Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Αρνητικοί ναύλοι για μεταφορά ξηρού φορτίου!

Η Glencore International Plc έκλεισε συμφωνία ναύλωσης εμπορευματικού πλοίου, του οποίου ο ιδιοκτήτες δεν θα κερδίσει τίποτα και θα συνεισφέρει και σε τμήμα του κόστους καυσίμων, με την κάθετη διολίσθηση των ναύλων.

Αρνητικοί ναύλοι για μεταφορά ξηρού φορτίου!
Η Glencore International Plc έκλεισε συμφωνία ναύλωσης εμπορευματικού πλοίου, του οποίου ο ιδιοκτήτης δεν θα κερδίσει τίποτα και θα συνεισφέρει και σε τμήμα του κόστους καυσίμων, με την κάθετη διολίσθηση των ναύλων μεταφοράς ξηρού φορτίου.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, η Glencore ναύλωσε το πλοίο, που διαχειρίζεται η Global Maritime Investments Ltd. με έδρα στην Κύπρο και γραφεία στο Λονδίνο, έναντι μείον 2.000 δολαρίων ημερησίως για τις πρώτες 60 ημέρες της ναύλωσης.

Το φορτίο είναι σιτηρά της Αυστραλίας στην Ευρώπη και «θα θέσει το πλοίο σε καλύτερη θέση για τον επόμενο ναύλο… Οι άλλες επιλογές μας ήταν να μείνουμε στον Ειρηνικό και να εξασφαλίσουμε ελάχιστο κέρδος ή να αρμενίζουμε χωρίς φορτίο στον Ατλαντικό και να πληρώνουμε μόνοι μας τα καύσιμα,» δήλωσε στο πρακτορείο ο managing director της GMI.

Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο LinkedinΤον περασμένο μήνα ο δείκτης ναύλων ξηρού φορτίου Baltic Dry Index  διολίσθησε 61% με την χειρότερη εμφάνιση Ιανουαρίου στην ιστορία.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v