Η Mercedes με την δημιουργία του πιο ευφυούς αυτοκινήτου παραγωγής στον κόσμο, είναι πλέον χρόνια μπροστά από όλες τις μάρκες. Η αυθεντική γερμανική premium μάρκα, αλλάζει τους όρους στην αυτοκίνηση και λανσάρει ένα μοντέλο που δεν έχει ταίρι. Η ολοκαίνουργια Mercedes E-Class, είναι το πρώτο αυτοκίνητο που βάζει σε δεύτερο ρόλο τον οδηγό. Αυτό συμβαίνει για να αυξηθούν τα ποσοστά οδικής ασφάλειας και να μειωθούν οι πιθανότητες να συμβεί ένα ατύχημα από παραλείψεις του οδηγού.
Η πιο έξυπνη πολυτελής λιμουζίνα είναι εκλεπτυσμένη, κομψή, δυναμική και σπορ. Σε σύγκριση με την προκάτοχό της, το μήκος του μεταξονίου της έχει αυξηθεί κατά 65 χιλ. (2939/2874) και το συνολικό μήκος της κατά 43 χιλ. (4923/4880). Τη βάση για την ευελιξία, που αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά οδήγησής της αποτελεί το αυξημένο εύρος του ίχνους της (επιπλέον 20 χιλ. εμπρός, επιπλέον 7 χιλ. πίσω). Με μικρές εξαιρέσεις, η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ έχει διατηρηθεί στα εξαιρετικά επίπεδα του προηγούμενου μοντέλου.

Το εσωτερικό της νέας E-Class συνθέτει το συναίσθημα και την ευφυΐα, πόλοι που ορίζονται ξεκάθαρα από τη σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας. Ο προαιρετικός εξοπλισμός της περιλαμβάνει - για πρώτη φορά στη συγκεκριμένη κατηγορία - δύο επόμενης γενιάς οθόνες υψηλής ανάλυσης, με μια ευρεία οθόνη διαγωνίου 12,3 ιντσών η κάθε μία. Κάτω από το κοινό τους γυάλινο κάλυμμα, οι δύο οθόνες δείχνουν σα να αιωρούνται στον αέρα, δημιουργώντας ένα κεντρικό στοιχείο που τονίζει τον οριζόντιο προσανατολισμό του εσωτερικού σχεδιασμού. Όπως το ταμπλό, έτσι και το cockpit περιλαμβάνει μια μεγάλη οθόνη με εικονικά όργανα στο οπτικό πεδίο του οδηγού, καθώς και μια κεντρική οθόνη πάνω από την κονσόλα. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών διαφορετικών σχεδιαστικών στυλ για το ταμπλό οργάνων Classic, Sport και Progressive.
Επιπρόσθετα, χειριστήρια αφής στο τιμόνι κάνουν την πρώτη τους εμφάνιση σε ένα αυτοκίνητο. Όπως σε ένα περιβάλλον smartphone, ανταποκρίνονται με ακρίβεια σε οριζόντιες και κάθετες κινήσεις, επιτρέποντας στον οδηγό να ελέγχει ολόκληρο το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας απλά με την ένταση των κινήσεων των δακτύλων του χωρίς να χρειάζεται να απομακρύνει τα χέρια του από το τιμόνι. Ακολουθώντας τον κανόνα "τα χέρια στο τιμόνι, τα μάτια στο δρόμο», η διάσπαση της προσοχής του οδηγού είναι ελάχιστη.
Επιπλέον χειριστήρια για το σύστημα infotainment παρέχονται με τη μορφή ενός touchpad στην κεντρική κονσόλα, το οποίο μπορεί να αναγνωρίσει ακόμη και χειρόγραφα γράμματα, ενώ διατίθεται και το σύστημα φωνητικού ελέγχου LINGUATRONIC. Υπάρχουν επίσης κουμπιά άμεσης πρόσβασης για τον έλεγχο διαφόρων λειτουργιών, όπως το σύστημα κλιματισμού ή – ακόμη μία πρωτιά! - για την άνετη ενεργοποίηση και απενεργοποίηση ορισμένων συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού.

Νέα, έξυπνα γραφικά με απεικονίσεις υψηλής ανάλυσης και κινούμενα σχέδια, σε συνδυασμό με μια απλουστευμένη λογική, ενισχύουν ακόμα περισσότερο την πρωτόγνωρη εμπειρία χειρισμού. Ταυτόχρονα, οι επιβάτες απολαμβάνουν ένα αισθησιακό, ευρύχωρο εσωτερικό που συνδυάζει την κομψότητα της πολυτελούς κατηγορίας με σπορτιφ πινελιές.
Υψηλής ποιότητας υλικά καθορίζουν το στιλ του εσωτερικού του αυτοκινήτου. Τα υλικά αυτά περιλαμβάνουν ξύλο με ανοιχτούς πόρους, ξύλο σε στιλ γιοτ με ρέουσες γραμμές ως μια σύγχρονη ερμηνεία του ξύλινου ένθετου καθώς και ένα νέο μεταλλικό ύφασμα.
Η χρήση αυθεντικών υλικών συνεχίζεται και στις δερμάτινες επενδύσεις των θυρών καθώς και στη μεσαία γραμμή για επιλεγμένες γραμμές εξοπλισμού. Ένα ακόμη σαφές χαρακτηριστικό της Mercedes, είναι η υψηλής ποιότητας εμφάνιση και αίσθηση που προέρχεται από τη σχολαστική προσοχή στη λεπτομέρεια και την ποιοτική συναρμογή.
Εξίσου προσεκτικά έχει γίνει ο συνδυασμός των υλικών με τα χρώματα, με διάφορες αποχρώσεις του καφέ να κυριαρχούν. Για τον εσωτερικό φωτισμό χρησιμοποιείται αποκλειστικά η τεχνολογία LED, που διασφαλίζει τη διάρκεια, την οικονομία και την εξοικονόμηση ενέργειας. Το ιδιο ισχύει και για τον φωτισμό περιβάλλοντος που περιλαμβάνεται σε διάφορες γραμμές εξοπλισμού. Με δυνατότητα επιλογής ανάμεσα από 64 χρώματα, προσφέρει απεριόριστες ευκαιρίες για εξατομίκευση!

Προσφέρει φωτεινές πινελιές σε διακοσμητικά στοιχεία, την κεντρική οθόνη, το ντουλαπάκι συνοδηγού στην κεντρική κονσόλα, τις χειρολαβές, τα εμπρός και πίσω μαρσπιέ, τις θήκες στις πόρτες, στην κονσόλα της οροφής αλλά και στα ηχεία tweeter (εάν το όχημα είναι εξοπλισμένο με το ηχοσύστημα Burmester high-end 3D surround).
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.gr
FOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο LinkedinΈνα ακόμα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της νέας E-Class είναι τα καθίσματά της. Η εργονομία τους συνδυάζουν την άνεση που προσφέρουν στα μακρινά ταξίδια, με μία όμορφη, σπορ εμφάνιση, ενώ διατίθενται σε ξεχωριστό σχεδιασμό για κάθε γραμμή εξοπλισμού. Ένα ακόμη νέο χαρακτηριστικό σε αυτήν την κατηγορία είναι το πακέτο Heat Comfort, με το οποίο θερμαίνονται εκτός από τα καθίσματα, τα υποβραχιόνια στις πόρτες και στην κεντρική κονσόλα.
Η νέα E-Class διατίθεται με την επιλογή δύο κινητήρων κατά τις αρχές του λανσαρίσματός της στην αγορά: η E 200 με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 2.000 κ.εκ. και η E 220 d με έναν ολοκαίνουριο τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 2.000 κ.εκ. Η πιο ισχυρή έκδοση πετρελαιοκινητήρα στην Ε350 d θα λανσαριστεί στην αγορά το καλοκαίρι και θα διαθέτει έναν εξακύλινδρο κινητήρα με προηγμένη τεχνολογία καυσαερίων SCR, με ισχύ 258 ίππων και μέγιστη ροπή 62,4 χλγμ.

Επιπλέον εκδόσεις μοντέλων θα προστεθούν στη γκάμα της E-Class μετά το λανσάρισμά της στην ελληνική αγορά, συμπεριλαμβανομένης της υβριδικής τεχνολογίας Ε350 e. Αυτό το Plug-In-Hybrid μοντέλο εντυπωσιάζει με το δυναμισμό και την αποδοτικότητά του, ενώ επιτρέπει περίπου 30 χλμ. κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτροκινητήρα και κατά συνέπεια χωρίς καμία εκπομπή ρύπου! Ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας σε συνδυασμό με μία ισχυρή ηλεκτρική μονάδα αποδίδουν συνολικά 286 ίππους με ροπή 55,4 χλγμ.
Με αυτόν τον τρόπο, η E 350 e επιτυγχάνει επιδόσεις σπορ αυτοκινήτου ενώ καταναλώνει λιγότερο καύσιμο από ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης.
Ακόμη περισσότερες εκδόσεις θα συμπληρώσουν τη γκάμα των κινητήρων στο εγγύς μέλλον. Αυτές περιλαμβάνουν έναν νέο τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα που θα αποδίδει 150 ίππους. Τέλος, η γκάμα των βενζινοκινητήρων θα αποτελείται από τετρακύλινδρα σύνολα με απόδοση από 183 έως 245 ίππους και μία εξακύλινδρη έκδοση που θα αποδίδει 333 ίππους.

Ο νέος, δίλιτρος τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας σηματοδοτεί τη γέννηση μίας νέας γενιάς κινητήρων της μάρκας και ανοίγει νέους ορίζοντες στην οικονομία. Επιπλέον, είναι πιο κοντός και πιο συμπαγής από τον προκάτοχό του χάρη στη μειωμένη διάσταση των κυλίνδρων (90 χιλ. αντί για 94 χιλ.). Παρ' όλο που έχει χαμηλότερο κυβισμό από τον προηγούμενο κινητήρα, μειωμένο κατά δύο λίτρα περίπου, ο νέος πετρελαιοκινητήρας αποδίδει 194 ίππους και η μεικτή κατανάλωσή του είναι μόλις 3,9 λίτρα/ 00 χλμ., που σημαίνει εκπομπή μόλις 102 γρμ. CO2/χλμ.
Επιπλέον, η τετρακύλινδρη μονάδα είναι πολύ εκλεπτυσμένη: στη βασική της μορφή, διαθέτει ενιαίο στάδιο υπερσυμπίεσης και τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας. Τόσο η κεφαλή του κυλίνδρου και ο στροφαλοθάλαμος είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Η Mercedes ανέπτυξε την επιφανειακή επίστρωση NANOSLIDE, η οποία μειώνει αποτελεσματικά την τριβή μεταξύ της επιφάνειας του κυλίνδρου και του χαλύβδινου εμβόλου.
Όλα τα μοντέλα που θα λανσαριστούν στην αγορά θα είναι εξοπλισμένα με το νέο εννεατάχυτο αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC. Το κιβώτιο αυτό επιτρέπει τη γρήγορη αλλαγή ταχυτήτων και τις χαμηλές στροφές του κινητήρα, γεγονός που έχει ευεργετική επίδραση στα επίπεδα απόδοσης και θορύβου.
Η ανάρτηση της νέας E-Class προσφέρει ευελιξία και οδηγική απόλαυση σε δαντελωτούς δρόμους, ενώ προσφέρει το υψηλότερο επίπεδο άνεσης στην κατηγορία της. Τα σεντάν διατίθενται με κλασικές αναρτήσεις στον βασικό τους εξοπλισμό και σε συνδυασμό με τις αναρτήσεις αυτές, διατίθενται τρία συστήματα ανάρτησης με σύστημα επιλεκτικής απόσβεσης:

Τα νέα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας της Mercedes ενισχύουν περαιτέρω την ασφάλεια, την άνεση και την υποστήριξη του οδηγού. Το Active Brake Assist, περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό και είναι σε θέση να προειδοποιήσει τον οδηγό για επικείμενο κίνδυνο πρόσκρουσης, να παρέχει ακριβώς το σωστό επίπεδο υποστήριξης κατά τη διάρκεια της έκτακτης πέδησης, και εάν είναι απαραίτητο, να ενεργοποιήσει την πέδηση αυτόματα. Εκτός από την πιο αργή κίνηση του προπορευόμενου οχήματος & τα σταματημένα οχήματα, μπορεί επίσης να ανιχνεύσει πεζούς που διασχίζουν την επικίνδυνη ζώνη μπροστά από το όχημα.
Επιπλέον στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται τόσο το ρυθμιζόμενο ATTENTION ASSIST, το οποίο προειδοποιεί τον οδηγό για έλλειψη προσοχής και υπνηλία, όσο και το Crosswind Assist, το οποίο μπορεί να βοηθήσει ουσιαστικά τον οδηγό με την άμβλυνση των συνεπειών των ισχυρών ανέμων και να εμποδίσει το όχημα να παρασυρθεί εκτός δρόμου.

Τα κυριότερα σημεία του προαιρετικού πακέτου Driver Assistance τα οποία καθιστούν την E-Class την πιο έξυπνη λιμουζίνα στην κατηγορία της περιλαμβάνουν τα εξής:
• DRIVE PILOT: Ένα σύστημα ορόσημο στην πορεία προς την αυτόνομη οδήγηση από τη Mercedes. Όπως το Distance Pilot DISTRONIC, το καινοτόμο σύστημα μπορεί να διατηρεί αυτόματα τη σωστή απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα, αλλά και να τα ακολουθεί με ταχύτητες έως 210 χλμ./ώρα. Αυτό διευκολύνει τον οδηγό, ο οποίος δεν χρειάζεται να επεμβαίνει πατώντας το πεντάλ φρένου ή γκαζιού στο εύρος λειτουργίας του DRIVE PILOT, ενώ υποστηρίζεται σημαντικά και στη διεύθυνση του αυτοκινήτου. Ακόμη ένα μοναδικό χαρακτηριστικό του συστήματος είναι ότι στις ταχύτητες έως 130 χλμ./ώρα μπορεί να συνεχίσει να παρεμβαίνει δραστικά λαμβάνοντας υπόψη τα οχήματα που κινούνται στο συγκεκριμένο περιβάλλον και τον χώρο, ακόμη και εάν οι γραμμές δεν είναι διακριτές, όπως για παράδειγμα σε έναν δρόμο όπου εκτελούνται έργα. Επομένως το σύστημα κάνει την οδήγηση ευκολότερη ιδιαίτερα σε περιπτώσεις κυκλοφοριακής συμφόρησης. Ακόμη ένα χαρακτηριστικό το οποίο διευκολύνει τον οδηγό σε τέτοιες καταστάσεις είναι η επιμηκυμένη λειτουργία επανεκκίνησης, η οποία επιτρέπει την αυτόματη επανεκκίνηση του αυτοκινήτου 30'' μετά τη στάση που ενεργοποίησε το Distance Pilot DISTRONIC σε αυτοκινητοδρόμους ή δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.
Καθώς η τελευταία γενιά του εμπρόσθιου ραντάρ θερμαίνεται, αυτό αυξάνει τη διαθεσιμότητα του Distance Pilot DISTRONIC, ειδικά κατά τους χειμερινούς μήνες.
Περαιτέρω βελτίωση με στόχο την διευκόλυνση και άνεση του οδηγού: σε συνδυασμό με το σύστημα COMAND Online, η λειτουργία Speed Limit Pilot μπορεί να προσαρμόσει αυτόνομα την ταχύτητα του οχήματος εντός των ορίων τα οποία μπορούν να ανιχνευτούν από τις κάμερες ή αναφέρονται στο σύστημα πλοήγησης, π.χ. 50 χλμ./ώρα σε κατοικημένες περιοχές ή 100 χλμ./ώρα σε επαρχιακούς δρόμους, μέσω του Distance Pilot DISTRONIC.
Οι πρόσθετες, εντυπωσιακές καινοτομίες του DRIVE PILOT περιλαμβάνουν, για πρώτη φορά, το Active Lane-change Assistant. Λειτουργώντας με βάση τα ραντάρ και κάμερα, αυτό το σύστημα βοηθά τον οδηγό όταν αλλάζει λωρίδες σε δρόμους με πολλές λωρίδες κυκλοφορίας ώστε να μπορεί να κατευθύνει το όχημα στη λωρίδα κυκλοφορίας που επιλέγεται από τον οδηγό – σε περίπτωση προσπέρασης, για παράδειγμα. Μόλις ο οδηγός έχει δηλώσει για τουλάχιστον δύο δευτερόλεπτα ότι θέλει να στρίψει, το Active Lane-change Assistant βοηθά στην κατεύθυνση του τιμονιού στην παρακείμενη λωρίδα εάν ανιχνεύσει ότι η λωρίδα είναι άδεια.
Ενσωματωμένο στο σύστημα DRIVE PILOT είναι και το σύστημα Active Emergency Stop Assist το οποίο μπορεί να φρενάρει το όχημα έως ότου αυτό ακινητοποιηθεί στη λωρίδα του, εφ' όσον ανιχνεύσει ότι ο οδηγός δεν έχει τον έλεγχο ενώ το όχημα κινείται. Εάν δεν υπάρξει κίνηση του τιμονιού με το χέρι για συγκεκριμένο διάστημα, ενώ το σύστημα Steering Pilot είναι ενεργοποιημένο, τότε το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό ηχητικά και οπτικά να ακουμπήσει τα χέρια του στο τιμόνι. Εάν, μετά από επανειλημμένες προειδοποιήσεις ο οδηγός δεν αντιδράσει κάνοντας κάποια κίνηση – ακουμπώντας το τιμόνι, επιταχύνοντας, φρενάροντας ή πατώντας το πλήκτρο Touch Control – τότε το όχημα επιβραδύνει με ασφάλεια έως ότου σταματήσει εντελώς στη λωρίδα και προειδοποιεί τα αυτοκίνητα που ακολουθούν ενεργοποιώντας τα αλάρμ.
• Active Brake Assist με λειτουργία cross-traffic: Σε σύγκριση με τη βασική έκδοση, το σύστημα έχει επεκτείνει τα όρια ταχύτητας σε σχέση με τα άλλα οχήματα και τους πεζούς. Επιπλέον, μπορεί να ανιχνεύσει κίνηση διέλευσης σε κόμβους και αν ο οδηγός δεν ανταποκριθεί, ενεργοποιεί την πέδηση αυτόνομα. Για πρώτη φορά, μπορεί επίσης να ανιχνεύσει επικίνδυνες καταστάσεις στο τέλος της ουράς της κυκλοφοριακής συμφόρησης, όπου δεν υπάρχει περιθώριο για ελιγμούς και να ξεκινήσει την αυτόνομη πέδηση πολύ νωρίτερα απ'ότι συνήθως σε τέτοιες καταστάσεις. Κατά συνέπεια, είναι δυνατόν να αποφευχθούν πλήρως τα ατυχήματα σε ταχύτητες μέχρι 100 km / h ή να μειωθεί σημαντικά η σοβαρότητα των ατυχημάτων σε ταχύτητες πάνω από αυτό το επίπεδο.
• Καινοτόμο Σύστημα Υποβοήθησης Οδήγησης: Αυτό το νέο σύστημα συμπληρώνει ιδανικά τη λειτουργία ανίχνευσης πεζών
Active Brake Assist. Όταν ο οδηγός εσκεμμένα ή ενστικτωδώς εκτελεί έναν ελιγμό σε μια επικίνδυνη κατάσταση, η λειτουργία αυτή μπορεί να βοηθήσει με τον ακριβή υπολογισμό της ροπής διεύθυνσης για να υποστηρίξει την κίνηση του τιμονιού. Αυτό βοηθά τον οδηγό να αποφύγει τον πεζό με έναν ελεγχόμενο τρόπο, ενώ στη συνέχεια διευκολύνει την ευθυγράμμιση του οχήματος έως ότου η κατάσταση να διευθετηθεί με ασφάλεια.
• Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης: Τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης στο νέο πακέτο Driver Assistance περιλαμβάνουν επίσης ήδη υπάρχοντα συστήματα τα οποία έχουν εξελιχθεί περαιτέρω όσον αφορά στον τρόπο λειτουργίας τους και τους αισθητήρες που χρησιμοποιούν. Το Active Lane Keeping Assist μπορεί να σταματήσει τον οδηγό από άσκοπη αλλαγή λωρίδας, επεμβαίνοντας διορθωτικά με μονόπλευρη εφαρμογή των φρένων, ακόμη και στην περίπτωση των διακεκομμένων γραμμών και τον κίνδυνο της σύγκρουσης, π.χ. με όχημα που κινείται στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας ή κατά τη διάρκεια οχημάτων που προσπερνούν γρήγορα την E-Class. Το Active Blind Spot Assist μπορεί τώρα να προειδοποιεί για τον κίνδυνο πλευρικής σύγκρουσης σε τυπικές συνθήκες κυκλοφορίας στην πόλη σε χαμηλές ταχύτητες και, όπως και πριν, να παρέμβει διορθωτικά την τελευταία στιγμή για να αποτραπεί μια σύγκρουση σε ταχύτητες πάνω από 30 χλμ./ώρα. Το PRE-SAFE PLUS μπορεί να προστατεύσει από τις συγκρούσεις με οχήματα που ακολουθούν ενεργοποιώντας τους εντατήρες ζωνών ασφαλείας PRE-SAFE και – εάν το όχημα είναι ακίνητο – ενεργώντας στα φρένα ώστε να εμποδίσει το αυτοκίνητο να τσουλήσει προς τα εμπρός λόγω της σύγκρουσης. Επιπλέον, η λειτουγιικότητα του Traffic Sign Assist έχει αυξηθεί, ώστε να περιλαμβάνει π.χ. την προειδοποίηση ανθρώπων που βρίσκονται στο «οπτικό πεδίο» του αυτοκινήτου ή τις διαβάσεις πεζών ενώ πλέον διαθέτει και λειτουργία προειδοποίησης ότι το αυτοκίνητο μπήκε αντίθετα σε μονόδρομο.

Επιπλέον, η γκάμα των νέων χαρακτηριστικών της νέα E-Class περιλαμβάνει:
• Remote Parking Pilot: Για πρώτη φορά, το σύστημα αυτό επιτρέπει στο όχημα να κινείται μέσα και έξω από γκαράζ και χώρους στάθμευσης από απόσταση, χρησιμοποιώντας ένα smartphone app, που επιτρέπει στους επιβάτες να έχουν εύκολη πρόσβαση στο αυτοκίνητο, ακόμη και αν ο χώρος είναι πολύ περιορισμένος.
• Επικοινωνία Car-to-X: Το 2013, η Mercedes ήταν ο πρώτος κατασκευαστής παγκοσμίως που εισήγαγε – με εκ των υστέρων τοποθέτηση - την διαδικτυακή σύνδεση car-to-car. Τώρα έφτασε η στιγμή για να μπει στη γραμμή παραγωγής, για πρώτη φορά παγκοσμίως, το επόμενο βήμα στην τεχνολογία: η λύση Car-to-X. Η ανταλλαγή πληροφοριών που υποστηρίζεται από κινητά τηλέφωνο – με κάποιο προπορευόμενο όχημα για παράδειγμα – επιτρέπει στον οδηγό να «δει πίσω από τις γωνίες» ή «μέσα από εμπόδια» αρκετή ώρα πριν. Αυτό σημαίνει, ότι ο οδηγός προειδοποιείται αρκετό χρόνο νωρίτερα σε σχέση με το παρελθόν και μπορεί να αντιδράσει σε περίπτωση κάποιου άμεσου κινδύνου, όπως ενός ακινητοποιημένου αυτοκινήτου στη γωνία του δρόμου, ακόμα και κατά τη διάρκεια νεροποντής ή πάγου στο οδόστρωμα. Σε αυτήν την περίπτωση, η νέα E-Class λειτουργεί ταυτόχρονα ως πομπός και ως δέκτης δεδομένου ότι τα προειδοποιητικά μηνύματα μεταφέρονται αυτόματα μετά από αξιολόγηση της κατάστασης των αυτοκινήτων ή χειροκίνητα από τον οδηγό στο Mercedes Cloud. Τα προειδοποιητικά μηνύματα του Car-to-X εμφανίζονται αμέσως στον χάρτη πλοήγησης. Ορισμένα προειδοποιητικά μηνύματα μάλιστα επικοινωνούνται προφορικά στον οδηγό, πράγμα ιδιαίτερα χρήσιμο όταν η κατάσταση του οδοστρώματος είναι ασαφής. Έτσι, ο οδηγός προειδοποιείται οπτικά ή/και ηχητικά σχετικά με πιθανούς κινδύνους.
• PRE-SAFE impulse side: Το σύστημα αυτό είναι μέρος του πακέτου Driving Assistance PLUS. Αν επίκειται μία πλευρική σύγκρουση , κινεί τον οδηγό ή τον συνοδηγό μακριά από την επικίνδυνη ζώνη σε μια πλάγια κατεύθυνση για προληπτικούς λόγους.
Για να γίνει αυτό, τα πλαϊνά μαξιλάρια των πολυλειτουργικών καθισμάτων γεμίζουν με αέρα για να παρέχουν πιο σταθερή στήριξη μέσα σε ένα κλάσμα του δευτερολέπτου, αυξάνοντας έτσι την απόσταση μεταξύ των επιβατών και της πόρτας και, ταυτόχρονα, μειώνοντας τις δυνάμεις που επενεργούν στους επιβαίνοντες.
• PRE-SAFE Sound: Αυτό το σύστημα βασίζεται στα ανθρώπινα αντανακλαστικά στο εσωτερικό του αυτιού, που ονομάζεται «αντανακλαστικό του αναβολέα» (stapedius reflex). Το PRE-SAFE Sound εκπέμπει ένα σύντομο ηχητικό σήμα παρεμβολής μέσω του ηχοσυστήματος του αυτοκινήτου, αν ο κίνδυνος της σύγκρουσης ανιχνεύεται. Αυτό το σήμα μπορεί να προκαλέσει το φυσικό αντανακλαστικό και να προετοιμαστούν τα αυτιά των επιβατών για τoν αναμενόμενο ήχο του ατυχήματος.
• Προβολείς MULTIBEAM LED υψηλής ανάλυσης, ο καθένας με 84 αυτόνομα LED υψηλής απόδοσης, φωτίζουν αυτόματα το δρόμο με την αξεπέραστη μέχρι σήμερα ακρίβεια ελεγχόμενης κατανομής του εξαιρετικά έντονου φωτός - χωρίς να τυφλώνονται οι οδηγοί στο αντίθετο ρεύμα. Αυτό συμβαίνει γιατί το πλέγμα που χρησιμοποιείται επιτρέπει τη διανομή του φωτός του αριστερού και του δεξιού προβολέα ξεχωριστά και προσαρμόζεται στις μεταβαλλόμενες συνθήκες του δρόμου γρήγορα και δυναμικά. Όλες οι λειτουργίες του Intelligent Light System στη χαμηλή και μεγάλη σκάλα λειτουργίας μπορούν πλέον να απεικονίζονται καθαρά ψηφιακά και για πρώτη φορά χωρίς μηχανικούς ενεργοποιητές. Στις λειτουργίες αυτές συμπεριλαμβάνεται, για πρώτη φορά παγκοσμίως, μια αμιγώς ηλεκτρονική εφαρμογή ενεργού φωτισμού.
• Ψηφιακό κλειδί (Digital Vehicle Key): Αυτό το σύστημα αδειοδότησης χρησιμοποιεί την τεχνολογία Near Field Communication (HFC) και επιτρέπει στο smartphone του οδηγού να χρησιμοποιηθεί ως κλειδί του οχήματος.
Ένα ολοκαίνουριο σύστημα infotainment νέας γενιάς κάνει το ντεμπούτο του στην E-Class με εξοπλισμό COMAND Online. Παράλληλα με τη διπλή οθόνη, περιλαμβάνονται το σύστημα ελέγχου δια της αφής στο τιμόνι και ο νέος, έξυπνος σχεδιασμός γραφικών της πολυλειτουργικής τηλεφωνίας. Με τον όρο «πολυλειτουργική τηλεφωνία» εννοείται η δυνατότητα που παρέχει το αυτοκίνητο για τη φόρτιση του κινητού τηλεφώνου, ενώ ταυτόχρονα συνδέεται με την εξωτερική κεραία του οχήματος – πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπάρχει καμία απολύτως ανάγκη για καλώδια ή την τοποθέτηση θήκης για το κινητό τηλέφωνο! Το ασύρματο, επαγωγικό σύστημα φόρτισης είναι συμβατό με όλες τις συσκευές τηλεφώνων που είτε πληρούν είτε μπορούν να αναβαθμιστούν ώστε να πληρούν τo πρότυπο (την προδιαγραφή) Qi. Η επιφάνεια φόρτισης είναι ενσωματωμένη στη θήκη αποθήκευσης της κεντρικής κονσόλας και είναι συμβατή με κινητά τηλέφωνα που έχουν διαγώνιο οθόνης έως 15,2 εκατοστά (6 ίντσες). Όταν το λογότυπο "NFC" πατηθεί, το σύστημα συνδέει το κινητό τηλέφωνο στο σύστημα infotainment και τις εξωτερικές κεραίες μέσω του συστήματος Near Field Communication (NFC). Οι τηλεφωνικές κλήσεις μπορούν στη συνέχεια να γίνονται μέσω του συστήματος Bluetooth.
Αν το όχημα είναι εξοπλισμένο με το σύστημα COMAND Online, παρέχεται η δυνατότητα χρήσης του συστήματος ψυχαγωγίας CarPlay της Apple, καθώς και το σύστημα Google Auto για λογισμικά Android.
Το σύστημα Frontbass που εξέλιξε η Mercedes ανήκει στον βασικό εξοπλισμό της νέας Ε Class και προσφέρει μία μοναδική ακουστική εμπειρία. Χρησιμοποιεί το χώρο του εγκάρσιου και του πλευρικού στελέχους της δομής του αμαξώματος ως θάλαμο αντήχησης για τα ηχεία των μπάσων. Επιπλέον, αν στο όχημα έχει τοποθετηθεί το ηχοσύστημα Burmester high-end 3D surround (προαιρετικός εξοπλισμός) με 23 ηχεία, τότε οι επιβάτες βιώνουν μία μοναδική ακουστική απόλαυση, έναν πλούσιο και συναρπαστικό ήχο, που συγκρίνεται με την ακουστική μιας αίθουσας συναυλιών, χάρη στα ηχεία που είναι τοποθετημένα στην οροφή.
Το εξαιρετικά άκαμπτο αμάξωμα αποτελεί τη βάση για τον εύκολο χειρισμό του αυτοκινήτου, τα εκπληκτικά χαμηλά επίπεδα θορύβου και κραδασμών, καθώς και ένα πολύ υψηλό επίπεδο ασφάλειας. Για να επιτευχθεί αυτό, οι μηχανικοί επέλεξαν ένα αμάξωμα με ένα πολύ μεγαλύτερο ποσοστό αλουμινίου και υπερ- ανθεκτικού χάλυβα, από τον προκάτοχό του. Τα μπροστινά φτερά, το καπό, το καπό του χώρου αποσκευών, και μεγάλα τμήματα των εμπρός και πίσω άκρων είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Αυτή η ελαφριά σχεδίαση μειώνει την κατανάλωση καυσίμου και καθιστά τον χειρισμό του οχήματος εύκολο και σπορτίφ.
Η αεροδυναμική απόδοση είναι ένας από τους βασικούς λόγους για τις εξαιρετικές επιδόσεις της νέας E-Class. Η E-Class ανεβάζει τον πήχη με ένα συντελεστή οπισθέλκουσας – ρεκόρ (cd value) 0,23. Για να επιτευχθεί αυτό, οι ειδικοί της αεροδυναμικής έπρεπε να βελτιστοποιήσουν πολλές λεπτομέρειες και να εφαρμόσουν νέες ιδέες. Για παράδειγμα, το σύστημα AIRPANEL shutter, διαθέσιμο για τους περισσότερους κινητήρες στην εξοπλιστική γραμμή EXCLUSIVE και στα βασικά μοντέλα, ανοίγει τη μάσκα του ψυγείου με ρυθμιζόμενες γρίλιες όταν απαιτείται επιπλέον ψύξη και επιπλέον διαθέτει ένα δεύτερο χώρισμα στην εισαγωγή αέρα κάτω από την πινακίδα κυκλοφορίας για την περαιτέρω βελτίωση της συνολικής απόδοσης του συστήματος. Πλέον η εξελιγμένη αεροδυναμική ελαχιστοποιεί τον θόρυβο του ανέμου και διασφαλίζει ότι η νέα E-Class είναι πιο αθόρυβη ακόμα και από κάποια οχήματα που ανήκουν στην κατηγορία των υπερ-πολυτελών οχημάτων.
Οι τιμές της νέας Ε-Class στην ελληνική αγορά διαμορφώνονται ως εξής: Ε200 53.600 ευρώ, Ε220d 55.950, E350d 71.950.