Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Επιστολή της Aegean στην PLO

Επιστολή προς τον Γενικό Γραμματέα της Οργάνωσης για την Απελευθέρωση της Παλαιστίνης (PLO), Σάεμπ Έρεκατ απέστειλε η εταιρεία με αφορμή περιστατικό που σημειώθηκε στην πτήση Α3 928 με προορισμό το Τελ Αβίβ.

  • Real.gr
Επιστολή της Aegean στην PLO
Επιστολή προς τον Γενικό Γραμματέα της Οργάνωσης για την Απελευθέρωση της Παλαιστίνης (PLO), Σάεμπ Έρεκατ απέστειλε η εταιρεία με αφορμή περιστατικό που σημειώθηκε στην πτήση Α3 928 με προορισμό το Τελ Αβίβ.

Στην επιστολή του ο διευθύνων σύμβουλος της Aegean Δημήτρης Γερογιάννης αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Αγαπητέ Dr. Erekat,

Σε συνέχεια της ανακοίνωσης της PLO νωρίτερα σήμερα σχετικά με το επεισόδιο που συνέβη στην πτήση μας Α3 928 για Τελ Αβίβ, θα θέλαμε να εκφράσουμε για άλλη μια φορά, όπως το έχουμε ήδη κάνει πολλές φορές στα διεθνή μέσα ενημέρωσης, τη μεγάλη μας λύπη για το γεγονός. Ταυτόχρονα, επιθυμούμε να διαβεβαιώσουμε ότι το πλήρωμά μας αντέδρασε σε μια πολύ δύσκολη κατάσταση, με μοναδικό γνώμονα την ασφάλεια και εξυπηρέτηση όλων των επιβατών. Απορρίπτουμε κάθε πιθανότητα συμπεριφορών διακρίσεων, οι οποίες αντιτίθενται πλήρως στις αρχές που διέπουν την εταιρεία μας, και τις οποίες ακολουθούν και εφαρμόζουν όλοι οι άνθρωποι μας .

Επισυνάπτουμε την ανακοίνωση που εξεδώσαμε σχετικά με το γεγονός χθες στα διεθνή και εγχώρια Μέσα, η οποία πιστεύουμε ότι εξηγεί πλήρως πώς εκτυλίχθηκαν τα γεγονότα.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι το πλήρωμα μας προσπάθησε για περισσότερο από μία ώρα και τριάντα λεπτά να διευθετήσει την κατάσταση. Δυστυχώς, μέχρι να ολοκληρωθούν όλοι οι επιπλέον έλεγχοι ασφάλειας από τις αρμόδιες αρχές, ναι υπήρξε αδικαιολόγητη και μάλιστα άδικη, αντίδραση από μια μεγάλη ομάδα επιβατών. Ωστόσο, και οι δύο θιγόμενοι επιβάτες, δεν αισθάνονταν άνετα να πετάξουν, λόγω της κατάστασης που επικρατούσε.

Ήταν κυρίως λόγω της ανησυχίας για την ασφάλεια αυτών των δύο επιβατών μετά από όλα αυτά που είχαν προηγηθεί, που προτείναμε να διανυκτερεύσουν με έξοδά μας και να επιβιβαστούν σε άλλη πτήση την επόμενη ημέρα.
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin
Αλώστε το μόνο που γνωρίζαμε για αυτούς τους 2 επιβάτες είναι ότι -όπως και οι περισσότεροι από τους υπόλοιπους επιβάτες- είχαν ισραηλινά έγγραφα και φυσικά δεν υπήρξε καμία διάθεση διακριτικής μεταχείρισης τους από την πλευρά του πληρώματος.

Και πάλι λυπούμαστε για το γεγονός, το οποίο σημειωτέoν συνιστά πρωτόγνωρη εμπειρία για εμάς, παρά το γεγονός ότι πετάμε πολλά χρόνια στη Μέση Ανατολή. Σεβόμαστε τα δικαιώματα όλων των επιβατών να ταξιδεύουν χωρίς φυσικά επιπτώσεις δυνητικών φυλετικών διαχωρισμών.

Τέλος, έχουμε ήδη επικοινωνήσει με τον εκπρόσωπο της PLO στην Ελλάδα και έχουμε ζητήσει μια συνάντηση, προκειμένου να δώσουμε τις διαβεβαιώσεις μας και να διευκρινίσουμε περαιτέρω την κατάσταση.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

Με εκτίμηση
Δημήτρης Γερογιάννης
Διευθύνων Σύμβουλος AEGEAN».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v