Η Coca Cola πολυτιμότερη μάρκα του 2011

Η Coca Cola ανακηρύχθηκε η πολυτιμότερη μάρκα του κόσμου για το 2011, σύμφωνα με την έκθεση της Interbrand.

Η Coca Cola πολυτιμότερη μάρκα του 2011
Η Coca Cola διατήρησε τον τίτλο της "πολυτιμότερης μάρκας" του κόσμου για το 2011, με αξία 71,8 δισ. δολάρια και καταγράφοντας άνοδο 2% σε σχέση με πέρσι, σύμφωνα με την έκθεση της Interbrand για τις σπουδαιότερες εισηγμένες επιχειρήσεις του πλανήτη.

Δεύτερη στη λίστα ήρθε η IBM με αξία που εκτιμάται στα 69,9 δισ. δολάρια και άνοδο 8% ενώ ακολουθούν η Microsoft, με αξία 59 δισ. δολάρια, η Google (55,3 δισ. δολάρια) και η General Electrics (42,8 δισ. δολάρια).

Το top 10 ολοκληρώνουν τρεις εταιρείες από τον τομέα των Ηλεκτρονικών (Intel, Apple και HP) ενώ McDonald’s και Disney
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedinκατοχύρωσαν την 6η και 9η θέση αντίστοιχα.

Την πιο εντυπωσιακή άνοδο κατέγραψε η αξία της Apple, με 58%, αγγίζοντας τα 33,4 δισ. δολάρια από 21 δισ. πέρσι. Σημαντική ήταν επίσης η άνοδος της αξίας Google, κατά 27%.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v