Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Πιο απαισιόδοξοι καταναλωτές στην Ευρώπη οι Έλληνες

Εννέα στους δέκα πολίτες δηλώνουν ότι, λόγω της οικονομικής κρίσης, έχουν προχωρήσει σε δραστικές περικοπές εξόδων. Σύμφωνα με έρευνες δυο διαφορετικών οργανισμών, της "Nielsen" και του ΙΟΒΕ, οι Έλληνες καταναλωτές είναι οι πιο απαισιόδοξοι στην Ευρώπη και δείχνουν να αλλάζουν άρδην τις καθημερινές αγοραστικές τους συνήθειες.

  • Ant1
Πιο απαισιόδοξοι καταναλωτές στην Ευρώπη οι Έλληνες

Εννέα στους δέκα πολίτες δηλώνουν ότι, λόγω της οικονομικής κρίσης, έχουν προχωρήσει σε δραστικές περικοπές εξόδων. Σύμφωνα με έρευνες δυο διαφορετικών οργανισμών, της "Nielsen" και του ΙΟΒΕ, οι Έλληνες καταναλωτές είναι οι πιο απαισιόδοξοι στην Ευρώπη και δείχνουν να αλλάζουν άρδην τις καθημερινές αγοραστικές τους συνήθειες.

Η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων (83%), σύμφωνα με την έρευνα της Nielsen, δεν θεωρεί πως η χώρα θα καταφέρει να βγει από την ύφεση μέσα στο 2011. Ένας στους τέσσερις καταναλωτές αναφέρει πως δεν του φτάνουν τα λεφτά που κερδίζει, ενώ το 34% δηλώνει πως με τα χρήματα που του περισσεύουν ξεπληρώνει δάνεια, πιστωτικές κάρτες και χρέη.

Η εργασιακή ασφάλεια κατέχει και αυτή ένα πολύ υψηλό ποσοστό ανησυχίας (36%), ενώ εννέα στους δέκα Έλληνες αναφέρουν πως έχουν κάνει περικοπές στα έξοδά τους, όταν μόλις 6 στους 10 Ευρωπαίους δηλώνουν το ίδιο.

Σύμφωνα με την έρευνα του ΙΟΒΕ αρνητικές εξακολουθούν να είναι οι προθέσεις των καταναλωτών για την αγορά ή την κατασκευή κατοικίας κατά τη διάρκεια των επόμενων 12 μηνών.

Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v