σε 85 από τους 100 κορυφαίους λιανοπωλητές διαδικτύου στις ΗΠΑ.
Οι διαδικτυακές πωλήσεις της Black Friday αναμένεται να φτάσουν τα 9,6 δισ. δολάρια, αυξημένες σχεδόν κατά 6% από πέρυσι.
Η Ημέρα των Ευχαριστιών σηματοδότησε την επίσημη έναρξη των εποχικών εκπτώσεων της Black Friday ή της «Cyber Week», που επεκτείνεται κάθε χρόνο, προσελκύοντας τους καταναλωτές με μεγάλες εκπτώσεις στα καταστήματα και στο διαδίκτυο. Οι δαπάνες για την Ημέρα των Ευχαριστιών ήταν 5,5% περισσότερες φέτος σε σχέση με το 2022 και έχουν σχεδόν διπλασιαστεί από μόλις 2,9 δισ. δολάρια το 2017.
Οι online αγορές έχουν αυξηθεί σχεδόν 7% μέχρι στιγμής αυτή τη σεζόν, φτάνοντας σχεδόν τα 77 δισ. δολάρια τις πρώτες 23 ημέρες του Νοεμβρίου, σύμφωνα με την Adobe.