Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Nielsen: Βελτίωση διεθνούς καταναλωτικού κλίματος

Ο παγκόσμιος δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης ανήλθε στο 94 κατά το γ' τρίμηνο, δύο μονάδες υψηλότερα από το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Nielsen: Βελτίωση διεθνούς καταναλωτικού κλίματος

Η πιο πρόσφατη έρευνα για το καταναλωτικό κλίμα σε όλο τον πλανήτη, έδειξε ότι ενώ η καταναλωτική εμπιστοσύνη επιστρέφει σε ανεπτυγμένες αγορές όπως οι ΗΠΑ και η Ευρώπη, έχει υποστεί πλήγματα στις αναδυόμενες οικονομίες της περιφέρειας Ασίας – Ειρηνικού.

Ο παγκόσμιος δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης που απαρτίζει η εταιρία διεθνών πληροφοριών Nielsen, ανήλθε στο 94 κατά το γ' τρίμηνο, αμετάβλητος σε σχέση με το προηγηθέν τρίμηνο αλλά δύο μονάδες υψηλότερα από το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Ο ευρωπαϊκός δείκτης αυξήθηκε τρεις μονάδες στο 74 ενώ ο αμερικανικός έφτασε στο υψηλότερο επίπεδο από το 2007.

 

Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v