Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Brand names στην Παιδεία

Σαν ανταγωνιστικές επιχειρήσεις που προσπαθούν να προσελκύσουν φοιτητές-πελάτες, εμπορευόμενα το καλό τους όνομα, λειτουργούν όλο και περισσότερο τα πανεπιστήμια σε παγκόσμιο επίπεδο. Η διαπίστωση αυτή ανήκει στην εκπαιδευτική επιθεώρηση των Times, που δημιούργησε για πρώτη φορά μια νέα παγκόσμια κατάταξη των πανεπιστημίων, βασισμένη στη φήμη που έχουν τα ιδρύματα στους πανεπιστημιακούς κύκλους.

  • Ant1
Brand names στην Παιδεία

Σαν ανταγωνιστικές επιχειρήσεις που προσπαθούν να προσελκύσουν φοιτητές-πελάτες, εμπορευόμενα το καλό τους όνομα, λειτουργούν όλο και περισσότερο τα πανεπιστήμια σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η διαπίστωση αυτή ανήκει στην εκπαιδευτική επιθεώρηση των Times, που δημιούργησε για πρώτη φορά μια νέα παγκόσμια κατάταξη των πανεπιστημίων, βασισμένη στη φήμη που έχουν τα ιδρύματα στους πανεπιστημιακούς κύκλους.

Πρώτο στη λίστα φιγουράρει το πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ και την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν το φημισμένο Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Μασαχουσέτης (ΜΙΤ), το Κέιμπριτζ, το Μπέρκλεϊ και το Στάνφορντ, ενώ στη λίστα των πιο φημισμένων πανεπιστημίων του κόσμου δεν υπάρχει κανένα ελληνικό.

Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα της εφημερίδας Τα Νέα, την Παρασκευή, η νέα κατάταξη παγκόσμιας φήμης των πανεπιστημίων στηρίζεται  σε εκτιμήσεις που έκαναν περισσότεροι από δεκατρείς χιλιάδες πανεπιστημιακοί διεθνούς κύρους από 131 χώρες, για τη διδασκαλία και την έρευνα που διεξάγεται στα ιδρύματα.

Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v