Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών στις 14/7

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά το Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών. Η επίσημη τελετή απονομής θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 14/7 στο Θέατρο Κολλεγίου Αθηνών.

Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών στις 14/7
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά το Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών.

Οι υποψήφιοι μέχρι την Παρασκευή 1η Ιουλίου θα κληθούν να παρουσιάσουν την υποψηφιότητά τους στην κριτική επιτροπή, η οποία θα αναδείξει το νικητή σε κάθε κατηγορία βράβευσης. Η επίσημη τελετή απονομής θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011 στις 20:00 στο Θέατρο Κολλεγίου Αθηνών.

Εταιρείες αλλά και διακεκριμένοι επαγγελματίες από τον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών βραβεύονται μέσα από μία αντικειμενική και διάφανη διαδικασία.

Φέτος, τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών διοργανώνονται υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και του ΣΕΒ, στο Κολλέγιο Αθηνών.

Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών έχουν μεγάλη απήχηση στο ευρύτερο καταναλωτικό κοινό και στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Οι εταιρείες που διακρίνονται κερδίζουν το προνόμιο της εσωτερικής ενδυνάμωση της κουλτούρας τους ενώ παράλληλα αυξάνουν το πελατειακό όφελος και την εμπιστοσύνη του καταναλωτή.

Στόχος του θεσμού είναι η επιβράβευση των βέλτιστων πρακτικών για την εξυπηρέτηση πελατών μέσα σε ένα πνεύμα υγιούς ανταγωνισμού. Οι επιχειρήσεις διαγωνίζονται σε εννέα διαφορετικές κατηγορίες, ενώ σε κάθε κατηγορία συναγωνίζονται τέσσερις ισάξιοι υποψήφιοι.

Τα μέλη των τριμελών κριτικών επιτροπών ολοκλήρωσαν την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων σε κάθε μία από τις εννέα κατηγορίες βράβευσης και κατέληξαν στις τέσσερις υποψηφιότητες που θα λάβουν μέρος στον τελικό κάθε κατηγορίας. Ακολουθούν τα ονόματα κατά αλφαβητική σειρά των τεσσάρων προσώπων ή ομάδων που προκρίνονται στην τελική φάση ανά κατηγορία βράβευσης:
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin
1. Επαγγελματίας της Χρονιάς: Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών 
Cosmote – Βασίλης Γεωργίου 
Vodafone S.A. – Φώτης Πότσης 
Όμιλος PRC Group/Relate – Ανθή Καρούσου 
Όμιλος PRC Group/Relate – Χρύσα Λυμπεροπούλου

2. Μάνατζερ της Χρονιάς στην Εξυπηρέτηση Πελατών 
Citibank – Δήμητρα Μαδιά 
Comergon S.A. Risk Managers & Insurance Brokers – Γεώργιος Ζαφειρίου 
Hellas Online – Βασίλης Καλογιάννης
ΠΟΛΙΣ INCHCAPE ATHENS A.E. – Βάγιος Ντότσικας

3. Καινοτομία στην Εξυπηρέτηση Πελατών 
Citibank 
Hellas Online 
Ελληνικά Χρηματιστήρια Α.Ε. 
Ευρωκλινική Αθηνών Α.Ε.

4. Καλύτερη Χρήση Τεχνολογίας στην Εξυπηρέτηση Πελατών 
Digital Shopping A.E. (getitnow.gr)
Epsilon Net A.E. 
Marfin Egnatia Bank 
Mellon Contact Services

5. Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Front Line 
Marfin Egnatia Bank 
Sofitel Athens Airport 
Vodafone S.A.
Wind Ελλάς Τηλεπικοινωνίες Α.Ε.Β.Ε.

6. Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Back Office
Cosmote
Vodafone S.A.
Αττικές Διαδρομές A.E.
Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία

7. Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς 
ICAP Outsourcing Solutions A.E. 
Marfin Egnatia Bank 
Vodafone S.A. 
Πειραιώς Direct Services

8. Ομάδα της Χρονιάς: Διαχείριση Παραπόνων
Coca-Cola Ελληνική Εταιρεία Εμφιαλώσεως Α.Ε.
Epsilon Net A.E.
Kosmocar A.E.
Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία

9. Ομάδα της Χρονιάς: Εκπαίδευση στην Εξυπηρέτηση Πελατών
Goody's A.E. 
Hellas Online
Vodafone S.A.
Πειραιώς Direct Services

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v