Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Βρετανία:Η online διαφήμιση πέρασε την τηλεοπτική

Οι online διαφημιστικές δαπάνες ξεπέρασαν για πρώτη τις τηλεοπτικές στην Βρετανία, με αύξηση 4,6% στα 1,752 δισ. στερλίνες κατά το α΄εξάμηνο του έτους.

Βρετανία:Η online διαφήμιση πέρασε την τηλεοπτική
Οι online διαφημιστικές δαπάνες ξεπέρασαν για πρώτη τις τηλεοπτικές στην Βρετανία, σύμφωνα με έρευνα της υπηρεσίας Internet Advertising Bureau και του οίκου PricewaterhouseCoopers.

Οι δαπάνες για διαφήμιση στο διεθνές διαδίκτυο αυξήθηκαν 4,6% και ανήλθαν στα 1,752 δισ. στερλίνες κατά το α΄εξάμηνο του 2009, ενώ οι τηλεοπτικές δαπάνες συρρικνώθηκαν κατά 16,1%
και διαμορφώθηκαν στα 1,639 δισ. στερλίνες.

Συνολικά, η διαφημιστική δαπάνη μειώθηκε 16% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2008, όπως προκύπτει από την έρευνα.

Τα περισσότερα διαφημιστικά έσοδα προσέφεραν στο ιντερνετ οι τεχνολογικές εταιρίες
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin, που κατέλαβαν το 19% της αγοράς, ενώ ακολούθησαν οι τηλεπικοινωνίες, οι οικονομικές υπηρεσίες και τα μέσα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v