Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

«Εξυπνα», ελληνικά ψώνια και... απαισιοδοξία

(ΠΙΝΑΚΑΣ) Τα αποτελέσματα ευρωπαϊκής έρευνας με τίτλο: «Η ψυχολογία των καταναλωτών στην Ευρώπη της οικονομικής ύφεσης».

  • Real.gr
«Εξυπνα», ελληνικά ψώνια και... απαισιοδοξία
«Εξυπνες» αγορές, στροφή στα ελληνικά προϊόντα και ευαισθητοποίηση για τις θέσεις εργασίας στην αγορά, είναι το προφίλ που έχει διαμορφώσει ο Έλληνας καταναλωτής ελέω κρίσης. Η ευρωπαϊκή έρευνα «Η ψυχολογία των καταναλωτών στην Ευρώπη της οικονομικής ύφεσης» της εταιρείας Boston Consulting Group για το 2012 κατέδειξε την Ελλάδα ως τη μοναδική χώρα όπου η κατάσταση στην ψυχική υγεία των καταναλωτών χαρακτηρίζεται «θυελλώδης».

Συγκεκριμένα, όπως γράφει ο Ελεύθερος Τύπος, εννέα στους δέκα Ελληνες εξέφρασαν έντονη ανησυχία για το μέλλον, σημειώνοντας μάλιστα τη μεγαλύτερη τιμή που έχει καταγραφεί τα τελευταία δέκα χρόνια που διενεργείται η έρευνα. Η Ιταλία και η Ισπανία ακολουθούν, χωρίς όμως να σημειώνουν τόσο υψηλά επίπεδα άγχους. Ενώ για την πλειοψηφία των Ελλήνων η κρίση αποτελεί ζοφερό παρόν, για τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες είναι το μέλλον τους γι’ αυτό και οι περικοπές τους στις αγορές γίνονται με στόχο την αποταμίευση.



Αχτίδα «αισιοδοξίας» για τους Έλληνες καταναλωτές είναι η αλλαγή στάση τους στη νέα πραγματικότητα. Παρά το έντονο άγχος, το 71% των Ελλήνων θεωρεί ότι η κρίση χρέους είναι μια ευκαιρία για ανανέωση της κοινωνίας και της οικονομίας, ενώ το 67% ισχυρίζεται ότι είναι καλό να συνηθίσει σε λιγότερα έξοδα και αγορές.

Σε γενικές γραμμές οι αγορές των Ελλήνων χαρακτηρίζονται από αναζήτηση της «χρυσής τομής» ανάμεσα στην ποιότητα και την τιμή, αν και οι καταναλωτές στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες είναι πολύ πιο ενημερωμένοι για τις προσφορές. Μία ακόμα παράμετρος που αναμένεται να λειτουργήσει ευεργετικά στην αγορά είναι το αυξανόμενο ενδιαφέρον των καταναλωτών για τα ντόπια προϊόντα.
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin
ΠΗΓΗ: Ελεύθερος Τύπος

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v