Bρετανία: Νέα αύξηση στο μερίδιο των Aldi και Lidl στην αγορά λιανικής

Το μερίδιο της Aldi αυξήθηκε στο 6,9% το τρίτο τρίμηνο από 6,2% ένα χρόνο νωρίτερα. Την ίδια στιγμή το μερίδιο της Lidl ενισχύθηκε στο 5,3% από 4,6% το ίδιο διάστημα.

Bρετανία: Νέα αύξηση στο μερίδιο των Aldi και Lidl στην αγορά λιανικής

Οι γερμανικές αλυσίδες σουπερμάρκετ Aldi και Lidl συνεχίζουν να παίρνουν μερίδιο αγοράς από τις τέσσερις κορυφαίες βρετανικές αλυσίδες, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε την Τρίτη.

Με βάση τα στοιχεία της Kantar Worldpanel, το μερίδιο της Aldi αυξήθηκε στο 6,9% το τρίτο τρίμηνο από 6,2% ένα χρόνο νωρίτερα. Την ίδια στιγμή το μερίδιο της Lidl ενισχύθηκε στο 5,3% από 4,6% το ίδιο διάστημα.

«Από κοινού οι Aldi και Lidl αντιστοιχούν σε περίπου 1 από τις 8 βρετανικές λίρες που δαπανώνται στα σουπερμάρκετ της Βρετανίας, μια δεκαετία πριν αυτό ήταν μόλις 1 λίρα στις 25. Τους τελευταίους τρεις μήνες περίπου το 63% των καταναλωτών επισκέφτηκε ένα από τα δύο σουπερμάρκετ, έναντι 58,5% πέρυσι» δήλωσε ο Fraser McKevitt της Worldpanel.

Εν τω μεταξύ, έρευνα της Nielsen δείχνει πως το μερίδιο της Aldi ανέβηκε στο 8,1% το τρίμηνο που έληξε στις 9 Σεπτεμβρίου από 7,4% την αντίστοιχη περίοδο του 2016, ενώ της Lidl αυξήθηκε στο 5,2% από 4,5%.

Όπως μεταδίδει το Marketwatch, το μερίδιο της Tesco υποχώρησε στο 27,8% από 28,1% και της Sainsbury στο 15,7% από 15,9%.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v