Ο πόλεμος προσφορών για την Starwood Hotels & Resorts Worldwide βρέθηκε στα πρωτοσέλιδα όταν η Marriott International κατάφερε να αποκρούσει την κινεζική Anbang και να γίνει η μεγαλύτερη ξενοδοχειακή επιχείρηση στον κόσμο. Τώρα αναζητά όπλα για έναν νέο πόλεμο με τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία Expedia και Priceline, που «τρώνε» μέχρι και το 10% των χρημάτων που πληρώνουν οι πελάτες για τη διαμονή τους.
Η Marriott και άλλες ξενοδοχειακές εταιρίες απάντησαν με εκπτώσεις και δωρεάν Wi-Fi για τους συχνούς πελάτες που κάνουν κρατήσεις άμεσα σε εκείνες, ενώ υπενθυμίζουν στους ταξιδιώτες ότι δεν κερδίζουν καθόλου βαθμούς για τα προγράμματα πελατειακής πίστης (loyalty points) όταν κλείνουν δωμάτιο μέσω άλλων ιστότοπων.
Τα διαδικτυακά πρακτορεία προσπάθησαν με τη σειρά τους να «σπρώξουν» τις μεγάλες εταιρίες χαμηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης, επισημαίνει ο Thomas Allen, αναλυτής της Morgan Stanley.
Όπως τονίζει το Bloomberg, οι κίνδυνοι είναι μεγάλοι καθώς η δαπάνη σε δωμάτια ξενοδοχείων ήταν σχεδόν 150 δισ. δολάρια πέρυσι μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες -δηλαδή αυξήθηκαν κατά 7,3% σε σχέση με το 2014- και οι διαδικτυακοί πράκτορες κέρδισαν περίπου το 15% των συνολικών διανυκτερεύσεων, σύμφωνα με στοιχεία του παρόχου δεδομένων Kalibri Labs.
Σε κάποιες αγορές το ποσοστό αυτό είναι πολύ μεγαλύτερο, σύμφωνα με τον Robert Finvarb στον οποίο ανήκουν τα Marriotts στο Μαϊάμι και τις γύρω περιοχές. «Η ανάκτηση του ελέγχου της κατάστασης είναι απόλυτα κρίσιμη», υπογράμμισε.
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.gr
FOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin