«Ανθεί» η ιδιωτική ετικέτα

Σημεία των καιρών... Έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Αθήνας αποδεικνύει τη στροφή των ελληνικών νοικοκυριών στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, τα λεγόμενα και φτηνά.

  • Real.gr
«Ανθεί» η ιδιωτική ετικέτα
Σημεία των καιρών... Έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Αθήνας αποδεικνύει τη στροφή των ελληνικών νοικοκυριών στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, τα λεγόμενα και φτηνά.

Όπως γράφει η εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» σε δείγμα 800 νοικοκυριών το 26,5% των αγαθών, δηλαδή το ένα στα τέσσερα είδη που αγοράζουν οι καταναλωτές είναι ιδιωτικού σήματος. Αξίζει ν’ αναφερθεί ότι το αντίστοιχο ποσοστό της έρευνας το 2011 άγγιζε το 21,5%.

Η συντριπτική πλειοψηφία του δείγματος (σ.σ. το 98,1%), θεωρεί ότι τα προϊόντα με τη φίρμα των σούπερ μάρκετ έχουν καλύτερη τιμή από τα επώνυμα, όταν το 2011 το αντίστοιχο ποσοστό έφτανε το 89,2%.

Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin Σχετικά με την πρόθεση αγοράς τα χαρτικά ιδιωτικού σήματος εξακολουθούν να κατέχουν τα ηνία με 63,8%, ακολουθούν τα αρτοσκευάσματα (47,7%) και τα συσκευασμένα τρόφιμα (44,9%). Τέλος, διαχρονική είναι και η ψήφος των νοικοκυριών στα «ανώνυμα» απορρυπαντικά (40%) και καθαριστικά (32,5%).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v