Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Το πρόγραμμα του ArGOODaki 2013

( VIDEO ) Το κοινωνικό πρόγραμμα ArGOODaki της Goody’s αγκαλιάζει τα παιδιά 3 ακριτικών νησιών και βοηθά την αγάπη να φτάσει ακόμη πιο μακριά…

  • Real.gr
Το πρόγραμμα του ArGOODaki 2013
Το αγαπημένο ArGOODaki της Goody’s ο πλέον καταξιωμένος και αναγνωρισμένος θεσμός κοινωνικής προσφοράς, έχοντας υποστηρίξει χιλιάδες παιδιά σε ανάγκη και τις οικογένειές τους, μας ενώνει για 12η χρονιά σε μια νέα εκστρατεία έμπρακτης προσφοράς και αγάπης.

Αυτά τα Χριστούγεννα το ArGOODaki σχεδιάζει και υλοποιεί μια ακόμα ξεχωριστή πράξη αλληλεγγύης, αγκαλιάζοντας τα παιδιά των ακριτικών νησιών Λειψοί, Τέλενδος και Ψέριμος. Στόχος της φετινής εκστρατείας αγάπης είναι η βελτίωση της ποιότητας ζωής και η κάλυψη βασικών αναγκών των παιδιών που κατοικούν στο νοτιοανατολικότερο άκρο της Ελλάδας. Όλοι μαζί θα ενισχύσουμε τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες των παιδιών των τριών ακριτικών νησιών με ηλεκτρονικούς υπολογιστές, διαδραστικούς πίνακες, φωτοτυπικά μηχανήματα, επιτραπέζια παιχνίδια, βιβλιοθήκες, βιβλία και άλλα χρήσιμα, που θα διευκολύνουν την καθημερινότητα τους.



Mε κάθε γεύμα ArGOODaki, επιλέγουμε ανάμεσα σε τρία νέα είδη της συλλογής των αγαπημένων μας φίλων και συνεισφέρουμε ουσιαστικά σε έργα αφιερωμένα στα παιδιά κάνοντας πράξη το μήνυμα ότι: Η αγάπη δεν έχει όρια!

Τι είναι το ArGOODaki:
Το κοινωνικό πρόγραμμα ArGOODaki της Goody’s, αποτελεί τον πλέον καταξιωμένο θεσμό κοινωνικής προσφοράς, που ενώνει διαχρονικά χιλιάδες καταναλωτές σε μία εκστρατεία προσφοράς και έμπρακτης αγάπης για τα παιδιά σε ανάγκη. Τα αποτελέσματα του προγράμματος είναι εντυπωσιακά, καθώς λειτουργώντας με συνέπεια από το 2002, πάνω από 4.000.000 ευρώ, έχει υλοποιήσει 12 ολοκληρωμένα έργα σε συνεργασία με επιλεγμένα ιδρύματα ενώ έχει υποστηρίξει χιλιάδες παιδιά σε ανάγκη και τις οικογένειές τους.
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v