Μεγάλες γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες ρύθμιζαν σε μυστικές συναντήσεις τεχνικά ζητήματα, κόστη και προμήθειες, σύμφωνα με δημοσίευμα του γερμανικού περιοδικού Spiegel που ισχυρίζεται ότι η υπόθεση μπορεί να είναι από τις μεγαλύτερες στην ιστορία της γερμανικής βιομηχανίας.
To καρτέλ λειτουργούσε από τις αρχές της δεκαετίας του 1990 και συμμετείχαν σε αυτό εταιρείες όπως η Volkswagen, η Audi, η BMW και η Daimler.
Οι συνεννοήσεις μεταξύ των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών αφορούσαν και ζητήματα εκπομπής ρύπων, κάτι που δίνει μια νέα τροπή στο σκάνδαλο «Dieselgate».
Περίπου 200 υπάλληλοι που συμμετείχαν σε 60 επιτροπές, συζητούσαν θέματα για την εξέλιξη των οχημάτων, τα φρένα, τους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου και τα συστήματα μετάδοσης, αναφέρει το Spiegel επικαλούμενο επιστολή προς τις αρχές ανταγωνισμού.
Σύμφωνα με το Spiegel, η Volkwsagen παραδέχεται σε επιστολή που έστειλε προς τις αρχές στις 4 Ιουλίου ότι μπορεί να συμμετείχε σε εναρμονισμένες πρακτικές.