Σε μία από τις πιο περίπλοκες και δαπανηρές επισκευές στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας εξελίσσεται η ανάκληση 11 εκατ. οχημάτων ντίζελ παγκοσμίως από τη Volkswagen, η οποία πρέπει να συμμορφώσει το σύστημα εκπομπών ρύπων των αυτοκινήτων σύμφωνα με τις ρυθμίσεις που αφορούν στη μόλυνση του περιβάλλοντος.
Σύμφωνα με το Bloomberg, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα χρειαστεί να εγκαταστήσει ανταλλακτικά οχημάτων που ήδη κυκλοφορούν. Η εργασία αυτή ίσως θα πρέπει να γίνει σε εγκαταστάσεις που θα δημιουργηθούν αποκλειστικά γι' αυτό το σκοπό. Και θα πρέπει να περάσει από επιθεώρηση σε δεκάδες χώρες και τους ρυθμιστές τους.
«Δε μπορώ να σκεφτώ καμία άλλη ανάκληση που να είναι τόσο ολοκληρωτική», τόνισε ο Jake Fisher, επικεφαλής στις δοκιμές αυτοκινήτων στο περιοδικό Consumer Reports. «Είναι πραγματικά μία ακριβή επανάληψη στις διαδικασίες», επεσήμανε.
Πάντως, η επισκευή αντιστοιχεί σε ένα μόνο μέρος των δαπανών που αντιμετωπίζει η Volkswagen από την εταιρική κρίση που διανύει. Η αυτοκινητοβιομηχανία θα πρέπει να αποζημιώσει τους αντιπροσώπους για τα οχήματα που δεν μπορούν να πουλήσουν. Επιπλέον, εκκρεμούν περισσότερες από 325 μηνύσεις καταναλωτών στις Ηνωμένες Πολιτείες και έχει προσλάβει το αμερικανικό δικηγορικό γραφείο Jones Day προκειμένου να διεξάγει εσωτερική έρευνα σχετικά με τις πράξεις της εταιρίας.
Προσθέτοντας πιθανά πρόστιμα, διακανονισμούς με την αμερικανική Υπηρεσία Προστασίας Περιβάλλοντος, τις κρατικές αρχές, το Υπουργείο Δικαιοσύνης και δεκάδες χώρες στην Ευρώπη, το συνολικό κόστος μπορεί να ξεπεράσει τα 30 δισ. ευρώ, σύμφωνα με το Κέντρο Διαχείρισης Αυτοκινήτου (Center of Automotive Management - CAM), στη Γερμανία.
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.gr
FOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin