H Adidas ανακοίνωσε ότι στοχεύει στην πώληση της μη κερδοφόρας επιχείρησης γκολφ προκειμένου να εστιάσει περισσότερο στα ενδύματα και υποδήματα, αφού η κύρια μάρκα της εμφάνισε ισχυρές πωλήσεις στο τρίμηνο ιδιαίτερα στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η γερμανική εταιρία αθλητικών ειδών ανακοίνωσε σήμερα πως θα εστιάσει στην πώληση ενδυμάτων και υποδημάτων γκολφ υπό την ομώνυμη μάρκα της και αναζητά αγοραστές των μαρκών TaylorMade, Adams και Ashworth.
Το Reuters αναφέρει ότι από το 2000 και μετά, οπότε ο Tiger Woods ήταν στο απόγειο της καριέρας του, ο αριθμός των ανθρώπων που παίζουν γκολφ στις Ηνωμένες Πολιτείες έχει μειωθεί απότομα.
«Αναμένουμε πως αυτό θα εξαλείψει τη μεταβλητότητα στα κέρδη μιας επιχείρησης εξοπλισμού με υψηλότερα σταθερά κόστη και χαμηλότερες πωλήσεις σε σχέση με τα παραδοσιακά αθλητικά είδη», εκτίμησε αναλυτές της UBS.
Όπως προβλέπουν, η Adidas μπορεί να προσελκύσει το ενδιαφέρον ασιατικών εταιριών ή κάποιου επενδυτή και όχι τόσο των ανταγωνιστών της όπως οι Nike, Puma, Under Armour ή Callaway Golf. Οι τελευταίοι μπορεί να διστάζουν να αυξήσουν την έκθεσή τους στο γκολφ.
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.gr
FOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin