Σε ισχύ τα νέα εισιτήρια του ΟΑΣΑ

Στα 90 από 70 λεπτά της ώρας η διάρκεια του νέου εισιτηρίου – Στα 30 ευρώ η μηνιαία κάρτα για όλα τα μέσα.

  • Real.gr
Σε ισχύ τα νέα εισιτήρια του ΟΑΣΑ
Από σήμερα οι τιμές των εισιτηρίων και των καρτών μειώνονται κι επιστρέφουν στην προ του 2011 εποχή. Μάλιστα, το υπουργείο Υποδομών υπόσχεται μετακινήσεις με 1 ευρώ την ημέρα.

Συγκεκριμένα, οι κάτοχοι καρτών θα αγοράζουν την κάρτα έναντι 30 ευρώ αντί 45 ευρώ σήμερα, ενώ το απλό, ενιαίο εισιτήριο για όλα τα μέσα μειώνεται στα 1,20 ευρώ από 1,40 ευρώ, όμως η χρονική του ισχύς ελαττώνεται από τα 90 στα 70 λεπτά της ώρας.

Οι μόνοι χαμένοι της νέας τιμολογιακής πολιτικής του ΟΑΣΑ είναι όσοι προμηθεύονταν κόμιστρα μόνο για λεωφορεία, τραμ και τρόλεϊ, καθώς καταργείται η μηνιαία κάρτα των 20 ευρώ (αντικαθίστανται από την κεντρική κάρτα των 30 ευρώ για όλα τα μέσα), η ετήσια των 200 ευρώ, αλλά και το ειδικό εισιτήριο των 1,20 ευρώ.

Παράλληλα, μειώνεται η τιμή της ετήσιας κάρτας απεριόριστων διαδρομών στα 320 ευρώ, της μηνιαίας κάρτας του αεροδρομίου στα 45 ευρώ και της ετήσιας κάρτας του αεροδρομίου στα 450 ευρώ.

Ακόμη, θεσπίζονται νέοι τύποι κομίστρου: το εισιτήριο πέντε ημερών αξίας 10 ευρώ (που αντικαθιστά το εβδομαδιαίο των 14 ευρώ), η τρίμηνη κάρτα για όλα τα μέσα των 85 ευρώ (η αντίστοιχη για το αεροδρόμιο θα κοστίζει 130 ευρώ) και η εξάμηνη κάρτα για όλα τα μέσα αξίας που θα στοιχίζει 165 ευρώ (η έκδοση για το αεροδρόμιο θα ανέρχεται στα 230 ευρώ).

Τα κόμιστρα που δεν επηρεάζονται από τις αλλαγές είναι το ημερήσιο (4 ευρώ), τα εισιτήρια express για το αεροδρόμιο τόσο των λεωφορείων (5 ευρώ) όσο και του μετρό (8 ευρώ), το κόμιστρο του μετρό από τους σταθμούς Παλλήνη - Κάντζα - Κορωπί (6 ευρώ), το 3ήμερο τουριστικό εισιτήριο (20 ευρώ) και το 7ήμερο εισιτήριο αεροδρομίου (50 ευρώ).
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin
Τα παλιά εισιτήρια θα ισχύουν μέχρι το τέλος Μαρτίου και οι ετήσιες κάρτες για λεωφορεία μέχρι τη λήξη τους, ενώ οι κάτοχοί τους θα έχουν δικαίωμα αναβάθμισης.

ΠΗΓΗ: ΤΟ ΒΗΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v