Το γερμανικό YME δηλώνει άγνοια για τις παραποιήσεις των μετρήσεων από τη VW

Το γερμανικό υπουργείο Μεταφορών αρνήθηκε σήμερα ότι γνώριζε πως η Volkswagen χρησιμοποιούσε τεχνολογία για να παραποιεί τις μετρήσεις των εκπομπών ρύπων.

Το γερμανικό YME δηλώνει άγνοια για τις παραποιήσεις των μετρήσεων από τη VW
Το γερμανικό υπουργείο Μεταφορών αρνήθηκε σήμερα ότι γνώριζε πως η Volkswagen χρησιμοποιούσε τεχνολογία για να παραποιεί τις μετρήσεις των εκπομπών ρύπων, παρ' όλο που μόλις πριν από μερικούς μήνες παραδέχθηκε ότι γνώριζε την ύπαρξη μιας γενικότερης διαφοράς μεταξύ των τιμών που καταγράφονται στις "δοκιμές" και σε κανονικές συνθήκες οδήγησης.

Η Volkswagen παραδέχθηκε ότι χρησιμοποιούσε ειδικό λογισμικό για να αναγνωρίζει πότε ένα αυτοκίνητο υποβάλλεται σε κάποια μέτρηση, επιλέγοντας το πρόγραμμα οικονομικής λειτουργίας του οχήματος και χρησιμοποιώντας χημικές ουσίες προκειμένου να μειώνει τις εκπομπές ρύπων, ώστε οι τιμές που καταγράφονταν στα τεστ να είναι χαμηλότερες από εκείνες που εμφανίζονταν σε κανονικές συνθήκες οδήγησης.

Νωρίτερα φέτος, μέλη του κόμματος των Πρασίνων προκάλεσαν την κυβέρνηση αναφορικά με τις αποκλίσεις μεταξύ των εκπομπών κατά τη διάρκεια δοκιμών και κατά τη διάρκεια της κανονικής οδήγησης.

Το γερμανικό υπουργείο Μεταφορών, μιλώντας εκ μέρους της κυβέρνησης, αναγνώρισε σε ανακοίνωση στις 28 Ιουλίου ότι είχε γνώση του θέματος και ότι επιδίωκε την επιβολή αυστηρότερων κανόνων. Η απάντηση, ωστόσο, δεν αναγνώριζε εσκεμμένη νοθεία στις μετρήσεις.

«Μέσω της βελτίωσης και της αναδιαμόρφωσης της διαδικασίας μέτρησης, μέσω του καθορισμού πολύ χαμηλότερων ορίων ανοχής καθώς και της χρήσης συνθηκών που είναι πιο κοντά στις πραγματικές, ο στόχος είναι να έχουμε πιο αντιπροσωπευτικά αποτελέσματα», είπε η κυβέρνηση στην απάντησή της.

Παράλληλα, η κυβέρνηση αναγνώρισε ότι δεν είχαν γίνει αρκετά στο θέμα των συσκευών ελέγχου των εκπομπών, προσθέτοντας ότι επεξεργαζόταν νέους «τεχνικούς κανονισμούς». Η εισαγωγή αυτών των κανόνων, πρόσθεσε, ήταν αντικείμενο διαπραγμάτευσης με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin
Σύμφωνα με τη γερμανική εφημερίδα Die Welt, η απάντηση της κυβέρνησης ισοδυναμεί με την παραδοχή ότι γνώριζε τα «κόλπα» στις μετρήσεις των οχημάτων, αλλά εκπρόσωπός της το αρνήθηκε.

«Δεν υπήρχε γνώση στο υπουργείο Μεταφορών της χρήσης της τεχνολογίας για τον έλεγχο των εκπομπών», δήλωσε ο εκπρόσωπος.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v